ujutro cu dovrsit tutorial, malo sam zaruzio popodne
jos 2 torxa i 3 13-ke, 2 10-ke i 1 8-ica
evo za pocetak slike koje nisam stavio...
lokacija di su torxevi ispod radia i otvora centralnog za ventilaciju
poklopac br 10 skinuti, otkopcati sta vec imas, te vidis lokaciju ostalih torxeva ispod volana, te kod instrument table
jos jedan torx drzi tablu, izvuci te otkopcati zuti i plavi konektor okretanjem crne polugice polukruzno prema natrag
ispod volana ostale su ti jos rucice, i rotacioni kontaktor, s njim pripazi kako si ga izvadio jer mora bit uistom polozaju kad vracas volan
i rucice
sad bi trebao imat cistu centralnu konzolu, pa krecemo sa 2 velika torxa 30 sa strane
obavezno prije pokusaja povlacenja table skini rucice za otvranje haube pod brojem 5 (kljuc 10), te preostale vijke pod 8, 9 i 10
e nakon ovoga mozes pocet povlacit kriskot prema van, nastoj imat nekoga da ti pomogne, jer je malo nezgrapan...dio do sajbe ce malo teze ic van jer ima plasticne kopce, pa probaj zavuc prste do sajbe i povlaciti prema van
ako si ju uspio povuc van ostaje ti jos otpustit cijevi od malog kilera grijanja, skines osigurac br 13
te osigurac na slidecoj slici stisnes prema desno, te ga drzis stisnutoga dok cupas van cijevi
kad ti to uspije, onda otpustas kiler...vijke broj 74 (2 kom), pa skines lim br 3, te gumu br 5, spuszva br 4 mislim da ostaje sa unutarnje strane
iz motornog prosora, ispod onog crnog poklopca lijevo, vidis mrezicu zicanu (br 2), nju skines jer je ljepljena slikonom, ispod u sredini ti se nalazi vijak (br 70), skines ga sa gedorom 8
e sad na ovoj slici nadi matice pod broj 73 iz motornog prostora, na pregradnom zidu motornog prostora negdje na pola, otpustis ih te mozes sve izvuc van
kiler mali se drzi na 4 kompcice te 1 (moguce i 2) torxa 20, otpustis, izvuces te poslikas u kakkvom je stanju...kuciste ventilacije nebi bilo lose u ovom trenutku oprat miniwashom s obzirom da je jedinstvena prilika, naravno prije toga izvuces filter kabine, te pripremis novi, posisas sva nedostupna mjesta
za sastavljanje kreni redoslijedom unatrag...ako ima kakvih pitanja, nejasnoca ili problema slobodno pitaj
jos jednom napominjem, da sve radite na vlastitu odgovornost, pa ako se nesto polomi, nemojte me smatrati odgovornim, mogu pomoc jedino na nacin da vam prodam drugi dupli L profil do malog kilera, s obzirom da radni staz i protok vode