Problem s injektorima i dpf-om

ivanzg

milo mi je hrniæ
Taj aditiv nije namijenjen za spremnik jer će ti otopit sve smeće iz tanka i filtera i nagurat u pumpu i dizne što i nije baš poželjno.Pogledaj na yt video pod nazivom diesel purge ili tako nešto pa će ti biti jasniji postupak.
 

Spallato

Active member
Nudili su mi u Peugeot servisu neki originalni PSA aditiv za čišćenje ali taj se stavlja u rezervar.
Očito je to druga stvar.

Općenito, kakva su iskustva s aditivima za čišćenje? Vidim da se piše i govori svašta, uglavnom pozitivna i neutralna mišljenja/iskustva.
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Ne to je taj al u rezervoaru mu se smanjuje učinak zbog koncentracije i postoji mogućnost da nabije smeće iz tanka i vodova.
 

Spallato

Active member
Aha. Znači, kupim to i kod mehaničara pa da on odradi taj postupak.
Meni je to totalna nepoznanica a ne volim raditi nešto o čemu nemam pojma.

A vrijedi probati, ne košta puno a možda riješi problem.
 
Posljednje uređivanje:

ivanzg

milo mi je hrniæ
Upravo tako.Samo da napomenem trebat će oko 1.5-2h da to potrošiš i onda na cestu i gas.Skužit ćeš da motor puno ljepše radi,da li će tako ostati ovisi o diznama.Ako se vrati na staro znaš što te čeka.
 

MPZgb

New member
Pozdrav Spallato,

ne mogu odgovoriti na privatnu poruku (zbog premalo postova na forum) pa eto ovim putem odgovaram. Na žalost nemam više papir na kojem je bila otprintana dijagnostika. Na kraju se ispostavilo da nisu bile brizgaljke nego lamela i zamašnjak. Njihovom promjenom nestala je i greška dijagnostike vezana uz brizgaljke.

LP
 

Spallato

Active member
Hvala MPZgb👍

Izludilo me je sve to skupa i mislim da sam bliže tome da ništa ne diram, a to mi je savjetovalo dosta mehaničara.

Jedino moram vidjeti šta je s dpf-om. Očišćen je i još imam garanciju na to, pa neka se oni u Peugeotu zezaju s tim.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Izludilo me je sve to skupa i mislim da sam bliže tome da ništa ne diram, a to mi je savjetovalo dosta mehaničara.
Isto mislim. Ali dpf treba riješiti. Ne smije se toliko u njemu nakupljati. Ovako je teško reći išta.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Šta se ne može taj DPF izvaditi vanka i odjavit u softveru? To je najjeftinije rješenje. Smeće isto ka i EGR.
 

Memphis

Active member
Pozdrav Spallato,

ne mogu odgovoriti na privatnu poruku (zbog premalo postova na forum) pa eto ovim putem odgovaram. Na žalost nemam više papir na kojem je bila otprintana dijagnostika. Na kraju se ispostavilo da nisu bile brizgaljke nego lamela i zamašnjak. Njihovom promjenom nestala je i greška dijagnostike vezana uz brizgaljke.

LP
To nema veze jedno s drugim ...
 

Spallato

Active member
Evo mene opet s novim vjestima...
Prije nekoliko dana dijagnostika je pokazala grešku sva 4 injektora i grešku dpf-a.

Uglavnom, ubacio prije neki dan aditiv Tunap...

Jučer sam bio na dijagnostici kod Jurića (Vranjic) i njemu je pokazalo grešku injektor br. 2 i da je prepunjen dpf (prije nekoliko dana su izbrisane sve greške).

Dijagnostika injektora je dobra (stavio bi sliku ali ne znam kako). On kaže da ih ne diram ali da moram srediti dpf i da on možda radi probleme.

Nekoliko mehaničara, u telefonskom razgovoru, kad sam opisao problem s greškama injektora i dpf-a, kažu mijenjaj sva 4 injektora (oko 10000 kn).

Nije mi jasno kako se ljudi tako razbacuju mišljenjima i savjetima a nitko nije pogledao auto ni provozao ga?!

Ja i dalje nemam nikakvih problema.
 

Milosh

Test
Nema tu nagađanja na osnovu grešaka ni vožnje a pogotovo telefonom. Stanje injektora se utvrdi na mašini koja ih testira i jedino to će pokazati pravo stanje.

Po meni, pošto nisi siguran da li su ti simptomi vezani za injektore uzrokovani dpf-om, a dpf je jeftinije srediti nego injektore, prvo bih riješio dpf a zatim vidio šta se dešava, jel i dalje javlja nove greške za injektore ili ne. Ako javlja, onda njih na testiranje. Jer dpf ti je sigurno začepljen čim javlja tu grešku za njega.
 

Spallato

Active member
Znači, ovo testiranje koje sam napravio jučer, kod specijaliste za takve stvari, trebam uzeti s rezervom?

Èekam četvrtak da mi u Peugeotu opet očiste dpf jer je pod garancijom (1 god).

Nisam baš čuo pozitivna mišljenja u vezi njihovog načina čišćenja ali neka ga očiste.

Išao sam ja kod odličnih mehaničara, ispričao im sve, pa opet nisu ni sjeli u auto a rekli su da mijenjam injektore.

Ne kažem da ih u konačnici neću trebati mijenjati, i da nisu u pravu, ali gadi mi se takav pristup gdje tako olako donose zaključke.

Da ih promijenim, a problemi ostanu, sigurno bi se ogradili od toga a ja bi ostao bez 10 000 kn.

A ništa, bit ću možda pametniji nakon čišćenja dpf-a.
 

Milosh

Test
Znači, ovo testiranje koje sam napravio jučer, kod specijaliste za takve stvari, trebam uzeti s rezervom?
Koliko sam shvatio iz onoga što si napisao, radio si dijagnostiku a ne testiranje, ispravi me ako griješim. Testiranje je kad se injektori izvade i stave u mašinu za testiranje i onda se jedan po jedan testira i gledaju se parametri, i to traje možda sat-dva.
 

Spallato

Active member
U pravu si, dijagnostiku, nije ih vadio vani.
Spojio je neki uređaj na auto i onda preko kompjutera, nekog programa, gledao parametre injektora.

Svi su zeleni (crta). Neki imaju deblju a neki tanju crtu (kaže da je bolje šta je crta tanja).

Kaže da se to tako testira (u leru, zagrijan motor) i da definitivno nije za zamjenu.
Daleko su od one granice +2/-2 kad se definitivno trebaju mijenjati.

Ja sam stvarno laik po tom pitanju ali nema razloga da mu ne vjerujem. On ja kod nas u Splitu i okolici kao šta je Purić u Samoboru (tako barem ljudi kažu).
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Zasto neko ne izvadi te injektore i ne posalje u Bosch/Delphi centar na testiranje? Da li je itko napravio barem test povrata? To sto si ti vidio su korekcije ubrizgavanja, to samo ne znaci nista. Da li motor radi nemirno? Cuju li se detonacije? Ima li dima od viska dizela u cilindru? Dize li se razina ulja ili je ulje razrijedeno? Trese li auto kod ubrzavanja (injektori nekad imitiraju los zamasnjak)? Pali li uredno? Znaci vadenje testiranje na ispitnom uredaju je jedini pokazatelj pravov stanja. Btw to ne bi smjelo bit skupo. Otidi u pravi servis gdje ce moc napravit kvalitetnu provjeru.
 
Na vrh