Citroën Forum Hrvatske  

Povratak   Citroën Forum Hrvatske > Citroën Forum Hrvatske > Citroën općenito
Zaboravili ste podatke?


Citroën općenito Općenito o mehanici, elektronici, inovacijama, ispitivanjima, proizvodnji.
Za sva pitanja i rasprave o specifičnom modelu, molimo koristite zasebni podforum svojeg Citroën modela.

Odgovori
 
Uređivanje
Staro 14.6.2017. , 15:33   #1
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 21:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.677
Zahvala: 490
Zahvaljeno 304 puta u 270 postova
Garaža
Originalno Poboljšavanje zvučne izolacije auta

Pozdrav!

Možda su neki već skužili da imam osjetljive uši i da volim dobar zvuk
Nego, mislim da ne bi bilo loše imati generalnu temu o izoliranju auta, bilo da se utišava buka ili poboljšava zvuk zvučnika.

Nemam baš nekog iskustva, ali budem napisao što sam sebi radio.
Ja sam koristio samo Armaflex jer nije skup, a dosta je dobar. Poželjno bi bilo ubaciti i alu izolacije(bilo da je tvornički sendvič poput Dynamata(nekih modela) )ili da se lijepi preko Armaflexa.
To bi najviše došlo do izražaja u prostoru kotača i kod mene sa VTI motorom koji ima visoku notu.

Što sam ja radio?
Poredati ću od boljih rezultatima ka lošijima(uvjetno rečeno, sve je dobro).
Gepek!
Obložio sav metal ispod tepiha u gepeku 19mm Armaflexom. Nije samoljepljiv, nije ni lijepo za vidjeti, ali nigdje nema nikakvih rupa i u kombinaciji sa 3-4 kile teškim tepihom, sve stoji.
Razlika je bila izuzetno zamjetna, ponajviše na autocesti jer na 3500 okretaja auspuh dosta buči. Bilo bi još bolje za izvedem cijev van kroz branik da ne gleda u pod, ali manje bitno.

Vrata
Polijepio samoljepljivi 12mm Armaflex po metalu gdje god je bilo mjesta(sa strane koja gleda u auto), polijepio 8mm Armaflex po oblozi vrata gdje god je bilo mjesta i ispod zvučnika stavio dva sloja vodovodne izolacije u traci(siva, samoljepljiva, Bauhaus).
Rezultat? Kad kucaš po oblozi, svuda je tup zvuk, cestovna buka je mrvicu niža, ali zato više ništa ne vibrira od zvučnika. Kada relativno glasno slušaš, sve je mirno, ne tresu se vrata više.

Blatobrani
Polijepio 8mm Armaflex po limu s unutrašnje strane blatobrana. Nije baš lako jer je lim oblikovan da varovi služe kao oslonac za oplatu blatobrana. Tj. nije izolacija-friendly.
Može bolje, trebalo bi polijepiti direkt na oplatu blatobrana, to planiram na ljeto.
Razlika?
Tiše gume. Ono što je bilo na 100 sad je na 120. To budemo još spustili


Postigao sam da na ~80 voziš u skoro potpunoj tišini na dobrom(ne izvrsnom) asfaltu. 70 na prosječnom.

Planovi?
Po haubi na ne-ojačanim dijelovima(dakle, goli, ravni metal) i tamo bih stavio 12mm samoljepljivi Armaflex i možda preko njega nešto od STP-a sa aluminijem.

Moram vidjeti koji je još tanji Armaflex od 8 mm, njega ću na oplatu blatobrana i lako moguće na stražnje blatobrane, ali iznutra, u gepek.

Ne bi bilo loše ni na blatobrane, ali na metal iznutra, ali dio koji gleda van(eng. wing), tada bi manje zvuka motora išlo tuda i manje bi ulazilo u kabinu bočnim staklima.

Želje?
12mm Armaflex na firewall, ali to je skoro pa nemoguće u c4 II.
Na krov nešto, taman da se teže zagrijava auto.
Napraviti engine cover, nabaciti izolacije ispod njega i montirati na motor.

Problemi?
Što ga više utišavaš, to se više navikneš i to više su ti ostali auti te klase pretjerano glasni.


Nego, evo jedan fora link.
https://dynamat.eduardomaio.net/citroen-c6/



Eto, koga što zanima, savjeti, kritike, postignuća, sve dobrodošlo
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Staro 14.6.2017. , 15:37   #2
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 21:18
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.894
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Oli nismo imalo ovu temu već Ali lako moguće da se varam. Ako nije bila, onda hvala na otvaranju, bit će korisna

A sad da te malo prcam, kad nisam do sada Armaflex je toplinska i kondenzacijska izolacija, sa zvučnom nema veze, koliko vidim Što ne znači da nema efekta sa zvukom, samo kažem...

Baš me zanima kakva bi razila bila da recimo sav Armaflex zamjeniš za Dynamat
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.6.2017. , 15:42   #3
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 21:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.677
Zahvala: 490
Zahvaljeno 304 puta u 270 postova
Garaža
Originalno

Citat:
ivan222: Pregled postova
Oli nismo imalo ovu temu već
I ja mislim da je negdje nešto bilo. Ali ja sam o tome pisao u svojoj temi i u onoj za zamjenu zvučnika.
Ako ima, pardon
Citat:
ivan222: Pregled postova
A sad da te malo prcam
Citat:
ivan222: Pregled postova
sa zvučnom nema veze, koliko vidim
Znam, to je prvenstveno namjenjeno za grijaće/rashladne instalacije.
Ali je dobra stvar to što dosta pomaže po pitanju buke
Ajd budem probao snimiti video sa autom u leru, otvorena hauba, sa i bez komada Armaflexa na motoru.

Citat:
ivan222: Pregled postova
Baš me zanima kakva bi razila bila da recimo sav Armaflex zamjeniš za Dynamat
Jedno 4000 kuna
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.6.2017. , 15:55   #4
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 21:18
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.894
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

U tom grmu leži zec

Moram provjerit dal su kinezi kakvu jeftinu kopiju osmislili
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 14.6.2017. , 16:15   #5
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 21:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.677
Zahvala: 490
Zahvaljeno 304 puta u 270 postova
Garaža
Originalno

Haha, i da jesu, meni je dosta kineza
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 20.6.2017. , 12:36   #6
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 21:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.677
Zahvala: 490
Zahvaljeno 304 puta u 270 postova
Garaža
Originalno

Kad sam ju otvorio, ajd da i održavam

Armaflex 8mm.
Izvana definitivno tiši, a mislim i iznutra, na brzinama oko 80-90 km/h(za sad, uskoro na AC pa ću vidjeti).

Još ostaju blatobrani, moram naći izolaciju sa aluminijem.




I jedan video, rekao sam Ivanu
https://www.youtube.com/watch?v=exCg...ature=youtu.be

Što mislite, kako bi se armaflex ponašao na blatobranima s vanjske strane(prema kotaču)?
Ne da mi se sve skidati, a to bih napravio rado. Voda ne bi trebala biti problem. Kamenčići i sol, mislite da bi naštetili?
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 20.6.2017. , 12:53   #7
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 21:18
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.894
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Sigurno, kroz neko vrijeme. Pogotovo zima i autocesta. Možeš probat, čak samo komadić stavit za probu... ali mislim da je pametnije iznutra.
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 20.6.2017. , 13:30   #8
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 21:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.677
Zahvala: 490
Zahvaljeno 304 puta u 270 postova
Garaža
Originalno

To sigurno, ali onda moram drapati ono sto sam stavio na lim i nece biti popunjeno skroz jer se plastika blatobrana na nekim mjestima naslanja na lim.
Budem probao, ako propadne, stavim novu, ako ne jos bolje

Samo kad u zg
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 20.6.2017. , 13:58   #9
Super Moderator
 
ivan222's Avatar
 
Član od: 14.08.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 21:18
Lokacija: Opatija
Postovi: 7.894
Zahvala: 149
Zahvaljeno 916 puta u 755 postova
Originalno

Eksperimentiraj, boli te briga
ivan222 je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 20.6.2017. , 23:27   #10
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 20:26
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.732
Zahvala: 145
Zahvaljeno 165 puta u 152 postova
Originalno

Napisaću sve što znam o zvučnom izolovanju auta, što sam saznao od drugih a i iz svog iskustva.

Svaki ispravan postupak zvučnog izolovanja auta se sastoji od dva procesa, prvi je dampiranje a drugi izolovanje.

Dampiranje (eng. Damping, Vibration damping) je postupak promjene specifične frekvencije na kojoj određene velike limene površine karoserije vibriraju. Naime, većina buke u autima dolazi upravo od tih vibracija koje vrše velike limene površine (pod gepeka, mulde, pod kabine, vanjski lim vrata i sl.). Promjena frekvencije na kojoj one vibriraju se postiže upotrebom damping materijala koji laički rečeno otežavaju te površine i time im mijenjaju frekvenciju vibriranja. Damping materijali su tanki i teški, po pravilu napravljeni na nekoj bazi bitumena. Ti materijali se lijepe u određenim (manjim) površinama na strateški određena mjesta na limene površine. Oko toga postoji cijela nauka, ali za amaterske potrebe dovoljno je recimo trećinu neke površine pokriti damping materijalom. Najpoznatiji damping materijal je vjerovatno američki STP i njegove razne varijante (STP Gold, STP Bomb i sl.). Damping materijal je takođe i gorepomenuti Dynamat. Damping materijali su po pravilu skupi (od 50 eura po m2 pa na više), a dostava je takođe skupa zbog težine. Dampiranje se radi i u samoj fabrici, to su oni debeli slojevi neke mase koja nalikuje tvrdoj gumi koja je nanesena na limove, vidi se ako se zadignu tepisi i tapacirunzi. Takođe, velika je šansa da ćete naći komad damping materijala zalijepljen sa donje strane kuhinjskog sudopera, baš zato da smanji virbacije pri udaru vode.

Pravilo je da se uvijek prvo radi dampiranje a zatim izolovanje. Prvo se damping materijal lijepi na lim a onda preko njega se stavlja zvučna izolacija. Neki ljudi umjesto pravih damping materijala koriste građevinske proizvode na bazu bitumena ali to nije pametno jer kao prvo smatra se da je bitumen kancerogen, drugo, ljeti pri visokim temperaturama smrdi i treće, može doći do topljenja.

Istraživanja su potvrdila da je dampiranje dovoljno raditi u određenoj mjeri koja će dovesti do smanjenja vibracija, a dalje potpuno oblaganje površina damping materijalom je nepotrebno jer kao prvo ne dovodi do dodatnog utišavanja, a kao drugo, dodaje znatnu težinu autu.

Zvučno izolovanje se po pravilu radi nakon dampiranja i to sa tzv. Closed Cell Foam materijalima. Ti materijali su prvenstveno toplotni izolatori za upotrebu u HVAC pogonima, ali imaju i odlične karakteristike i kao zvučni izolatori. Najbolji opis tih materijala je da imaju spužvastu strukturu s tim da se sastoje od puno malih spojenih i zatvorenih mjehurića vazduha. Postoji bezbroj proizvođača ovih materijala i svi su u principu isti. Razlike su u debljinama i da li su sa jedne strane samoljepljivi. Mogu imati i sloj alu folije sa druge strane. Armaflex je samo jedan od tih proizvoda, to je brend, a drugi jednako poznat i dostupan je K-Flex. Potpuno su isti proizvodi, razlika je samo u imenu. Proizvode se u obliku tankih i debljih ploča za oblaganje većih površina i u obliku cijevi kojima se oblažu instalacije (toplovodne cijevi i sl.). Što se tiče primjene izolacije, pravilo je da što je više to je bolje. Treba pokriti svaki komadić auta koji se može pokriti a da to ne smeta i da se ne vidi. Izolacija se takođe, osim direktno na lim, može stavljati i na plastike sa unutrašnje strane.

Moje iskustvo u izolovanju Fokusa MK2: kod Fokusa mi je iskreno najviše smetala buka i to od motora. Izolovao sam komplet pod gepeka, mulde, plastike oko gepeka, sve plastike na vratima gepeka, pod ispod zadnje klupe, plastike oko C stubova, plastike oko B stubova, dio firewalla (sa motorne strane), prostor između brisača/firewalla/motora i prednja vrata (lim i plastične oplate sa unutrašnje strane). Za dampiranje sam koristio Silent Coat koji sam kupovao na eBay-u a za izolaciju samoljepljivi K-Flex od 6 mm. Ja bih rekao da bitka sa auto bukom nije nimalo laka i da je to bitka na sve ili ništa. Po mom iskustvu, moraš natrpati izolaciju u sve moguće šupljine i na sve moguće površine da bi dobio iole manje buke. Čak i onda je to jako subjektivno i npr. telefonom potpuno nemjerljivo (mjereći buku prije i poslije postupka). Vrlo lako je moguće da nakon svega toga neko ko se ne vozi svaki dan u autu uopšte ne primjeti da je nešto učinjeno po pitanju buke. Mnogi koji su radili izolovanja kažu da se samo izolovanjem (bez dampiranja) teško išta primjetno može postići.

U BiH, K-Flex je prilično jeftin i prodaje ga Vokel koji ima radnje širom BiH.

@ Cutac: kad sam počeo to raditi na bivšem autu, jedna od prvih stvari koja mi je pala na pamet je bila da uradim ovo sa izolacijom na haubi što si ti uradio. A još je Fokus imao onu fabričku izolaciju od onog debelog filca na haubi, ali meni nije bilo dovoljno. Ali onda su me ljudi upozorili da bih tako značajno spriječio mogućnost hlađenja motora preko haube, što i jeste tako kad malo razmisliš. Tako da ne znam koliko je to pametno.
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Forumaši koji su se zahvalili članu 'Milosh' na postu:
Staro 20.6.2017. , 23:58   #11
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 21:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.677
Zahvala: 490
Zahvaljeno 304 puta u 270 postova
Garaža
Originalno

Citat:
Milosh: Pregled postova
dio firewalla (sa motorne strane)
To je sa c4 muka. Tome ne možeš prići da ga eš, da prostite. Morao bih izvaditi motor i ući u motorni prostor, mislim da nema drugog načina.
Citat:
Milosh: Pregled postova
@ Cutac: kad sam počeo to raditi na bivšem autu, jedna od prvih stvari koja mi je pala na pamet je bila da uradim ovo sa izolacijom na haubi što si ti uradio. A još je Fokus imao onu fabričku izolaciju od onog debelog filca na haubi, ali meni nije bilo dovoljno. Ali onda su me ljudi upozorili da bih tako značajno spriječio mogućnost hlađenja motora preko haube, što i jeste tako kad malo razmisliš. Tako da ne znam koliko je to pametno.
Moj c4 ima dosta neiskorišteno hlađenje. Mislim da je termostat jako rijetko otvoren do kraja.
Budemo vidjeli sada kako se ponaša temperatura motora, ali uvjeren sam da neće biti problema.

Kod c4 je i problem to što je (pametno) dizajniran tako da se plastične obloge(gepeka, vrata, ...) naslanjaju na sam lim nekim svojim dijelovima. Tako je povećana izdržljivost, ali zato se ne može napraviti neprekinuti sloj izolacije npr. na vratima. A jedna mala rupa poprilično kompromitira kvalitetu izolacije.
Meni su zapravo sada najveći problem vjetar i kotači. Kotače ću probati sa vanjske strane oplate blatobrana, a za vjetar... Možda odem u ovlašteni da mi poštimaju vrata.
Ili skinem retrovizore.
Jel znaš jel postoji Armaflex ili K-Flex sa alu slojem?
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 21.6.2017. , 02:03   #12
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 20:26
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.732
Zahvala: 145
Zahvaljeno 165 puta u 152 postova
Originalno

Vjerujem da je jednako teško prići firewallu kao i kod Fokusa. Ja sam uspio tako što sam zavukao komad izolacije sa alu folijom između firewalla i tvorničke filc izolacije, a za to sam morao skinuti komplet plastike ispod sajbe i neke snopove kablova privremeno odvojiti od firewalla pa ih kasnije vratiti.

I kod Forda se plastike na više mjesta oslanjaju na lim, ali mislim da to nije toliki problem, ne možeš ti njih naravno nikad potpuno odvojiti. Ali nema ni potrebe, cilj je više blokirati zvuk koji se prenosi vazduhom a ne same vibracije dijelova. Bitno je što veću površinu pokriti izolacijom.

Ali opet kažem, moj je utisak da je to generalno prilično neisplativ posao. Puno posla, materijala i para za upitne i subjektivno osjetne rezultate. Mada sigurno ima razlike u lakoći dostizanja nekih rezultata i od auta do auta.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.1.2018. , 22:20   #13
Novi član
 
Član od: 26.12.2017.
Zadnja aktivnost: 18.8.2019. 10:40
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 121
Zahvala: 6
Zahvaljeno 2 puta u 2 postova
Originalno

Da ja malo dignem temu iz mrtvih.Muzika u autu mi je dosta bitna i čini mi se da izolacija i hi fi u Citroenu nisu baš došli do zajedničkog jezika.Čini mi se nagore oko štokova vrata,mislim da tu uopće nema izolacije,nikakve.Također, kroz koje vrijeme namjeravam stavljati bolje zvučnike unutra, mislim da radio to može podnijeti,samo ovi zvučnici što su unutra dobri su jedino za slušanje vijesti itd.Ako dosad nisam spomenuo auto je C 4 II.Momentalno mi fali i izolacija na haubi, pa mislim da i to doprinosi povećanju buke.Motorni prostor,slobodno svi možemo zaboraviti,jer do toga se jako teško može doći.
Dobro, zanima me sljedeće, da li je moguće,umjesto dynamata koristiti gumu,npr., 3 mm debljine poijepiti po haubi,gepeku,vratima i sl,kud god se može i na taj način dampirati te površine?Ja bi na gumu dalje nalijepio pluto.Mislio sam direktno pluto,ali nije dovoljno teško i od dampiranja nebi bilo ništa.
E,sad, najveći mi je problem čime zalijepiti gumu za lim?Negdje sam pročitao da neoprenska ljepila hoće popustiti nakon nekog vremena.Ako neko ima kakvu ideju,bilo bi zgodno da podijeli tu,pa da vidimo.
Za početak, pokušat ću s vratima bunkera,jer mi se čini da ona najbolje "vrište".
MR47 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.1.2018. , 22:51   #14
Stariji član
 
tomica0308's Avatar
 
Član od: 25.12.2015.
Zadnja aktivnost: Danas 17:27
Lokacija: Varazdin
Postovi: 1.121
Zahvala: 13
Zahvaljeno 99 puta u 92 postova
Garaža
Originalno

Imao je wurth u spreju bas neko ljepilo. Znam da smo stim ljepili izolaciju na vratima dok sam bio na praksi
tomica0308 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.1.2018. , 22:54   #15
Novi član
 
Član od: 26.12.2017.
Zadnja aktivnost: 18.8.2019. 10:40
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 121
Zahvala: 6
Zahvaljeno 2 puta u 2 postova
Originalno

Pokušat ću pitati.Možda neko ko prodaje kemiju zna.
MR47 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.1.2018. , 23:02   #16
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 21:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.677
Zahvala: 490
Zahvaljeno 304 puta u 270 postova
Garaža
Originalno

Ne lijepi gumu. Guma nema ni približna svojstva kao Armaflex.
Uzmi Armaflex za damping i onda neki zvučni izolator sa slojem aluminija za buku.
Armaflex na vrata, podnicu i haubu, a preko njega na haubu izolaciju sa aluminijem i nju još na oplate blatobrana.
Još bi valjalo firewall riješiti, ali kada se ne da.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.1.2018. , 23:14   #17
Novi član
 
Član od: 26.12.2017.
Zadnja aktivnost: 18.8.2019. 10:40
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 121
Zahvala: 6
Zahvaljeno 2 puta u 2 postova
Originalno

Nebih rekao da je Armaflex za damping,materijal za damping bi moral biti težak i tanak,vidi Dynamat.
Evo,ima od Henkela Terodem, samo se treba raspitat za cijenu.
MR47 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.1.2018. , 23:31   #18
Prčkaroš
 
Cutac's Avatar
 
Član od: 28.12.2012.
Zadnja aktivnost: Danas 21:31
Lokacija: Sisak
Postovi: 8.677
Zahvala: 490
Zahvaljeno 304 puta u 270 postova
Garaža
Originalno

Ne treba biti tanak. Damping materijal služi upijanju vibracija i time je debljina plus.
Treba gledati gustoću materijala, Dynamat vjerojatno ima dosta veću gustoću pa može biti tanji. A samim time je i višestruko skuplji.
Za cijenu dva kvadrata Dynamata, ja sam izolirao dva gepeka, 4 vrata+obloge, haubu u 3 sloja, 4 oplate blatobrana i čujem razliku
Makar meni fale aluminij za kotače i haubu i akustična šajba.
Cutac je online  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.1.2018. , 23:32   #19
Profesionalac
 
Milosh's Avatar
 
Član od: 21.02.2016.
Zadnja aktivnost: Danas 20:26
Lokacija: Sarajevo
Postovi: 2.732
Zahvala: 145
Zahvaljeno 165 puta u 152 postova
Originalno

Tako je, armaflex nije damping materijal. Pogledaj cijene i Silent Coat-a, to je isto damping materijal kao Dynamat (ja sam ga kupovao na ebay-u).
Milosh je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Staro 8.1.2018. , 23:58   #20
Novi član
 
Član od: 26.12.2017.
Zadnja aktivnost: 18.8.2019. 10:40
Lokacija: Koprivnica
Postovi: 121
Zahvala: 6
Zahvaljeno 2 puta u 2 postova
Originalno

Daj neke cijene i gdje se može povoljno i kako nabaviti.Zato sam ja mislio gumu polijepiti, u debljini 2 ili 3 mm i pluto na to.Samo me muči da li guma ili bitumen.Neznam kak bi se bitumen držao pod haubom.
MR47 je offline  
Share on FacebookGoogle Bookmark this Post!TwitterYahoo Bookmark this Post!Reddit!
Oglasni prostor
Odgovori

Oznake
auta, izolacije, poboljšavanje, zvučne

Uređivanje



Sada je 21:32. (GMT +1)


CitroënForum.hr je nezavisni internetski projekt nekolicine ljubitelja motornih vozila marke Citroën.
Nije izravno povezan s proizvođačem marke niti ovlaštenim predstavnicima proizvođača.
Sadržaj poruka na forumu predstavlja isključivo stavove, mišljenja te iskustva njihovih autora, a ne vlasnika foruma
niti članova uredništva foruma. Oni se na bilo koji način ne mogu smatrati odgovornima za njihov sadržaj.

"Citroën", njegov logotip te imena modela su registrirani zaštitni znakovi u vlasništvu tvrtke "Automobiles Citroën",
članicom PSA grupe, koju u Republici Hrvatskoj zastupa tvrtka "Citroen Hrvatska" d.o.o.

Copyright © 2019, CitroënForum Hrvatske
www.citroenforum.hr
vBulletin® Copyright © 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.

Ad Management by RedTyger