track
Active member
Znam da otvaram temu za temom jer sam sad u toj fazi i pardon u naprijed.
Moj prvi izbor je bio zapravo C4 1.6 VTi i na papiru je ovo savrseno auto za mene bilo. Od potrosnje do odrzavanja.
Tada sam na netu poceo citati i sve ide ka tome da su ovi motori toliko nepouzdani i kvarljivi da je to katastrofa. Sad je odluka pala vec na 2.0 HDI ali ne mogu se prestati pitati jesu li ovi VTi motori stvarno toliko losi i kvarljivi da se o njima pise kao najvecoj greski auto industrije ikad? I ako nisu, zasto ih ljudi stavljaju u taj kos?
Vidim da su po oglasima i dosta jeftiniji od dizel izvedbi.
Jel ima netko da se kuzi u tematiku i prokomentira te nesretne benzince od 2010 do 2015, ima li bar jedna izvedba za koju se moze reci da je pouzdan motor za koji se ne treba plasiti pri kupovini?
Moj prvi izbor je bio zapravo C4 1.6 VTi i na papiru je ovo savrseno auto za mene bilo. Od potrosnje do odrzavanja.
Tada sam na netu poceo citati i sve ide ka tome da su ovi motori toliko nepouzdani i kvarljivi da je to katastrofa. Sad je odluka pala vec na 2.0 HDI ali ne mogu se prestati pitati jesu li ovi VTi motori stvarno toliko losi i kvarljivi da se o njima pise kao najvecoj greski auto industrije ikad? I ako nisu, zasto ih ljudi stavljaju u taj kos?
Vidim da su po oglasima i dosta jeftiniji od dizel izvedbi.
Jel ima netko da se kuzi u tematiku i prokomentira te nesretne benzince od 2010 do 2015, ima li bar jedna izvedba za koju se moze reci da je pouzdan motor za koji se ne treba plasiti pri kupovini?