C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Milosh

Test
Jedno pitanje:

jel ovako izgleda ulje u antifrizu?

Nije u pitanju moj auto. Radi se o Peugeotu 206, 2005, 1.4 benzin, 100 000 km.

Inače ne gubi antifriz i nivo ulja je normalan. Ovo sam slučajno primijetio u boci za antifriz kad sam kontrolisao nivo.

Jel moguće da je nekako samo jednom ili samo malo došlo do miješanja, a da se dalje ne dešava? Ili je ovo predskazanje većeg problema?



------------------------------------

Večeras mi je palo na pamet da bih mogao provjeriti za koliko novaca bi neko napravio i navario komad cijevi da dovedem auspuh i do drugog hrom ukrasa, možda i nije skupo. Ne znači mi to ništa, ali zašto da ne ako nije skupo ili komplikovano.

------------------------------------

Posljednjih 10 dana mi je auto stalno u Economy Modu, čak i nakon par sati stajanja. Juče ujutro prije paljenja izmjerim napon akumulatora, on 12.1 V, što nikako nije dobro. Inače je u pitanju Varta Silver preporučenog kapaciteta i startne struje, star malo preko 2 godine.
 

Cutac

Prèkaroš
jel ovako izgleda ulje u antifrizu?
Ima raznih kombinacija boja, ali poprilično sam siguran da je to jedna od. Ja bih flushao sistem i kontrolirao. Ako je jednom ušlo, sumnjam da se rupa začepila.

navario komad cijevi da dovedem auspuh i do drugog hrom ukrasa,
Ne znam kako bi funkcioniralo. Zrak traži najkraći put van i mislim da dodatna cijev ne bi ničem služila. Tj. omjer ispušnih plinova koji izlaze van definitivno ne bi bio 50/50, vjerojatnije 80/20 ili veći.
 

Doomsday

U prolazu...
Uh, ne samo da kompjuteri u autima traže kvalitetne baterije, sad i kvalitetne baterije ne traju u punoj snazi dugo nakon isteka garancije... Strašno... :mad:

Pretpostavljam da imaš Varta Silver Dynamic 63Ah/610A...

https://www.hr.varta-automotive.com/hr-hr/proizvodi/varta-silver-dynamic/563-400-061

To bi trebala biti vrhunska baterija... Ne znam, možda, ali samo možda, dodatna oprema ugrađena je stavljana malo veće muke, ali ne mislim da bi trebala... :confused:

A sad, ako je krenula umirat, nema druge nego mjenjat... Možda da pokušaš sa Exide Premium 64Ah/640A koja je mrvicu jača...? :thinking:

http://www.exide.info/spec/ea640.html

Ta bi trebala valjat... Ali trebala je i ta Varta valjat... :whistling:

Valjda...

:D
 

Milosh

Test
Ne znam kako bi funkcioniralo. Zrak traži najkraći put van i mislim da dodatna cijev ne bi ničem služila. Tj. omjer ispušnih plinova koji izlaze van definitivno ne bi bio 50/50, vjerojatnije 80/20 ili veći.
Svjestan sam toga, u pitanju je čisto estetika. :)

Pretpostavljam da imaš Varta Silver Dynamic 63Ah/610A...
Ma kakvi, ta ne bi izdržala ni godinu dana. :D

Ovo je unutra:



Nemoj me zasmijavati sa ugrađenom opremom. LOL Ugrađen je samo Joying a on ne troši više od običnog radija, ako i troši, u pitanju su stotine miliampera, kad radi,
 

Doomsday

U prolazu...
Uuuu, to je po meni najbolje što si mogao kupit, jače startne struje nego Exide premium 77Ah/760A...

Ne znam, možda je bio dugo na polici prije nego si ga kupio...? Znam, mala šansa ali možda...

Kakva je šansa da ga alternator ne puni dovoljno, obzirom da finderi od Varta i Exide za tvoje auto ipak daju manje baterije, Varta Silver Dynamic 63Ah/610A i Exide Premium 64Ah/640A...?

:thinking:
 

Milosh

Test
Uuuu, to je po meni najbolje što si mogao kupit, jače startne struje nego Exide premium 77Ah/760A...

Ne znam, možda je bio dugo na polici prije nego si ga kupio...? Znam, mala šansa ali možda...

Kakva je šansa da ga alternator ne puni dovoljno, obzirom da finderi od Varta i Exide za tvoje auto ipak daju manje baterije, Varta Silver Dynamic 63Ah/610A i Exide Premium 64Ah/640A...?

:thinking:
Po meni je najbolji Exide, bez obzira na malo manju startnu struju.

Moguće je da je dugo stajao (prije nego ga je kolega prethodni vlasnik kupio), ali jednostavno mislim da je Exide kvalitetniji.

Evo ti jedan primjer: kod roditelja trenutno imam jedan Exide Premium (72/720), kupljen 30.12.2012. Do polovine prošle godine (4.5 godine), cijelo vrijeme je bez problema služio u Fokusu 1.6 TDCI. Tada je izvađen iz Fokusa (iako je još uvijek normalno služio) i stavljen je jedan identičan ali godinu i po mlađi. Od tada taj Exide stoji kod mojih u podrumu i samo je jednom dopunjen, prije ove Nove Godine. Njemu je napon trenutno 12.30V.

Taj aku je takođe u Fokusu preživio 3-4 kraće vožnje ispod nule bez alternatora (servo je elektromehanički).

Znači trenutno je star 5.5 godina, nekidan sam ga za prvu pomoć stavio u P206 od punice i vozio je s njim par dana, sve najnormalnije.

Taj drugi Exide, godinu i po mlađi od ovoga, i dan danas služi u istom Fokusu.


Jel se vidi kroz ukras da je rupa? Možda da samo staviš 10 cm cijevi unutra da izgleda kao da ima.
Vidi se trenutno da je rupa. Palo mi je i to na pamet ali to mi se čini gore nego da stavim samo neku masku. Staviću vjerovatno gustu crnu metalnu mrežicu na oba ukrasa.
 

Milosh

Test
To si ti ulio ulja u puničin antifriz, priznaj :D
Nisam, život mi je mio. :D

Zaš na oba? :thinking: Stavi onda komadić cijevi u taj prazni i na kraj te cijevi mrežu ili nabij krumpir i ofarbaj u crno :cool:
Pa kada skratim cijev od auspuha oba hrom nastavka će biti ista, neće biti ništa u njima. Da, hoće se iza lijevog još uvijek vidjeti cijev, ali ako onda stavim mrežu na oba, sakriću cijev i oba će biti identična.

Tako je i na mnogim novim autima sa hrom fake auspusima. Samo su ukrasi, zatvoreni sa zadnje strane, a pravi auspuh se završava daleko prije samog branika i tih izlaza.

Btw, zašto trošiti farbu na krompir kad će on svakako pocrniti. :D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Ja znam sta je, ;) al pustit cu cutaca vidim da nece zaspat dok nesazna :D

A i nagra nije bas nesto atraktivna...
 
Na vrh