Reklamacija - otpala letvica s volana

Blackking

Kralj
Vozim se na posao danas ujutro, onako kulerski normalno, i odjednom mi u ruci ukrasna letvica dolje na volanu pri tome mi volan pobjegne iz ruke, umalo da nisam kod Jankomira u Škoda servisu završio.. Nakon natezanja sa Citroen servisom (Automehanika Jankomir) i naputcima da treba mjenjati kompletan volan (cirka 4000kn) radi plastikice i da to jos ne ulazi u garanciju, te su me preusmjeravali od prodaje do servisa, bio mi je zaista neugodan šok i stvarno sam izgubio strpljenje pa sam po drugi puta otišao tamo i malo je falilo da gosp. F...eca ne kontaktiram.. da su me opet odbili.. bilo bi tako.. no uspio sam se dogovoriti ajde da se poslika to, i sada čekam odgovor na upit. Pitam se samo što bi bilo da mi se to na auto putu dogodilo, sto da sam poginuo radi te glupe plastikice, stvarno neprofesionalno od Citroen-a .... :(

Nije mi samo jasno kako me mogao tako hladnokrvno odj. napočetku. I to sa odgovorom da to uredno odbija citroen, da toga dijela nema, da mi treba cijeli volan, pa da nazovem prodaju dijelova... koji mi je uredno htio zavaljati bez jebe .. 4000kn vrijednu stvar.. da platim iz svog djepa....
 

Zdravac

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Da, stvarno žalosno.

Inaće, meni nije jasno kako netko uopće može i pomisliti da to ne ide pod garanciju.
Ja se tebi divim na živcima.
A inaće, situacija bi trebala biti jasna;

Auto si kupio kod jednog gospodina u prodaji i on je odgovoran za sve nastale reklamacije. Pa nemože njegov posao biti da samo uvali kupcu auto, a dalje onda se zajebavaj sa zaposlenicima. ON treba iskordinirati odnos vlasnik Citoena - i servisa.
Dakle - NEMAJU TE ŠTA ŠETATI prodaja - servis, nego ti to trebaš rješiti s prodajom (komercijalist ili ako je smotan - onda voditelj)!!!

Hijoooj, kak me ovakvi postovi raspale.

btw. kolko si km prešao, pa se to dogodilo?
 

Blackking

Kralj
Re: Iskustva s reklamacijama

Da, stvarno žalosno.

Inaće, meni nije jasno kako netko uopće može i pomisliti da to ne ide pod garanciju.
Ja se tebi divim na živcima.
A inaće, situacija bi trebala biti jasna;

Auto si kupio kod jednog gospodina u prodaji i on je odgovoran za sve nastale reklamacije. Pa nemože njegov posao biti da samo uvali kupcu auto, a dalje onda se zajebavaj sa zaposlenicima. ON treba iskordinirati odnos vlasnik Citoena - i servisa.
Dakle - NEMAJU TE ŠTA ŠETATI prodaja - servis, nego ti to trebaš rješiti s prodajom (komercijalist ili ako je smotan - onda voditelj)!!!

Hijoooj, kak me ovakvi postovi raspale.

btw. kolko si km prešao, pa se to dogodilo?

Meni je dečko koji mi je prodao auto i izašao u susret, njemu svaka čast. (Mario, Automehanika) iako je servis taj koji je odgovoran za reklamacije, ne prodavać.

Prešao sam 7779 km , auto je kupljen 16.04.2011.
 

Zdravac

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Prodaja te samo moze usmjeriti u servis, postprodaja je odgovorna za auto (odrzavanje, reklamacije itd), o cemu ti pricas
hm...

Na koga konkretno misliš "postprodaja"? Tko je to "servis" (mislim na osobu kojoj se treba javiti)? voditelj servisa, ili?

Nemoj zaboraviti da ne žive svi u ZG, tj. postoji dosta autokuća gdje u salonu rade 2 čovjeka, od kojih je jedan voditelj. Šta, ja sad trebam ići po radioni i tražiti nekog da mu obrazložim šta se dogodilo. Zato sam i napisao da osoba u salonu treba ISKOORDINIRATI kupčevu reklamaciju.
(ne mislim samo na zastupnike Citroena, nego općenito)

Uglavnom, poanta mog posta je da se je osoba u servisu najprije trebala kolegi Blackkingu izviniti što je ta letvica otpala na NOVOME autu, a ne tako bahato ići u raspravu s njime. I to još bez da su prvo provjerili uopće na koji način rješiti reklamaciju.
 

deda

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

To se radi,ovak,ostaviš auto,tražiš zamjenski dok se stvar ne rješi,ako te zajebavaju nazoveš CH i njima se potužiš i zahtjevaš da auto prime u popravak i moraju ti dati zamjenski i njega ne vračaš dok tvoj nije gotov,bez obzira da ti kažu neznam što i prijete.Ako se zajebavaju odma pozoveš ekipu Večernjeg i zaprijetiš sudom,Da vidiš kako se stvar sredi u sekundi.I naravno tražiš njihovu izjavu na pismeno,pa da vidiš kak se ploća mjenja.
 

Blackking

Kralj
Re: Iskustva s reklamacijama

To se radi,ovak,ostaviš auto,tražiš zamjenski dok se stvar ne rješi,ako te zajebavaju nazoveš CH i njima se potužiš i zahtjevaš da auto prime u popravak i moraju ti dati zamjenski i njega ne vračaš dok tvoj nije gotov,bez obzira da ti kažu neznam što i prijete.Ako se zajebavaju odma pozoveš ekipu Večernjeg i zaprijetiš sudom,Da vidiš kako se stvar sredi u sekundi.I naravno tražiš njihovu izjavu na pismeno,pa da vidiš kak se ploća mjenja.

Pa tako će i bit ako me opet odhebu, idem prvo gazdi, pa idem u CH, pa ćemo ih razvalit do kraja, pa necu pustit to da ga hebeš! Nije to 100 kn .. negko 15.000 eura
 

Matija

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Sramota. Opet se ovlašteni servis pokazao loš po pitanju odnosa prema kupcima. Upravo to je ono što čovjeka od svega najviše naživcira, umjesto da su te primili, slikali, poslali i rekli vidjet ćemo, nego moraju pametovat.

A što se tiče te lajsne, jel se ona nekako i kači na volan ili je samo zaljepljena? Da znam što me čeka. :D
 

Blackking

Kralj
Re: Iskustva s reklamacijama

Sramota. Opet se ovlašteni servis pokazao loš po pitanju odnosa prema kupcima. Upravo to je ono što čovjeka od svega najviše naživcira, umjesto da su te primili, slikali, poslali i rekli vidjet ćemo, nego moraju pametovat.

A što se tiče te lajsne, jel se ona nekako i kači na volan ili je samo zaljepljena? Da znam što me čeka. :D
Ima ti 3 utora od plastike koji su dio te lajsnice, e ta 3 utora su meni pukla.. koda ih je netko ravno s laserom izrezo izgleda, isto tako je i zaljepljeno sve skupa, jer vidim da ima ljepila osušenog po tom djelu gdje je bila ta lajsnica, valjda je to samo i držalo od početka.. Uglavnom još mi nisu ništa javili, ako netko zna koliko uopće i traje taj proces reklamacije?
 

Blackking

Kralj
Re: Iskustva s reklamacijama

Evo narode upravo su me zvali, odbili su me sa izlikom da je mehanički uklonjen taj dio sa volana, e sad ja fino idem tamo, tražiti napismeno to sve, i ljepo idem gospodinu Fljuzecu fino objasniti kakvi su mu radnici u Automehanika, zatim idem u CH direktoru post prodaje. PA na kraju ćemo skoćiti do novina.
 

Matija

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Nemoram,

Evo narode upravo su me zvali, odbili su me sa izlikom da je mehanički uklonjen taj dio sa volana, e sad ja fino idem tamo, tražiti napismeno to sve, i ljepo idem gospodinu Fljuzecu fino objasniti kakvi su mu radnici u Automehanika, zatim idem u CH direktoru post prodaje. PA na kraju ćemo skoćiti do novina.
Upravo tako. Mislim, serem im se na lajsnu, ako ne mogu to promijeniti... Koji ciganluk, nemam druge riječi. Pa kako si ti istrgnuo tu lajsnu, nisi je kopao sa šarafcigerom van. Otpala je od normalne upotrebe u 4 mjeseca...:mad:

Sretno!
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Iskustva s reklamacijama

Nemoram,

Evo narode upravo su me zvali, odbili su me sa izlikom da je mehanički uklonjen taj dio sa volana, e sad ja fino idem tamo, tražiti napismeno to sve, i ljepo idem gospodinu Fljuzecu fino objasniti kakvi su mu radnici u Automehanika, zatim idem u CH direktoru post prodaje. PA na kraju ćemo skoćiti do novina.
Da ? I tebe su danas zvali ? I mene maloprije :twisted: Odgovor je isto kao i tebi..
Nemam novi c4 al je auto također novi :(,pa reko da ne otvaram novu temu da iskoristim ovu tvoju,jer bi naslov bio isti razočarenje s Automehanikom i CH..

Kod mene je slučaj da mi se nakon ni godine dana počeo gulit lak unutra na rukohvatu suvozačkih vrata :shock:..onak,baš su se napravili mjehurići i spušil se je lak i guli se..

Isto sam nadobudan otišel u servis s mišlju-auto mi je pod garancijom,riješit će to bez frke..međutoa,oni nevoljko izašli..pogledali..i prvo pitanje im je bilo,da ko se vozi na suvozačkom mjestu :wtf:..kad sam im rekao da se praktički niko ne vozi (eventualno žena jednom u tj dana ),onda su odlučili to poslikat ( mobitelom :wtf::shock::eek: ) i rekli da budu poslali upit u CH..

Uglavnom,odgovor je isti kao i tebi..mehaničko oštećenje :shock::shock:,al da će mi drage volje naručit taj rukohvat po cijeni od oko 400 kunića i zamjenit :D:D

Sutra ću vjerojatno tam i bum si malo "popričal" s njima :twisted::twisted:

Jba te,auto sam im platil 17 t € u kešu,a oni sad ne žele promjenit dio od parsto kuna o svom trošku..
 

sax

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

ja sam razocaran citroenom vec godinama tako da vas potpuno razumijem
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Iskustva s reklamacijama

ja sam razocaran citroenom vec godinama tako da vas potpuno razumijem
Da se nebi krivo razmeli..ja nisam razočaran citroenom kao autom,već odnosom servisa i CH prema nama mušterijama..


čisti ciganluk i nepoštenje !!
 

zuti

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

a moja iskustva s ac ivančić su upravo suprotna!
na saxu su bez pogovora promjenili dječiju bravicu na zadnjim vratima (koja nije radila od početka) i otvor ventilacije ispred vozača ( koji se od početka teško otvarao ali ja sam ga otvarajući na silu slomio). Èak i izvan garancije kada mi je lajsna od prozora iskakala nisu mi pokušali uvaliti drugu, već su namjestili postojeću.

Kada imaju akciju uvaljivanja npr. remenja, kažu ti treba ga promjeniti, pa ako odbiješ, više ne navaljuju.
 

prignis

New member
Re: Iskustva s reklamacijama

Tipična hrvatska posla! Svi imaju isti princip, dok ti prodaju auto onda sve može i ništa nije problem, garancija maltene sve pokriva, itd, itd...
Onog trena kad ti auto prodaju, onda lagano krene kolektivna amnezija. A tek kad se pojavi problem onda si zadnja stoka koja se našla njih zajebavat iz čista mira! Oprostite na izrazu, malo sam nervozan jer sam se sjetio svojih ne tako davnih problema.
Ovo da svi imaju (ili većina, jer se još nisam sreo sa suprotnim primjerom) isti princip kažem zato jer sam imao takvu situaciju s Mazdom prije 2 godine. Na autu starom 6 godina fino izbila hrđa na rubnicima i unutarnjim rubovima vrata, garancija naravno 12 godina. Ali mudraci fino otkantali reklamaciju jer na jedan redovni servis nisam došao u roku godine dana već sam kasnio tri mjeseca. Kilometraža je bila unutar 20000 koliko je propisano. Nakon prepiske, raznih natezanja i slično, ponudili mi da to poprave za nekih 7000 kn!:eek:
Zahvalio sam im na ponudi uz puno lijepih riječi:twisted: i fino s autom u oglas i pa pa mazda...
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: Iskustva s reklamacijama

Nisam ni ja dosad imal negativnih iskustava s ovlaštenim,al možda je to zato jer do sad nikad i nisam imal nikakvu reklamaciju..samo redovni servisi na bivšoj xsari..:hmmm:

situaciju s Mazdom
To je samo dokaz da su svi ovlašteni manje više isti :twisted::twisted:
 

dado8

Member
Re: Iskustva s reklamacijama

Imao sam novu Astru H 1,7 cdti cosmo, renault megane 1,5 dci dynamique i sada c4 hdi visio +. Kao auto, najkvalitetnija je bila astra. Ali njihov servis je katastrofa (razbili mi auto na redovnom servisu - majstor je na probnoj vožnji prošao kroz crveno). Renault je sranje zajedno sa servisima, a citroen je tak-tak. imam ga tek godinu i pol..još ćemo vidjeti.
Uskoro je u planu zamjena auta, a u fokusu su mi kia sportage 1,7 crdi style (7 godina bumper to bumper garancije) i opel astra 1,7 cdti cosmo (zato jer mi na račun nemilog događaja daju respektabilan popust koji jako ruši cijenu).
Uglavnom, od ds4 i eventualno c5 sam odustao - radi iskustava sa servisima.
 
Na vrh