Problem s injektorima i dpf-om

Spallato

Active member
Taj servis je odličan za takve stvari,kažu najbolji u Splitu i okolici.
Samo je na taj način ispitao injektore i nije mi ni predložio da ih vadim i da ih testira na stolu.

Ja o tome stvarno ne znam ništa, a glupo mi je bilo šta predlagati nekome tko je odličan u svome poslu.

Pa greška i pokazuje korekciju injektora, iako me čudi da je pokazala br.1 i 2, onda 1,2 i 3, nakon toga sva 4, i na kraju samo injektor br. 2.
On (a i većina drugih) kažu da je čudno da u isto vrijeme pokazuje problem sva 4 injektora.

Bilo bi mi lakše da ima nekih problema, ali nema ih. Auto uredno pali, uredno radi, nije nemiran, nema detonacija, ne dimi...

Jedino mislim da je malo porastao nivo ulja ali kažu da to zna biti zbog dpf-a.
Po dijagnostici je začepljen i ne radi više regeneraciju.

U četvrtak idem na ponovno čišćenje dpf-a pa ću vidit ima li nekih promjena.

Injektori su Siemens. Èitao sam da je bilo slučajeva, kad bi se izvadili, da bi tek onda bilo problema.
 

Fastrs

Member
Testiranje je od 70 do 100 kn po komadu kako gdje, sta uopce nije puno. Skidanje ne znam koliko dodje, raspitivao sam se ja za svoj c5. Skinut cu ih sam i poslati. Ima li tko kakve preporuke kamo poslati. Kakav vam se cini turbos?
 

Spallato

Active member
Nije testiranje skupo, oko 70-80 kn po komadu. Za skidanje i vraćanje su mi u Peugeotu rekli oko 1000 kn.

To mi se čini puno a za cijene kod drugih ne znam.
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Kao što sam već rekao injektori su problem otud i problem sa dpf-om.Ako si tanak s parama za nove daj ih reparirati oprosti se sa cca.5000kn materijal i ruke i to je to.Ti injektori NE VALJAJU zato su drugi od 2013 godine 84kw motor.
 

Spallato

Active member
Ivane, hvala na savjetima ali za početak ću prvo srediti dpf, pa ću onda vidit kakvo je stanje.

Ma nisu ni novci toliki problem. Naslušao sam se svakakvih, provjerenih priča, gdje su ljudi dali i po 10000 kn za nove injektore a na kraju je problem bilo nešto drugo, i puno jeftinije.
 

Davor1234

New member
Imam C4 Picasso 2012 zanima me di ga u Splitu ili okolica odvesti u POŠTENOG servisera da mi kaže koji je problem.
Inače je PDF filter promijenjen prije 30000 km i sad mi mešetar govori da nije filter problem nego dizne inektore triba minjati
Volio bi uzeti drugo mišljenje.

Split ili okolica
 
Posljednje uređivanje:

Spallato

Active member
Ja sam išao kod Jurića, u Vranjicu. Svi ga hvale i kažu da je odličan, za Bosch pumpe i dizne.

Također kažu i za Bebića (Solin) da je odličan.

Usput, u Peugeotu su mi opet očistili dpf ali mi opet povremeno izbaci grešku na dijagnostici (prije sva 4 injektora, onda neko vrijeme samo br.2, a sad br.1 i br.2).

Kakve probleme ti imaš kad ti kažu da trebaš mijenjati injektore?
 

Davor1234

New member
Nakon što mi se počelo paliti na ekranu upozorenje za filter i lampica servis isa u mehaničari gdje se auto i inače servisiraju(kupio sam auto od prvog vlasnika u 6 mjesec)i govore da će to resetirati i da ga triba malo propuvati.

OK neki 10 dana sve bilo uredu i onda je opet počelo. E sad kad sam ga opet odvea e sad govori da bi tribalo minjati inektore da se pali greška 1 4 i 2 injektora.

Ali nakon prvog resetiranja kompjutera Mi nisu ništa govorili da kompjuter pokazuje greške injektora samo da ga triba propuvati tek nakon drugog puta mi je rečeno da je i prvi puta pokazao grešku 1 i 4 a drugi put i grešku br. 2 injektora.

Inače auto radi sve super.
Na tom istom mjestu je minjan DPF filter prije 2 godine i od tada je auto presa 30.000 a govore da sa tim mjenjanjem može proći i 100 000.

Vidim po komentarima da je već ista situacija bila netkome pa me zanima šta činiti.

Pozdrav
 

Spallato

Active member
Vjerojatno ti je dpf začepljen (tako je bilo kod mene) jer te greške injektora ne dozvoljavaju da se radi regeneracija, pa se tako dpf brže zaštopa.

Ja sam ga čistio na 186000 km i opet mi se počela paliti obavijest (risk of dpf clogging) nakon 10 mjeseci (nakon 18000 km).

Kad sam ga spojio na dijagnostiku vidio sam te greške injektora. Prvo injektori 1 i 2, onda 1,2 i 3 i nakon toga sva 4.
Prije nekoliko dana sam ulio onaj aditiv (Tunap) u rezervar i onda mi je pokazivala dijagnostika samo grešku injektor 2.

Jučer sam gledao i pokazuje greške injektora 1 i 2. Dpf je ponovo očišćen prije nekoliko dana, bio je skroz začepljen.
Auto nema nikakvih problema prilikom paljenja i u vožnji,a te greške su povremene, nisu stalne.

Bio sam kod Jurića i on je preko neke dijagnostike gledao injektore (nije ih vadio i testirao na stolu). Parametri su bili skoro pa odlični, malo deblju crtu je pokazivao samo injektor br.2. Rekao mi je da je to daleko od lošeg i da po njemu za sada ne treba raditi ništa, ali da za početak sredim dpf, šta sam i napravio.

Nekoliko mehaničara mi je reklo da trebam mijenjati injektore (bez da su pogledali i vozili auto), neki su rekli da ne radim ništa...

Teško je tu biti pametan jer nitko od njih ne garantira da bi promjenom injektora problem nestao. Promjena sva 4 injektora dođe oko cca 10000 kn.

Koliko km ti ima auto?
 

Davor1234

New member
150.000 tisuća.

A da filter je uredu nego da su injektori Continental i da se nemogu reparirati.
Ima kupit u Citroena za 3200 nove i isto u Citroena original reparirane za 2000.

I isto ću poći na drugo mišljenje ovo sam u Ivan cica u splitu gleda i auto je servisirano u njih uvik.

Ko radi reparaciju da baš nazovem i pitam dali se mogu Continetalovi injektori reparirati?
 

Spallato

Active member
Moj je 2011. godina i u njemu su Siemens injektori. Zvao sam danas Pinjušića i reparirani, po komadu, koštaju oko 1200 kn i imaš 1 godinu garancije.

Kaže da se mijenjaju svi, bez obzira šta izbacuje grešku za samo jednog ili dva.

Ja sam s Ivančićem imao jako neugodno iskustvo (pisao sam o tome već) i nikome ga ne bi preporučio. Možda je u tvom slučaju u pravu ali ja sam njega davno prekrižio.

Imaš servis Anel, prema Stobreču, probaj kod njih. Ja sam ih zvao, opisao sve preko telefona i rekao mi je da treba mijenjati injektore.

Možda su u pravu ali općenito ne "priznajem" mehaničare koji tvrde nešto bez da pogledaju auto.

Izgleda da ih stvarno treba izvaditi i testirati na stolu, da je to jedino pouzdano.
 

Davor1234

New member
A neznam morat ću svakako potražiti drugo mišljenje.
Ali sve mu se čini da ću morati ih promijeniti.

Al samo ti Pinjusic radi reparaciju?

Hvala na savjetima
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ove linkove sam samo izgugla, znači, veze nemam s tim napisima, ali bi savjetova svakako otić kod više majstora, pa onda sam nać aritmetičku sredinu problema.

1. http://www.vwclubcroatia.com/forum/index.php?/topic/13590-servis-pinjusic-cp-sa-cicecomhr/

2. http://www.forum.hr/showthread.php?t=537164

Možda su u pravu ali općenito ne "priznajem" mehaničare koji tvrde nešto bez da pogledaju auto.
Baš mi je priča nekidan jedan mehaničar na tu temu. Kaže, zvoni telefon, lik se predstavi ima problem taj i taj. Uzroka može bit deset. Kaže mu on, ne znam, tribaš doći, pa vidimo. Za dva tjedna dobije okolnim putem (jer, mali je grad) povratnu informaciju kako je "sam prizna da ne zna". :D Naravno da se lik nije ni pojavija nikad u radioni. Kužin ja šta si htio reći, samo se nadovezujem.
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Continental vdo i siemens vdo su isti injektori.Nije točno da zbog grešaka p0263,0266,0269 i 0272 dpf ne može obaviti regeneraciju.Može ali to nije dovoljno jer na injektorima zakaže pilotno (višefazno) ubrizgavanje goriva što znači nepravilno sagorijevanje i višak čađe.Dpf to navuče na sebe i zato auto ne dimi.Preformanse nisu puno narušene jer se pilotno ubrizgavanje odvija na nižim obrtajima a kod pritiska gasa se prekida i ide ubrizgavanje u 1 taktu punim mlazom.Zato su common rail motori sa višefaznim ubrizgavanjem tako"meki" u leru i kultivirano razvijaju snagu.Znači složit dizne i oprat dpf je jedino pravo rješenje.
 

Spallato

Active member
Tanaja, ja o svim tim stvarima ništa ne znam i zato zovem, obilazim i pitam one koji znaju (ili bi trebali znati).

Problem je šta svatko od njih ima neku svoju teoriju, svoju priču, a nitko nije ni pogledao auto.

Lako je davat savjete i razbacivati se tuđom lovom, a kasnije, ako ne bude dobro, ograde se i ne preuzimaju nikakvu odgovornost.

Pojedinci su mi u telefonskom razgovoru odmah rekli "mijenjaj injektore", a da nisu ni rekli da dovedem auto na pregled.

Viruj mi, zadnjih mjesec dana, naslušao sam se svega, svakakvih ideja i prijedloga od raznih mehaničara i sevisa (čak i ovlaštenih), i ne znam kome da vjerujem.

Ukratko, gadi mi se sve to.

Ivane, to su riječi mehaničara, da su te greške povezane sa dpf-om, i dok god ih ima da se ne može napraviti regeneracija.

Rekli su da ih izbrišem i onda na autoput, i da se nadam da ću napraviti regeneraciju prije nego kompjuter opet pokaže greške.
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Imao te greške,spojio dijagnostiku,isčitao stanje dpf-a,postotak zapunjenosti,zadnju kilometažu,uredno regeneracija prošla tako da ti meštar nije u pravu.Inače za te greške je opis injector outside tolerance,injector reseted.Znači otklizali vremenom ubrizgavanja van tolerancije,ecu jedinica ih resetirala,a greška zabilježena.Ne bih htio bit još jedan od "proroka" ali na kraju priče čeka te ono što sam prethodno napisao.Zbog "suhog"goriva koje nije baš idealno,a i kratkih relacija i gradske vožnje injektori se pojačano troše.Tlakovi su visoki,tolerancije male,još nakalemiš ekologiju(dpf,egr) i dobiješ što dobiješ.Plus siemensovi injektori su stvarno smeće.Sjetite se 2.0 pd tdi kako su rikavale ko žarulje.Bosch majka za sve njih.
Pročitaj malo sa stranih foruma bit će ti poznati simptomi i greške.
http://c4owners.org/plugins/forum/forum_viewtopic.php?213645

Evo ti i iz stručne literature opis za taj 1.6 hdi 8v 112ks.
In case of the 1.6 HDi the problems are similar, but here if one of the fuel injectors is going wrong, the problem won't be recognized in time, because the engine is equipped with a "district leveling function" system which will keep the ride smooth, even under inadequate conditions... If this problem will be detected too late, then the EGR valves will be damaged also, because of the badly sprayed diesel fuel's burning which will clog the particulate filter and the DPF. When the EGR valve is damaged, it's allowing the soot full exhaust gases to travel backwards in the engine, even if this action shouldn't take place.:cenzura:

Ono što sam rekao ecu jedinica pokušava kompenzirat nepravilan rad injektora i time čini medveđu uslugu jer ti puni dpf i onda počinju problemi umjesto da odmah javi grešku injektora.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh