Svatko ima svoj način vožnje :)))

gox

New member
Kaoš to naslov kaže, svatko ima svoj način vožnje, super ideja za topic na koju sam naišao na jednom drugom forumu...

Pa da počnem...

Dolazim do auta, pregledam jel sve oke, dal ima negdje koja mucica daju počistim (super, nema jer ga peredm :D )...
Otključam auto, sjednem, namjestim sic, taman da mi bude udobno ni previše uspravan, ni ležeći položaj (suvozače sic "naciljam" da bude u približnom položaju kao moj), okrenem ključ da pumpa napravi bzzz, stavim u ler i dignem ručnu, upalim auto, otvorim prednje prozore, vidim koliko ima benge, upalim ziku (obavezno, stalno svira), namjestim neku dobru pjesmicu, vežem pojas (obavezno), palim svijetla i krećem u laganu vožnjicu da se fino ugrije i onda laganini vožnjica (99%) 3. 50, 4. 60 :)
Ventilacija uvijek na hladno, ventilator na 1...
Kad idem van s ekipom uvijek ih upozoravam da ne primaju za stakla auto i da mi ne zaprljaju unutra da paze s nogama !
Nakon voženje, kada izađem i zaključam ga se još par puta za njim okrenem, a nekad i zagledam i mislim si da ga neću nikad prodavat i što bi još sve mogao uredit na njemu :D :D :D
 

Dalibor

Dado Tornado
:D
kako čitam tak uviđem da nemam nekakve rituale... donedavno sam auto prao 3x kroz godinu... možda bi moj ritual bio da ne slušam radio u autu jer ga nemam, i da mi je iznutra čist (to mi na neku foru bitno :D)
 

1587 VTS

New member
Stil voznje? To bi najbolje moja cura objasnila :D
Par stvari ipak karakteristicnih - gorivo je u mom autu rijetko ispod pola, uvijek ga nadopunim do cepa tako da bez razmisljanja palim kad padne brzinska odluka da se negdje ide, ulje i voda su također uvijek full, s tehnicke strane mora sve uvijek biti tip-top, auto ne forsiram dok se dobro ne zagrije, na potrosnju rijetko gledam - uzivam u voznji i dok god sam ga u mogucnosti "hraniti" ne zamaram se s tim makar trosio i 25L/100 km (cesto me iznenadi neocekivanom stedljivoscu), stakla i karoserija ne moraju nuzno biti cisti za razliku od felgi koje nekad operem i posebno :D Nema pusenja u autu, na tabli se prasine uvijek moze naci - to me ne zamara, ni u ludilu ne smije biti uoptrebe kojekakvih sjajnih sprejeva na istoj, kad se cisti samo mokra krpa i obavezno "Wunder-Baum Fruhling Printemps" mirisni boric unutra :D Volim okretaje, kazaljku koja prijeđe 7000 okr/min, volim igru i natjeravanje po zavojima za koje je ovaj auto izmisljen i redovito mi razvuce osmjeh na licu (nakon pocetnog negodovanja, i cura se na to navikla), uzivam u pravom zvuku supersprinta kojeg treba cuti i koji stvara ovisnost, izbjegavam autocestu u sirokom luku jer jednostavno umrem od dosade voziti po pravcu 200 km/h i stici na odrediste brzinom munje, to bi znala i moja baka i to mi je bezveze, uzivam voziti zavojitom cestom uz pokoje cviljenje guma i korigiranje putanje uz iskljucen ESP sustav zivopisnim krajolikom, popiti kavu usput bar jednom, ako ne putujem sam - atmosfera mora biti saljiva jer spavalice izbacujem iz auta :D I svaki put kad mu se priblizavam na parkingu, na kojem uvijek iskace iz okolnog limenog sivila i uniformne automobilske dosade, sjetim se koliko volim svoj genijalni citroen C2 VTS. Kad se jednog dana uspijem rastati od malog zmaja, utjehu ce mi jedino moci pruziti novi C5 ili neki iz DS serije, s hidraktivnim ovjesom, naravno :cool:
 

gox

New member
To je to, Darac ! I ja da imam VTS-a bi se vjerovatno tako vozio :)
Tema mi je super, zato sam ju i postao :D
 

deda

New member
Nemam rituale kad sjedam u auto,uđem,sjednem,kresnemga i krenem.E, ali kad izlazim sve pomno pregledam da nije slućajno ostalo nešto od saputnnika,da nebi posle bilo iznenađenja.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
namjestim sic
Ima jedan štos o propisnoj udaljenosti sica. Idealna udaljenost jest dok se nasloniš i ispružiš ruke, a zapešća ti stoje na volanu. ;)

stavim u ler i dignem ručnu
Ručnu iz navike dižem čim parkiram, bez obzira na teren. Prije paljenja ga ne stavljam u ler. Stisnem kuplung. Lakše pali. :)

OT: Èini mi se da se Hyundai Accent nije ni mogao upaliti ako ne stisneš kuplung.
 

Ciki vts

New member
1587 ovo je ludnica, mislim da smo mi doista sretnici kako nas auto zadovoljava i kako istinjski uzivamo u njemu, citam i mislim si kako je malo vozaca poput nas! :D

Prvo paljene ujutro: dolazim, divim mu se, gledam kako su zadnje distance koje sam stavio jos prije par mj sjele ko budali samar, gledam prednje i sve si mislim da cu morati cim prije te gewinde naruciti jer treba to jos malo u pod :)

Iskljucujem alarm, otvaram vrata, sjedam u sic, zatvaram vrata i tu sve pocinje....
Stavljam kljuc u bravu, palim auto nakon 3 sec i slusam zvuk prvog paljena, otvaram prozor, provjeravam ventilaciju da puse u na 33% i 18c..
Nakon 2 minute (samo ujutro cekam 2 min dok se ne ugrije) krece lagano, slusam kako se cuju ventili i zvuk iz auspuha, poprilicno neujednacen zvuk dok je auto hladan... Lagano vozim 2km dok ne izadem iz ulice i tu pocinje borba za zivot (oni koji me znaju, znaju sto to znaci :D ) okretaji rastu iznad 5 tisuca, zvuk me tjera na jos jace, jos vise i jos brze... i do posla se trudim pruziti autu ono za sto je napravljen, vjerojatno bi se u citroen sport odjelu ponosili samnom :D
ispod 5 tisuca je jedino na semaforima i kad se pokusavam laganije voziti, zvuk koji se stvara iznad 6 tisuca je tesko opisati, a pred blokadom ni orkestar ne svira bolje, kolega gox je cuo sta znaci 4-1 grana na autu i ful protocan ispuh, zvuk je jednostavno bolesno dobar..... kolega 1587 je valjda jedini koji ovdje moze shvatiti kakav je to zvuk motora koji te tjera na jos vise i jos brze!

Obozavam se voziti sam i svakim trenutkom testirati granice auta, ovjesa i ceste, u svakom zavoju se sjetim zadnjeg struta i koliko mi zapravo smiruje auto i olaksava brzi prolazak u zavoju, kocnice me uvijek ugodno iznenade kada mi je to najpotrebnije..
Voznja u dvoje za mene znaci iskljucivo dva auta, mjesto i vrijeme su mi nebitni, volim jedino da je cesta suha, vani 20ak c, i dvije crtice benzina... ako doma dolazim navecer iza 23h, volim proci svojim ulicom od pocetka do kraja i nazad, brdo, zavoji i C2 su jedino sto mi treba po noci... ljudi nema, nema prometa, samo cesta i zavoji... auto kontrolirano bjezi u svakom zavoju, brzine su svakim prolazom sve vece i vece, adrenalin sve jaci i jaci, zvuk po noci i među kucama je savrsen i auto dise punim plucima onda...
ovo je ruta za koju ne marim dal imam cu imati za benzin, dal ce potrosnja biti prevelika, dal ce se gume brze potrositi i sl... :grin:
http://maps.google.com/maps?saddr=Črnomerec&daddr=Mikulići&hl=en&ie=UTF8&sll=45.849235,15.938308&sspn=0.012301,0.033023&geocode=FQcduwIdzi7zAA;FeyluwIdBBzzAA&mra=me&mrsp=1,0&sz=16&z=16
Nakon toga ga parkiram, pustim da odradi minutu sa ventilatorom da malo rashladi motor i kazem u sebi "jedva cekam sutra" :D
Taj auto je napravljen za gust, gustam u njemu od jutra do sutra, ne razmisljam o troskovima odrzavanja, sve to kosta koliko se i vozim i ni najmanje mi nije zao, auto je za to napravljen i zasluzuje cim kvalitetnije komponente.... :cool:

Evo sad je auto vec par dana na parkingu jer cekam djelove za getribu i nakon toga cemo opet zajedno uzivati, fali mi brza voznja i osjecaj auta, osjecaj piganja karoserija, trosenja kocnica, guma, benzina, tesko je nekome te osjecaje objasniti...... :wub::wub::wub::wub:
 

skafetin

New member
A ja nikad ne dižem ručnu osim ako nisam na nizbrdici tj uzbrdici uvik je u brzini tako da mi ručna ne triba,a kod paljenja i ja iman naviku stisnit kvačilo kažu da tako bolje pali pogotovo zimi;)
 

zoran37

New member
Jooojjjjj pa to su samo auti.:wtf:
Moj način vožnje je da se uvalim u sic, čekam da se ugasi onaj glupi STOP i gas mada se nije još ni digla. Živo mi se fućka za glupi auto, ja sam njega kupio a ne on mene a šta se pušenja tiče pepeljara je uvijek skoro puna.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Jooojjjjj pa to su samo auti.
Ne, Zorane, to je VTS. ;) Imao sam se prilike dva tjedna voziti C4 VTS i mogu samo reći: ma, kakav seks. :D

Evo, ovo nisu NARAVNO ;) moji filmovi... Ali mislim da je stvar jasna. Šteta što se kroz video ne prenosi niti 2 posto dojma.



 

zoran37

New member
Ne, Zorane, to je VTS. ;) Imao sam se prilike dva tjedna voziti C4 VTS i mogu samo reći: ma, kakav seks. :D
Ma neda mi se raspravljat al sve je to isto, ja osobno nevolim male aute ne zato što nisu dobri nego zato što sam ja velik i jako grdo bi me bilo vidit u malom autu.
Auto je auto, kupljen je da služi a ne da se njemu služi.
I neko mi je popalio kosilicu prošlu noć iz dvorišta.
I grd mi je C4 ko padavica odozada, i mala djeca da su se igrala bolje i ljepše bi to napravila.
 
Na vrh