Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Stariji modeli > Citroën Saxo
Zaboravili ste podatke?


Odgovori
 
Uređivanje
Staro 14.6.2012. , 17:03   #1
Novi član
 
Član od: 20.03.2012.
Zadnja aktivnost: 18.9.2015. 14:25
Lokacija: Vrbovsko
Postovi: 95
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno Razlika u glavi/vts

Sta je tocno sve razlika kod vts-a onaj koji ima crnu i sivu glavu?
gledam bregaste vidim da nisu iste...
zna netko mozda tocno u cemu je sve razlika?

Post je uređivan 14.6.2012. u 21:06 (seba)
seba je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 17.6.2012. , 10:37   #2
Novi član
 
Član od: 20.03.2012.
Zadnja aktivnost: 18.9.2015. 14:25
Lokacija: Vrbovsko
Postovi: 95
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

pa sta nitko ne zna?
seba je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 17.6.2012. , 10:40   #3
Novi član
 
Član od: 18.02.2012.
Zadnja aktivnost: 19.8.2015. 11:10
Lokacija: Vukovar
Postovi: 28
Zahvala: 1
Zahvaljeno 2 puta u 2 postova
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

Crnu i sivu glavu?! Gdje si to iskopao?

Bregaste bi trebale biti potpuno jednake...
Burnout je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 17.6.2012. , 11:23   #4
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.385
Zahvala: 897
Zahvaljeno 498 puta u 426 postova
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

to gledaš 8 ventilske vts jelda.

16 ventilci su bili jednake mašine od možetka do kraja saxo proizvodnje, i to su bile nfx mašine.

8 ventilci su imali razlike.
prva gen. tog nfz motora je imala dve verzije ubrizgavanja. boš motronic, 5.1 i 5.2 ili tako nekako 5.0... uglavno u jednom je broju, u decimali razlika.
mislim i da je bilo razlike u katalizatorima. možda je bil neki drugačiji tip, za višu eko normu

od 2000., uz postojeće 8V motora, ubacuju i 8v motora sa 98KS. nisam ziher za oznaku, nft možda.
imo je jaču ko i neku spaljeno ubrizgavanje ultra multi boš M nešto sa puno decimala.
nakon 2002. mislim da je taj nft bio jedni 8V u saxou. sa 98ks znači.

ako gledaš dva 8V i ima neke razlike osim u ubrzgavanju, tada je lako moguće da se radi o nfz i nft mašinama koje razvijaju različite konjaže, i sa njima bi ja bio oprezan ako bi išao šerati dijelove s jednog na drugi.
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 17.6.2012. , 12:48   #5
Novi član
 
Član od: 20.03.2012.
Zadnja aktivnost: 18.9.2015. 14:25
Lokacija: Vrbovsko
Postovi: 95
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

da,za 8v mislim.. gledam na jednoj engleskoj stranici za bregaste i vidim pise za crni poklopac i sivi.. znaci onda nije ista bregasta.. tako da ne znam kao i sa ostalim dijelovima...
seba je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 17.6.2012. , 14:54   #6
Novi član
 
Član od: 18.02.2012.
Zadnja aktivnost: 19.8.2015. 11:10
Lokacija: Vukovar
Postovi: 28
Zahvala: 1
Zahvaljeno 2 puta u 2 postova
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

VTR znaci...

Evo kolega Dalibor je sve rekao
Burnout je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.6.2012. , 08:42   #7
Profesionalac
 
Marko's Avatar
 
Član od: 25.05.2011.
Zadnja aktivnost: 29.1.2015. 19:07
Lokacija: Međimurje
Postovi: 2.174
Zahvala: 115
Zahvaljeno 144 puta u 113 postova
Garaža
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

Dalibor je u pravu sa podacima koje je iznjeo... NFZ 90 ks, NFT 98 ks... U Britaniji klasificirani kao VTR mk1 (NFZ), a drugi VTR mk2 (NFT) u ostatku Europe poznat kao VTS 8v.

Neke od razlike među mašinama - drugi podizaći ventila (jači na mk2), razvodna kapa + kablovi na mk1 dok je kod mk2 bobina, ECU na mk1 ima jedan utikač dok na mk2 ima tri utikača. I u standardnoj izvedbi razlika je u ispušnom sustavu na mk1 katalizator je smješten ispod vozila dok se kod mk2 nalazi u ispušnoj grani našarafljen praktični na motor...
Marko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'Marko' na postu:
Staro 18.6.2012. , 09:58   #8
Dado Tornado
 
Dalibor's Avatar
 
Član od: 21.12.2010.
Zadnja aktivnost: Jučer 21:17
Lokacija: Zagreb
Postovi: 5.385
Zahvala: 897
Zahvaljeno 498 puta u 426 postova
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

marko rastura!
Dalibor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 18.6.2012. , 10:44   #9
Novi član
 
Član od: 20.03.2012.
Zadnja aktivnost: 18.9.2015. 14:25
Lokacija: Vrbovsko
Postovi: 95
Zahvala: 0
Zahvaljeno jednom u jednom postu
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

Hvala decki
seba je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.12.2012. , 19:04   #10
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 12:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

Blok motora koliko znam je isti razlika je samo u glavi što znači da na vtr-a 8V paše glava od vts-a 16V samo je razlika u broju ventila i u ubrizgavanju. Znači mehanički paše ali el. instalacije nisu iste koliko znam.
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 12.12.2012. , 23:35   #11
Stariji član
 
Vedran's Avatar
 
Član od: 13.02.2011.
Zadnja aktivnost: 5.3.2015. 11:22
Lokacija: Zagreb
Postovi: 568
Zahvala: 1
Zahvaljeno 54 puta u 41 postova
Garaža
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

Nije isti blok
Vedran je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.12.2012. , 01:23   #12
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 12:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

Citat:
Vedran: Pregled postova
Nije isti blok
Dobro, ovisi o kojem motoru se radi u ovom slučaju mislim na 1.6 nek me netko ispravi ako sam u krivu.
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.12.2012. , 08:51   #13
Profesionalac
 
Marko's Avatar
 
Član od: 25.05.2011.
Zadnja aktivnost: 29.1.2015. 19:07
Lokacija: Međimurje
Postovi: 2.174
Zahvala: 115
Zahvaljeno 144 puta u 113 postova
Garaža
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

Svi mislimo na 1.6

Na engleskim forumima nisam nigdje vidio da je netko to izveo, a najveći razlog tomu je da se njima ne da zezati s time kad imaju 16v mašina ko dreka tamo za pišljivih 1000-1500 kuna komplet. Em mogu birati, em se mogu cjenkati... Da ideš predelavat koliko posla bi obavil s budžetom od 1500kuna. Na 1.6 8v motor paše usisna grana i glava od Peugeota 106 Rallye-a 1.3 i kao dobiva se živost i okretaji slično 16v mašinu uz jaki srednji raspon okretaja koje 8v mašine imaju. Ali pazi samo na one 1.6 8v koje imaju stari ECU s jednim kablom, ako je noviji motor treba i elektroniku menjati. Veselje totalno!
Marko je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 15.12.2012. , 21:35   #14
Stariji član
 
igor's Avatar
 
Član od: 23.10.2011.
Zadnja aktivnost: 10.6.2019. 12:38
Lokacija: Zagreb
Postovi: 603
Zahvala: 9
Zahvaljeno 92 puta u 74 postova
Garaža
Originalno Re: Razlika u glavi/vts

Da nisam ni sumnjao da je tako Naime radio sam nešto slično u ax-a 1.1 TGE stavljao sam motor od ax-a gti-a 1.4 motor nije bio ful injection več injection sa jednom centralnom diznom (domači zdravoseljački poluajnšpric) ima komp i lambnu sondu i ostale drangulije koje idu uz to i naravno pošto 1.1 TGE ax ništa od toga nema bilo je veselo, naime pitao hrpu električara koliko če mi uzet za promjenu cijele el. instalacije montažu druge armature itd i nitko nije htio kao puno za:cenzura::cenzura::cenzura:ancije i posla a malo može naplatit . Tak da sam na kraju to sam radio istina i bog nisam dva dana jeo pio i spavao zbog toga ali trud se isplatio kad sam sjeo za upravljač
igor je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaš koji se zahvalio članu 'igor' na postu:
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
glavi or vts, razlika

Uređivanje



Sada je 06:07. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger