Slike što vas čeka ako se pokvari kiler ventilacije

Brat-dB

New member
...ovo vas čeka, slike su malo slabije, sa mob starin je slikano... :surprised:

rastavljanje cile instrumentne table vani ( to je ovaj električar radia meni, cca. 1600 kn sve skupa ( hladnjak, cijevi koje idu od motora, pa unutra i ruke... )



 

StarSity

New member
eto polaako se snalazim po forumu :D

moje prvo pitanje, kad upalim grijanje dolazi mi miris antifriza u kabinu i magle se stakla.... moja pretpostavka je da je otišao kiler grijanja, dali je itko imao iskustva s tim? Dali da idem to doma slagati ili ne :confused:

koliko vidim po ovim gornjim slikama nije baš šala...

auto je Xsara coupe 2000g, 1.9D
 

Konrad

New member
ako neznas sto radis nemoj sam raditi jer nije bas jednostavno, ja sam to radio par puta pa mi je to lakse nego tebi...miris antifriz i magljenje je najcesci simptom propustanaj grijaca kabine...
 

StarSity

New member
neznam šta idem radit,al ipak za sve postoji prvi put...brinu me jedino dvije stvari: antifriz (dal moram kompletno ispustit iz sistema) i zračni jastuci (da mi ne iskoči koji dok rastavljam) za ostalo ću se snaći nekako...
 

Konrad

New member
najbolje bi bilo da zakljucas racunalo zracnih jastuka ali skini klemu i pricekaj 10 minuta prije nego pocnes skidat

antifriz nemoras skroz ispustat ali ako imas klimu odi izvadi plin iz sistema
 

sLi

Dr. Xsara
ako nije obilna kolicina vode, za prvu ruku mozes probat sa sredstvima za krpanje hladnjaka

inace meni je za moju xsaru trebalo oko 6 sati za rastavit i sastavit...ako treba mogu ti sutra stavit servisne slike kako sta i di...meni su pomogle
 

StarSity

New member
barem jedna dobra stvar kod neimanja klime :D

hvala na informacijama za sve ostalo, ako će bit vremena za vikend idem ja šrafat malo :)

ako nije obilna kolicina vode, za prvu ruku mozes probat sa sredstvima za krpanje hladnjaka

inace meni je za moju xsaru trebalo oko 6 sati za rastavit i sastavit...ako treba mogu ti sutra stavit servisne slike kako sta i di...meni su pomogle
6 sati??

pa to mi se ne čini puno,ja sam planirao jedan dan rastavljat i jedan dan sastavljat.Bio bih veoma zahvalan da staviš koju slikicu, a još bolje bi bilo da mi kažeš ako se sječaš dal trebam neki posebni alat (osim normalnih šrafcigera i ključeva)? da se znam pripremit...
 

sLi

Dr. Xsara
treba ti torx 20, 25, 50, gedora 10, 13, 17, krizna i 2 noza za izvuc origigi radio... :)

i treba pazit obavezno kad iskapcas onaj dupli L iz malog kilera iz motornog prostora da ga ne polomis jer je meni pukao, al sam uzeo 2 za rezervu na otpadu sa zx-a

sutra ti stavim pdf-ove
 

sLi

Dr. Xsara
prije nego si poceo rastaljat sve, sagni se kod papucice gasa i citaj sta ti pise na plasticnom poklopcu desno, frape behr ili valeo, shodno tome kupi mali hladnjak dal origigi dal zamjenski, al bitno je ciji je sistem unutra jer su malo razliciti nacini hvatanja, moj je bio behr

s vanjske strane...treba za pocetak skinuti brisace, i pripaziti koji je lijevi a koji desni jer ruke nisu iste duzine, takoder probaj sa flomasterom oznacit polozaj ruku u odnosu na osovinu kad skines maticu, obavezno ih postavi u uspravni polozaj i tada pocni sa rastavljanjem, kapica se skine skoro pa s prstima, ako ne, sa malom kacavidom

nakon toga ti na red dolazi ona crna zastitna plastika oko motora brisaca, ona je na plasticne pipke, ima ih 5, i sa doljnje strane par komada torxa 20, uglavnom nebi bilo lose ju malo podgrijat sa fenom da ti plasticni ne popucaju, a ako i puknu novi su tipa 3-4kn u citroenu (kataloski: 6995 S0), stavljaju se na nacin da ih zavrnes u leziste, skuzit ces kad ih vidis, ovaj crni poklopcic lijevo je zaljepljen sa nekim silikonom tako da ga samo u krug odvajas...



nakon toga ide motor brisaca, koji najprije otkopcas na konektoru, a onda skines par 13-ki koje drze motor



kad to maknes skuzit ces ispod 3 10-ke koje mozes za sada otpustit



e sad krece onaj tezi dio...rastavljanje centralne konzole, rucicu mjenjaca skines na nacin da na zadnji kraj koze podbodes sa prstima i stines lagano prema naprijed pa dignes gore, te oslobodis zadnji pa prednji kraj, i samo ju jako povuces prema gore...u meduvremenu otkopcas upaljac i svjetlo od pepeljare, konzolu vuces prema nazad i pritom nastojis provuc rucnu, ako ne uspije, skini onaj plasticni poklopac od rucne





dalje...izvuces radio i otkopacas iso konektor te antenu, pa onda onaj poklopac iznad njega, moj je samo poklopac posto nemam tamo sata niti podizaca, pa shodno tome poiskapcas iste ukoliko ih imas...poklopac se skida na nacin da tupim nozem krenes sa jedne strane...kad skines, skuzit ces da 2 torxa drze onaj gornji usmjerivac zraka, i onda imas dole jos 2 torxa 20 koja drze sivu ukrasnu plastiku, odvrnes ih. prekidac od sva 4 iskopcas



po ovoj slici sve vidis sta moras maknut da bi dosao do vijaka od zastitne


ali u meduvremenu skini plastike oko volana i sam volan (za svaki slucaj odspoji akumulator, da nebi ja odgovarao, ja osobno nisam a ti vidi)



gornja je na klipove ulovljena preko koze u centralnu konzolu pa ju samo lagano povuces...

volan skidas na nacin da sa zadnje strane su 2 jedine rupe u koje uguras torx 25 i kad osjetis da je zakacilo odvrnes, nalaze se kao na slici



dalje, kad izvadis airbag otkopcas njegov konektor, te skidas torx 50 koji osigurava sam volan, kad skines torx, oznaci flomasterom poziciju volana kao sta si i poziciju brisaca, samo ga drmas i povlacis prema van, osim ako nemas radapciger...ja sam ga po vanjskim rubovima malo drmao (unutra - van) dok se nije oslobodio



kad si skinuo volan moc ces skinut preostala 2 torxa koji drze zastitnu plastiku, i nemoj zaboravit na ona 2 sta stoje uspravno izmedu volana i instrument table...kad ih sve maknes onda mozes povuc lagano ju van jer ima plasticne pipke prema kriskotu

nastavak popodne :D
 
Posljednje uređivanje:

sLi

Dr. Xsara
ujutro cu dovrsit tutorial, malo sam zaruzio popodne :D

jos 2 torxa i 3 13-ke, 2 10-ke i 1 8-ica :)

evo za pocetak slike koje nisam stavio...

lokacija di su torxevi ispod radia i otvora centralnog za ventilaciju


poklopac br 10 skinuti, otkopcati sta vec imas, te vidis lokaciju ostalih torxeva ispod volana, te kod instrument table


jos jedan torx drzi tablu, izvuci te otkopcati zuti i plavi konektor okretanjem crne polugice polukruzno prema natrag


ispod volana ostale su ti jos rucice, i rotacioni kontaktor, s njim pripazi kako si ga izvadio jer mora bit uistom polozaju kad vracas volan


i rucice


sad bi trebao imat cistu centralnu konzolu, pa krecemo sa 2 velika torxa 30 sa strane


obavezno prije pokusaja povlacenja table skini rucice za otvranje haube pod brojem 5 (kljuc 10), te preostale vijke pod 8, 9 i 10


e nakon ovoga mozes pocet povlacit kriskot prema van, nastoj imat nekoga da ti pomogne, jer je malo nezgrapan...dio do sajbe ce malo teze ic van jer ima plasticne kopce, pa probaj zavuc prste do sajbe i povlaciti prema van

ako si ju uspio povuc van ostaje ti jos otpustit cijevi od malog kilera grijanja, skines osigurac br 13


te osigurac na slidecoj slici stisnes prema desno, te ga drzis stisnutoga dok cupas van cijevi


kad ti to uspije, onda otpustas kiler...vijke broj 74 (2 kom), pa skines lim br 3, te gumu br 5, spuszva br 4 mislim da ostaje sa unutarnje strane


iz motornog prosora, ispod onog crnog poklopca lijevo, vidis mrezicu zicanu (br 2), nju skines jer je ljepljena slikonom, ispod u sredini ti se nalazi vijak (br 70), skines ga sa gedorom 8


e sad na ovoj slici nadi matice pod broj 73 iz motornog prostora, na pregradnom zidu motornog prostora negdje na pola, otpustis ih te mozes sve izvuc van


kiler mali se drzi na 4 kompcice te 1 (moguce i 2) torxa 20, otpustis, izvuces te poslikas u kakkvom je stanju...kuciste ventilacije nebi bilo lose u ovom trenutku oprat miniwashom s obzirom da je jedinstvena prilika, naravno prije toga izvuces filter kabine, te pripremis novi, posisas sva nedostupna mjesta

za sastavljanje kreni redoslijedom unatrag...ako ima kakvih pitanja, nejasnoca ili problema slobodno pitaj

jos jednom napominjem, da sve radite na vlastitu odgovornost, pa ako se nesto polomi, nemojte me smatrati odgovornim, mogu pomoc jedino na nacin da vam prodam drugi dupli L profil do malog kilera, s obzirom da radni staz i protok vode :)
 
Posljednje uređivanje:

StarSity

New member
e nisam stigao pročitat ovaj drugi dio skidanja,već oko podne je moja xsara ovako izgledala



otišao odmah u zg i kupio novi kiler i filter peludi i odmah doma natrag na sastavljanje, sad sam stao jer je vani prezzima pa ću ju ujutro završiti...

uglavnom nije neki problem samo treba puno volje i strpljenja :D
 

hacti

made in france
ujutro cu dovrsit tutorial, malo sam zaruzio popodne :D

jos 2 torxa i 3 13-ke, 2 10-ke i 1 8-ica :)

evo za pocetak slike koje nisam stavio...

lokacija di su torxevi ispod radia i otvora centralnog za ventilaciju
http://img198.imageshack.us/img198/8539/tabla1.gif

poklopac br 10 skinuti, otkopcati sta vec imas, te vidis lokaciju ostalih torxeva ispod volana, te kod instrument table
http://img714.imageshack.us/img714/17/tabla2.gif

jos jedan torx drzi tablu, izvuci te otkopcati zuti i plavi konektor okretanjem crne polugice polukruzno prema natrag
http://img718.imageshack.us/img718/1566/tabla3.gif

ispod volana ostale su ti jos rucice, i rotacioni kontaktor, s njim pripazi kako si ga izvadio jer mora bit uistom polozaju kad vracas volan
http://img59.imageshack.us/img59/8939/rucice2.gif

i rucice
http://img526.imageshack.us/img526/2733/rucice1.gif

sad bi trebao imat cistu centralnu konzolu, pa krecemo sa 2 velika torxa 30 sa strane
http://img535.imageshack.us/img535/7898/kriskot2.gif

obavezno prije pokusaja povlacenja table skini rucice za otvranje haube pod brojem 5 (kljuc 10), te preostale vijke pod 8, 9 i 10
http://img684.imageshack.us/img684/3715/kriskot3.gif

e nakon ovoga mozes pocet povlacit kriskot prema van, nastoj imat nekoga da ti pomogne, jer je malo nezgrapan...dio do sajbe ce malo teze ic van jer ima plasticne kopce, pa probaj zavuc prste do sajbe i povlaciti prema van

ako si ju uspio povuc van ostaje ti jos otpustit cijevi od malog kilera grijanja, skines osigurac br 13
http://img710.imageshack.us/img710/5018/kiler1n.jpg

te osigurac na slidecoj slici stisnes prema desno, te ga drzis stisnutoga dok cupas van cijevi
http://8gt.ru/citroen/xantia/xantia/pict/vsp/248.jpg

kad ti to uspije, onda otpustas kiler...vijke broj 74 (2 kom), pa skines lim br 3, te gumu br 5, spuszva br 4 mislim da ostaje sa unutarnje strane
http://img710.imageshack.us/img710/5018/kiler1n.jpg

iz motornog prosora, ispod onog crnog poklopca lijevo, vidis mrezicu zicanu (br 2), nju skines jer je ljepljena slikonom, ispod u sredini ti se nalazi vijak (br 70), skines ga sa gedorom 8
http://img600.imageshack.us/img600/7467/kuciste1.jpg

e sad na ovoj slici nadi matice pod broj 73 iz motornog prostora, na pregradnom zidu motornog prostora negdje na pola, otpustis ih te mozes sve izvuc van
http://img684.imageshack.us/img684/1246/kuciste2.jpg

kiler mali se drzi na 4 kompcice te 1 (moguce i 2) torxa 20, otpustis, izvuces te poslikas u kakkvom je stanju...kuciste ventilacije nebi bilo lose u ovom trenutku oprat miniwashom s obzirom da je jedinstvena prilika, naravno prije toga izvuces filter kabine, te pripremis novi, posisas sva nedostupna mjesta

za sastavljanje kreni redoslijedom unatrag...ako ima kakvih pitanja, nejasnoca ili problema slobodno pitaj

jos jednom napominjem, da sve radite na vlastitu odgovornost, pa ako se nesto polomi, nemojte me smatrati odgovornim, mogu pomoc jedino na nacin da vam prodam drugi dupli L profil do malog kilera, s obzirom da radni staz i protok vode :)
sve rijeci su suvisne!!!!!!!!!:stovanje::aplauz:
 

gobavac

New member
vidim, pitat ću nekoga tko se razumi prije nego me oderu u servisu ...

iman xsaru 1.4 2003 god. vozin je i počne mi se dimit iz ventilatora iznad radija i onih za grijanje stakala. :eek:
oden na pumpu i vidin da mi je razina antifriza minimalna, ulijen antifriz i pravin se zadovoljan a znan da problem nisam riješija.
PITANJA: da li je moguće da je to stvarno bilo to (nedostatak antifriza)?
da li je to mali kiler otiša?

ako je, koliko će me koštat servis u ovlaštenom servisu a koliko u fušu?


vjećno zbunjen, vjećno zahvalan
 
Na vrh