C4 1.6 VTi Motori

track

Active member
Znam da otvaram temu za temom jer sam sad u toj fazi i pardon u naprijed.

Moj prvi izbor je bio zapravo C4 1.6 VTi i na papiru je ovo savrseno auto za mene bilo. Od potrosnje do odrzavanja.

Tada sam na netu poceo citati i sve ide ka tome da su ovi motori toliko nepouzdani i kvarljivi da je to katastrofa. Sad je odluka pala vec na 2.0 HDI ali ne mogu se prestati pitati jesu li ovi VTi motori stvarno toliko losi i kvarljivi da se o njima pise kao najvecoj greski auto industrije ikad? I ako nisu, zasto ih ljudi stavljaju u taj kos?
Vidim da su po oglasima i dosta jeftiniji od dizel izvedbi.

Jel ima netko da se kuzi u tematiku i prokomentira te nesretne benzince od 2010 do 2015, ima li bar jedna izvedba za koju se moze reci da je pouzdan motor za koji se ne treba plasiti pri kupovini?
 

Memphis

Active member
Da jesu teški promašaj ... ne znam zašto si zapeo baš za benzinca kad znaš da su u banani.

Sve ovisi kaj hoćeš ... ak hoćeš taakav motor i spreman si uložit kad nešto rikne nema razloga da ne kupiš ako baš to želiš.

Al odmah računaj kanistar 5L ulja u gepeku kao obaveznu opremu ....
 

track

Active member
Nisam zapeo, vec sam se odlucio za HDI al me zanimalo koja je prica na kraju s tim motorima da su tolika krsina.
 

Cutac

Prèkaroš
Troše puno ulja, imaju problem sa razvodom, varijatorom faze, rashladnim sustavom i elektronikom.
Nije što je moj, ali jedino od ovoga što ti vjerujem jest da piju ulje.
Problem s razvodom?
Varijatorom faze?
Rashladnim sustavom?
Elektronikom?

Sigurno su postojali primjerci sa tim problemima, ali ajd nađi 15 tema na forumima u kojima ti motori imaju te probleme i neka budu istih starosnih kriterija. Znači moraju svi imati cca. 5 godina sa 110 tisuća(+- naravno), da se može izvući neki serijski problem.

Znači kad napišeš "vti oil consumption" u geglo, dobiješ tisuću tema. Kad napišeš "vti phase variator" ili "vti solenoid" ne dobiješ ništa. Ali ti mi nađi. Ako može, neka ti auti budu pravilno održavani i korišteni, a ne rent-a-carovi.
Znači nemoj dati jedan post na forumu ili 3 lika u istoj temi. Daj 10 primjera. A i 10 na 500 tisuća motora je ništa, i to ne ništa, nego NIŠTA. Promili, a ne postotci.

Koliko znam, 2009.-2011. su ti motori bili redizajnirani i većina mušica je riješena. Èak bi mi bilo drago da mi daš primjere "serijskih" kvarova, čisto malo da se informiram.

A komentiranje nečega na osnovu ničega mi je bezveze. :whistling: Ne samo pljuvanje nego i hvaljenje. I kažem, ne samo za ovaj motor nego općenito. Forumi su puni ljudi koji pljuju po nečemu, a nemaju(ili ne daju) konkretan dokaz.
 

Fastrs

Member
Mislim da bi za takve savjete trebalo raspitati kod odredjenih majstora koji imaju iskustva sa takvim motorima. Mozda najbolje neki iz citroen servisa, koji rade ta auta i ipak znaju da se motori razvijaju i uklanjaju greske. Vidim i ja kako neki pisu za neki odredjeni motor. Neki motori u pocetku imaju vise problema, ali to se sa sa godinama usavrsava i uklanjaju se odredjeni nedostaci i ispravljaju se mane, nesto i ostane ali vecina se ispravi.
 

zulufer

Active member
Imam 1.6 VTi koji sam kupio od tasta. On nije nikada imao problema. U šest mjeseci vlasništva napravio sam 9000 km i ništa vrijedno spomena se dogodilo nije. Obišao pola Hrvatske po raznim vremenskim uvjetima i raznim cestama. Za cca 50.000 kuna dobiješ 6 godina starog benzinca sa 120 konja, velikim gepekom i opremom kakvu ima rijetko tko u klasi. Da se razumijemo, ne dižem auto u nebesa ali da je auto ili motor krš... nije. Uostalom, za onoga tko želi monotan život uvijek postoji Golf.
 

Memphis

Active member
Nije što je moj, ali jedino od ovoga što ti vjerujem jest da piju ulje.
Problem s razvodom?
Varijatorom faze?
Rashladnim sustavom?
Elektronikom?

Sigurno su postojali primjerci sa tim problemima, ali ajd nađi 15 tema na forumima u kojima ti motori imaju te probleme i neka budu istih starosnih kriterija. Znači moraju svi imati cca. 5 godina sa 110 tisuća(+- naravno), da se može izvući neki serijski problem.

Znači kad napišeš "vti oil consumption" u geglo, dobiješ tisuću tema. Kad napišeš "vti phase variator" ili "vti solenoid" ne dobiješ ništa. Ali ti mi nađi. Ako može, neka ti auti budu pravilno održavani i korišteni, a ne rent-a-carovi.
Znači nemoj dati jedan post na forumu ili 3 lika u istoj temi. Daj 10 primjera. A i 10 na 500 tisuća motora je ništa, i to ne ništa, nego NIŠTA. Promili, a ne postotci.

Koliko znam, 2009.-2011. su ti motori bili redizajnirani i većina mušica je riješena. Èak bi mi bilo drago da mi daš primjere "serijskih" kvarova, čisto malo da se informiram.

A komentiranje nečega na osnovu ničega mi je bezveze. Ne samo pljuvanje nego i hvaljenje. I kažem, ne samo za ovaj motor nego općenito. Forumi su puni ljudi koji pljuju po nečemu, a nemaju(ili ne daju) konkretan dokaz.
Gle uopće nemam namjeru ulazit u neku raspravu o nečemu što je postalo opće poznato i dostupno o nekoj seriji motora. Govorim općenito za cijelu seriju VTI motora. Hoćeš li ti ili netko drugi meni vjerovati iskreno me i najmanje briga. Napisao sam svoje mišljenje i iskustvo sa prince motorma i ne trebaju mi tvoji savjeti da bi se razuvijerio u nešto što dosta dobro poznam. Naravno svako pametan ima svoju glavu i pamet sa kojima može razmišljat i donosit suvisle odluke i imat svoje mišljenje. Pogotvo danas u 2018. kad su informacije svima dostupne. Svatko može potražit povratne informacije i iskustva korisnika takvih motora što na domaćim što na stranim forumima/stranicama pa sam ocijenit imali tu ičega ili ničega. Ja imam dovoljno iskustva i primjera da znam o čemu pišem. Ako ti misliš da je to sve neka urota i farsa ja od toga zaista ništa nemam osim da čovjeku samo prenesem svoje iskustvo i mišljenje.
Imam 1.6 VTi koji sam kupio od tasta. On nije nikada imao problema. U šest mjeseci vlasništva napravio sam 9000 km i ništa vrijedno spomena se dogodilo nije. Obišao pola Hrvatske po raznim vremenskim uvjetima i raznim cestama. Za cca 50.000 kuna dobiješ 6 godina starog benzinca sa 120 konja, velikim gepekom i opremom kakvu ima rijetko tko u klasi. Da se razumijemo, ne dižem auto u nebesa ali da je auto ili motor krš... nije. Uostalom, za onoga tko želi monotan život uvijek postoji Golf.
Meni je drago što si ti zadovoljan ali spominjanje Golfa kao primjer monotonije je ovdje nebitna stvar.
 

Cutac

Prèkaroš
Hoćeš li ti ili netko drugi meni vjerovati iskreno me i najmanje briga.
Teško ti je vjerovati kad nisi dao nikakve konkretne primjere.
Kad imaš toliko iskustva, umjesto podužeg posta si mogao navesti u isto vrijeme bar 5 primjera.
 

Memphis

Active member
komentiranje nečega na osnovu ničega mi je bezveze. Ne samo pljuvanje nego i hvaljenje. I kažem, ne samo za ovaj motor nego općenito. Forumi su puni ljudi koji pljuju po nečemu, a nemaju(ili ne daju) konkretan dokaz.
Gle uopće nemam namjeru ulazit u neku raspravu o nečemu što je postalo opće poznato i dostupno o nekoj seriji motora.
Teško ti je vjerovati kad nisi dao nikakve konkretne primjere.
Kad imaš toliko iskustva, umjesto podužeg posta si mogao navesti u isto vrijeme bar 5 primjera.
Rekao sam ti da ne želim ulazit u rasprave i ponavljat nešto o čem je toliko toga već napisano. Naveo sam ti primjere u prvom postu. Koga nešto više zanima neka istraži ima stvarno puno primjera/materijala o tome. Ne padam na tvoje ili bilo čije druge pokušaje diskreditacije, provokacije ili nekakvom dokazivanju. Moj post je više bio osvrt na tvoj stav prema tome kako nitko nije mjerodavan da išta napiše i kaže već su po tebi svi neznalice koje pišu gluposti jer očito nemaju isto mišljenje/iskustvo kao ti.
 

Cutac

Prèkaroš
Ne padam na tvoje ili bilo čije druge pokušaje diskreditacije, provokacije ili nekakvom dokazivanju.
:thinking:
Moj post je više bio osvrt na tvoj stav prema tome kako nitko nije mjerodavan da išta napiše i kaže već su po tebi svi neznalice koje pišu gluposti jer očito nemaju isto mišljenje/iskustvo kao ti.
:thinking::thinking:

Èak bi mi bilo drago da mi daš primjere "serijskih" kvarova, čisto malo da se informiram.
Znači to što tražim konkretan primjer je po tebi provokacija?
I ne tražim primjer da vidim jesi li pouzdan izvor informacija nego zato jer želim pročitati više o tom problemu. Najviše zato što nisam čuo za te česte probleme koje si naveo, a ne pronalazim ništa guglanjem.

A to da su po meni svi neznalice? To nema veze s ovom temom, ovo je tema sa vlastitim i tuđim iskustvima, a ako tako nešto stavljaš, moraš valjda neku potkrepu imati.
 
Na vrh