Problem s injektorima i dpf-om

Spallato

Active member
Ekipa, trebam pomoć i savjet.
Picasso 1.6 ehdi, 2011. god, 203000 km.

Prije nekih 10 mj sam čistio dpf filter i sve je bilo ok do prije mjesec dana. Sad opet povremeno izbaci ono na ekranu (filter cloging).
Nisam uspio napraviti regeneraciju jer dijagnostika pokazuje neku grešku, "injektor 1 i 2". Preko dijagnostike su izbrisane greške i napravljena je prisilna regeneracija.
Sve je bilo ok i nakon 1000 km opet izbacuje na ekranu poruku za filter.

Motor radi uredno i nema nikakvih problema ali očito nešto ne štima, pogotovo jer dijagnostika pokazuje problem s injektorima.

Šta napraviti? Zvao sam sve moguće servisere, Citroen... Netko kaže samo vozi ako motor radi uredno, drugi kaže da izvadim injektore i s njima na kontrolu...

Ako se pokaže da je problem s injektorima, šta mogu očekivati? Reparacija, zamjena (sva 4 ili samo ove problematične)?
I po tom pitanju svatko ima svoju teoriju.

Usput, može li mi netko po broju šasije provjeriti koja je marka injektora u pitanju?

Hvala.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Treba prvo utvrditi koje točno greške baca... ostalo je sve nagađanje.
Nači ili neki specijalizirani ili ovlašteni za dijagnostiku.

Marka injektora se može provjeriti, možeš to zajedno pitati kad odeš na dijagnostiku
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
napravljena je prisilna regeneracija
Već se pisalo o tome, a i točno je, kako prislina regeneracija nije dobra. Nužno zlo. Mnogi su nakon nje imali problema s uljem i filterom ulja.

Ako se pokaže da je problem s injektorima, šta mogu očekivati? Reparacija, zamjena (sva 4 ili samo ove problematične)?
Injektori ne odlaze sami od sebe niti odlaze baš lako od "prljavog goriva", kako se često može pročitati. Njih, u 95 posto slučajeva, ošteti špena/strugotine koje odenkud dolaze. Najčešće je to visokotlačna pumpa. Zbog cijene mnogi se odlučuju na reparaciju pojedinog injektora, a onda se često dogodi da ode drugi, treći, četvrti... Injektore svakako treba izvadititi i testirati na stolu, a ja bih izvadio i pumpu i pregledao je. Računaj, za reparaciju, otprilike 150-200€ po injektoru i oko 500 za pumpu, ako je i ona sporna.
 

Spallato

Active member
Rekli su mi da se možda i neće moći reparirati, da možda budu trebali novi.

Izgleda da ću se morati pripremiti za malo veći trošak, kako god da okrenem🤔😂
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Rekli su mi da se možda i neće moći reparirati, da možda budu trebali novi.
Kontaktiraj Pinjušića u ZG. Vidi s njim. Možeš mu ih i poštom poslati, ako se daju reparirati. mislim da ih u pet dana dobiješ natrag.
 

Milosh

Test
Mogućnost reparacije zavisi od stepena oštećenja injektora. Èesto se mogu reparirati ako nisu previše oštećeni.

Napiši broj šasije pa ti možemo reći ko je proizvođač sistema ubrizgavanja.

Odlaze oni i od prljavog goriva, i od vode u gorivu! Ja sam dva puta imao taj slučaj na 1.6 TDCI (HDi).
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
99% su Vdo Siemens i nisi prvi za kojeg čujem da je imao problem sa injektorima pogotovo ako je motor 82kw.Jednostavno počnu odlazit polako al sigurno.Pretpostavljam da su greške p263 p266 itd.I da Pinjušić trenutno nema na lageru reparatur setove pa treba čekati.Znam iz prve ruke 😂.Danas mi je rekao se čeka i do tri tjedna ko da živimo u Tadžikistanu jbg.
 

Spallato

Active member
Broj šasije je: VF7UD9UR8BJ751607

Nakon šta sam danas ugasio auto (prijeđenih cca 18 km) ventilator je radio oko 5 minuta. To je zbog prekinute regeneracije (pokušaja) ili nešto drugo?

Do sada mi se to dogodilo 2 puta.

Bilo bi bolje da su Bosch (ili neki drugi) nego Siemens?
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Ventilator ti radi zbog prekinute regeneracije.Bilo bi bolje da su Bosch ali ako je motor 112 ks vjerovatno su Siemens.Cijena reparacije ti je 900kn+pdv plus 100kn demontaža i montaža po injektoru bar su meni tako rekli.Inače moj ima 97000km svi servisi nikad vožen na rezervi,nije davljen u vožnji pa ipak su u banani.
 

mamut

C5
Donator foruma
meni reparacija bila pre skupa u odnosu na nove injektore, pa sam stavio nova dva, jedan je 1500+pdv u ovlaštenom

(eurorepar injektori stavljeni)
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
meni reparacija bila pre skupa u odnosu na nove injektore, pa sam stavio nova dva, jedan je 1500+pdv u ovlaštenom
Koje simptome si imao kad si išao ispitivati injektore? Kako su ih ispitali? Dijagnostika prvo? Koliko ti je tražio za reparaciju i kod koga?
Meni se čini da ovaj moj nije imao 95000 km kad sam ga kupio, nego bar 195000. To mi sad više nije ni važno, ali dobro. Samo pitam da znam što me čeka.
 

Spallato

Active member
Bio sam na dijagnostici i izbacilo mi je greške:
-P0263-cilindar 1
-P0266-cilindar 2
-P0269-cilindar 3
-P1490 - pročistač čestica

Kasnije je upalio motor i pokazalo je parametre:
-cilindar 1 (1.10)
-cilindar 2 (1.08)
-cilindar 3 (1.03)
-cilindar 4 1.00)

Kaže da to nisu velika odstupanja, da je viđao i puno gore.

Znači, vađenje cilindara i na testiranje?!

Taj kod P1490 za dpf znači da ne može napraviti regeneraciju (našao na internetu).

To mi je čudno jer dijagnostika je pokazala da je regeneracija napravljena prije 2 km. Jedino da to nije ostalo od prije, kada nije mogao u vožnji napraviti regeneraciju.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Kasnije je upalio motor i pokazalo je parametre:
-cilindar 1 (1.10)
-cilindar 2 (1.08)
-cilindar 3 (1.03)
-cilindar 4 1.00)
Za ovu desetinku kubnog milimetra ja ne bi vadija injektore. Ja bi ga dira da je +/- 1. Znači, da je blizu dva, onda. Tako bi ja, ali tvoj auto nije moj. :) Ono šta je pitanje kako ga je testira? Malo u leru, pa doda par puta gas ili su očitanja iz vožnje ono na 2-3.000 okretaja?
Jer ako su očitanja u leru, nije ništa napravija.
 

Spallato

Active member
Početak u leru a kasnije na 2000 okretaja.

Ja ne osjetim nikakve probleme (osim šta dijagnostika pokazuje greške), motor radi uredno.
Više mi smeta šta izbacuje poruku za dpf (clogging), a neki kažu da, ako injektori bacaju više goriva, da se dpf prije napuni(pokazala dijagnostika da je 12% napunjen).

Jedan iskusniji meštar mi je rekao da on to ne bi dirao, i da postoji šansa da se prilikom testiranja injektora ne otkrije ništa. Svatko govori drukčije i to me buni.
Ne bacaju mi se novci i stvarno ne znam šta da napravim.
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ne bacaju mi se novci i stvarno ne znam šta da napravim.
Nemoj bacat novce. Stvarno bi bilo glupo dati novce tolike i onda i dalje imati isti problem. Meni se čini malo odstupanje na injektorima da bi toliko punilo dpf.
Zagrij ga dobro i probaj ga neko vrime držati po auto cesti na 3,5 i rastegnut do 4, pa vidit oće li te bacit injektori u limp mode. Ako ne, po meni, to je sve uredu i ja se ne bi sekira dok normalno pali, lipo radi, ide, ubrzava i ne dimi.

Ako izuzmeš puno kratkih relacija, problem može biti i da su ti stavili loše ili krivo ulje, ali i da se možda turbo počinje raspadati, pa kapa ulje u dpf. Ovo zadnje mi je bija slučaj kod jednog znanca na Astri. Ovlašteni niti jedan to nije zna ustanovit neg tek na preporuku kod jednog majstora privatno. Reprarira turbinu i aj ća. Sve normalno opet.
 

Spallato

Active member
Vozio sam ga po auto cesti, nekoliko puta, i nikakvih problema nisam imao.

Uvijek stavljam ulje Total Ineo 5w30, a prije 15-ak dana je promijenjen i filter goriva (ako je to bitno).

Kad sam ga spajao na dijagnostiku, zbog izbacivanja poruke "risk of dpf cloging" onda sam vidio te greške u vezi injektora.

Prvo su bili 1 i 2, a jučer je pokazalo i injektor 3.

Usput, koliko košta skidanje i vraćanje injektora? Znam da je testiranje 70 kn po injektoru.
 

ivanzg

milo mi je hrniæ
Probaj sa original PSA aditivom za čišćenje dizni.Postupak ti je sljedeći:prvo uzmeš plastičnu bocu cca.3l čistu i natočiš nafte, uspeš aditiv i promućkaš sve zajedno.Nekon toga skineš odlazno crijevo goriva sa filtera nafte i staviš u bocu,također povratno cijevo goriva također spojiš u bocu(povratno sa dizna).Ne znam kod picassa al vjerovatno ćeš morat nadoštukat obadva crijeva tako da računaš s tim.Smjestiš negdje bocu na sigurno i fiksiraš crijeva u boci do samog dna.Upali motor i pusti ga da radi u leru cca 20min. Nakon toga drži ga 1min. na 2000 okr/min.Ponavljaj postupak dok skoro sve ne potrošiš da ne bi srknulo zrak.Ugasi motor sve vrati na mjesto,izađi na cestu i gas da ostatke aditiva sagori.Taj aditiv je kompatibilan sa fap-om tako da će i njega malo isčistit tj.rastopit garež.Aditiv ti košta cca.150kn u ovlaštenom servisu.Piše na aditivu PSA Pro ili takvo nešto.Probaj nije neka investicija ako pomogne super,ako ne nisi na nekom gubitku ionako si "zgorio" za reparaciju ili nove.
 

Spallato

Active member
A ima li smisla uliti taj aditiv u rezervar i probati na taj način, ima li netko iskustva s tim načinom čišćenja?

Nekako mi je to jednostavnije 😂
 
Na vrh