C4 1.6 VTi Motori

Dango

New member
"Ponosni" sam vlasnik C4 II 1.6 vti. Motor je žešća tragedija:
Kupio sam novi auto 2011. g.
1. Do sada sam promijenio dva mala killera
2. Pukao mi je glavni razvod vode
3. Problem sa senzorom bregaste se javlja svako malo i uz njega naravno missfire na cilindrima, naravno da je varijator faze u problemu
4. Nadolivam oko 1lit ulja u motor na 1000 km
5. Mijenjao nosač motora
6. Mijenjao BPGA (razvod struje)
7. Na vratima vozača promijenio držač jer su vrata klapala i pucala, a sada se to isto događa na suvozačkim vratima
8. Središnji naslon za ruku slobodno klizi naprijed-nazad jer je puko osigurač
Mogu nabrajati do sutra........
Ovaj katastrofalni motor je inače BMW motor koji se osim u C4 i Peugeotu 3, ugrađuje u Mini Moris,....
E da, mjenjač je automatski pa auto troši po gradu oko 12 - 13 lit benzina.
Sve u svemu, krasan auto.
Ako je netko u dilemi oko kupnje krovnih nosača, savjet je nikako citroenove jer su se ogulili unutar godinu dana - nisam imao živaca bilo što reklamirati. Kupiti jedino Thule, ma koliko koštali, a Citroenovi nisu nešto jeftiniji.
 

toma

Active member
"Ponosni" sam vlasnik C4 II 1.6 vti. Motor je žešća tragedija:
Kupio sam novi auto 2011. g.
1. Do sada sam promijenio dva mala killera
2. Pukao mi je glavni razvod vode
3. Problem sa senzorom bregaste se javlja svako malo i uz njega naravno missfire na cilindrima, naravno da je varijator faze u problemu
4. Nadolivam oko 1lit ulja u motor na 1000 km
5. Mijenjao nosač motora
6. Mijenjao BPGA (razvod struje)
7. Na vratima vozača promijenio držač jer su vrata klapala i pucala, a sada se to isto događa na suvozačkim vratima
8. Središnji naslon za ruku slobodno klizi naprijed-nazad jer je puko osigurač
Mogu nabrajati do sutra........
Ovaj katastrofalni motor je inače BMW motor koji se osim u C4 i Peugeotu 3, ugrađuje u Mini Moris,....
E da, mjenjač je automatski pa auto troši po gradu oko 12 - 13 lit benzina.
Sve u svemu, krasan auto.
Ako je netko u dilemi oko kupnje krovnih nosača, savjet je nikako citroenove jer su se ogulili unutar godinu dana - nisam imao živaca bilo što reklamirati. Kupiti jedino Thule, ma koliko koštali, a Citroenovi nisu nešto jeftiniji.
Bitno da si ti ponosni :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

baš mi je žao što te tako auto zeza :(
 

Ax boy

Well-known member
Eh moj dango,žao mi je, želim da središ sve probleme za citraćem ali prvom prilikom kad mogućnosti budu to dozvolile i naravno budžet, prodaj tu kantu i ako uzimaš C4 2011,12,13?... Samo i isključivo 1.6hdi,on je doista strojj, benzin je za njega deda i to onaj u staračkom domu, po kvaliteti, trajnosti,ma po svemu. Ispričavam se unaprijed svima koji još imaju 1.6vti( valjda bolje iskustvo) međutim to je tako. Koliko jeftinije prođeš kod kupnje toliko više i čak troduplo više problema kasnije sa motorom ehhh :) Moje mišljenje, možda je i krivo ali eto. Živjeli :) :)
 

dinko1981

Well-known member
Slazem se da vti motori nisu cvijece i da je hdi kud i kamo bolji ali od 8 tocki iz prvog posta 4 nisu vezane direktno za motor.
 

Ax boy

Well-known member
Da istina,nisu sve točke pretpostavljam vezane uz motor u postu mr.danga. Međutim vti motor je najgori mogući proizvod francuza, bačen novac. Bolje ići na varijantu Hdi,bez obzira taman da čovjek radi 8000 godišnje, opet em manje troši za bar 2 litre u gradu minimalno, em je dizel živahniji i kvalitetniji.
 

sir.Oliver

Well-known member
nije " čuj to " već je to gola istina . ja imam ovu poslednju varijantu motora , ali , verovali ili ne , iako ima 115 PS , i jugić je živahniji od njega . potrošnja je posebna priča .... kreće se od 6.5 - 7 litara na 100 predjenih kilometara . pribižno pola grad pola van grada ....
 

Cutac

Prèkaroš
Ne znam zašto očekujete da 1.6 atmosferac, koji se voli vrtjeti, "čupa".
Baš me zanima koliko vas zapravo vrti taj motor. I kad kažem "vrti" mislim na sve preko 3500 okretaja.

Međutim vti motor je najgori mogući proizvod francuza, bačen novac.
Da ne krenem bespotrebno srati(ali baš srati), moj VTi je u 130 tisuća kilometara "muške" vožnje imao dva kvara - brtvu poklopca ventila i termostat, a u budućnosti se ne moram brinuti oko turbine, DPF-a i kojih sve problema koji krase HDI motore.

To da je "najgori mogući proizvod francuza" je glupost i to ne tvrdim zato što ja imam taj motor nego jer je, općenito, tvrditi da nešto ne valja, a ne postoje statistički podatci koji to mogu poduprijeti je mlaćenje prazne slame.
Isto kao što se sere po masi auta i motora, a za malo koji primjer su se pojavile tablice, grafikoni, ikakva reprezentacija tih kvarova.

To što postoje motori koji bi išli na pivu i pijesak ne znači da oni koji to ne rade ne valjaju.

Ovaj gore koji je digao temu niti je napisao kilometražu, niti uvijete eksploatacije, niti način/povijest održavanja. Iz njegovog posta ne znaš jel sve radio redovno i vozio ga po P.S.-u ili ima 200 tisuća i original ulje, samo da ga je nadosipao i je li davao autu da se ugrije ili je prije postigao blokadu nego ograničenje brzine ujutro...

Postoje članovi ovog foruma(i drugih, naravno), čiju riječ uzimam ozbiljno koliko i činjenicu, ali nekako mi je neuvjerljivo kada "lampičar" sa 10 postova iznebuha nešto napiše.

A
kreće se od 6.5 - 7 litara na 100 predjenih kilometara . pribižno pola grad pola van grada ....
za 1.6 atmosferac je i više nego dobro, pogotovo sa velikim udjelom grada.
 

toma

Active member
Cutac disi..polako...sto si se kao pastuh tako digao na zadnje dvoje :rofl:
Daj mi pojasni ovaj svoj pojam "muške" vožnje :p
 

sir.Oliver

Well-known member
da si pažljivije čitao , znao bi da je omjer grad / van grada cca 50:50 ( mada ja mislim da je van grada koji procenat više ) . a kada napišem da je i jugić živahniji , mislim to ozbiljno . kada auto ode obrtaje a nema snage povući ... što o takvom motoru misliti ? da se radi o nekom slabijem motor , uzimam . ali motor od 115 konja da nema snage povući .... da je trom ko fića .... to nisam očekivao . dajem mu šansu do 15.000 predjenih ... ako se ništa ne promeni , ide na doboš . kapiram da je to atmosferac , ali da nema snage povući na ravnome ... to je neprihvatljivo . s ovim mojim je opasno krenuti u bilo kakvo preticanje pri brzini 100 ili više kilometara ..... ovo je stvarno za " penzionersku " vožnju .... do 80 - 90 km maximalno .
 

Cutac

Prèkaroš
Muška voznja bi bila življa vožnja bez divljanja, znaci da se brzo dodje do putne brzine. :)

Sir Oliver, malo mi je cudno cuti to za preticanje, ali dobro, nisam vozio :)
Mislim auti te klase sa 110-120 konja bi trebali biti dobri do 120 km/h, ovo da nema snage iznad 80 mi je cudno.
 

toma

Active member
Ak sam dobro procitao sir kazes da 1.6 hdi 115 ks los? Ako to nisi reko ja kazem da su tesko sme*e..vozim sluzbene bilo citroen bilo clio to govno s mjesta nejde..1.2 tdi od govna pola bilo je zivahnije
 

sir.Oliver

Well-known member
vozim poslednju generaciju motora 1,6 16 VTI , znači benzinac je u pitanju . i jeste , jako je trom . ( bio je još tromiji , ali nakon godinu dana , predjenih 7500 km i prvog servisa , malo je živnuo . zato sam i napisao " ako se do 15000 km ništa ne promijeni ...... "
 

pokra89

Well-known member
I u mojih je Astra J, 1.6 i, isto mislim 115 ks, ja se prekrstim i zazovem sve svece kada krenem pretjecati po ravnom. Ne može ništa bilo kojem dizelu s turbinom, osim eventualno u trećoj pri 4750 okretaja
 

toma

Active member
Ahaa krivo sam procitao..a i 1.6 benzince sam vozio dok smo ih imali..vozio sam ih na nizim brzinama i velikim brojem okretaja jer u suprotnome stojim :rofl:
 

Milosh

Test
Malo je OT, ali samo da se kratko osvrnem na ovo što je Toma napisao za 1.6 HDi. U principu se ne slažem. Mislim da kod bilo kog turbo dizela ponašanje određenog motora i osjećaj snage zavise barem 50% od mape, a i od mjenjača naravno. A u mapama postoje ogromne razlike.

Imam jedan primjer za poređenje, dva auta koja sam istovremeno imao u porodici, jedan moj, jedan ženin. Focus MK2 1.6 TDCI i C4 I 1.6 HDi. Focus 2007, C4 2008, ista snaga (66 kW), apsolutno isti motor. C4 180k km, Focus 200+k km, oba redovno održavana i ispravna. Focus je u vožnji dva puta živahniji i sposobniji od C4. Ne samo da je tvrđi i time bolji u zavojima, već pričam o motoru i mjenjaču. Kod Focusa čim stisneš gas on odmah reaguje i odmah jako vuče, kod C4 stisneš gas, on valjda pošalje dopis u Francusku da vidi jel to ok, sačeka odgovor, pa tek onda ubrza, i pri tome slabije povuče. Uvijek me podsjećao na MB 190D. Znači krivulje momenta su potpuno različite, a to kod TD motora znači maltene sve. Osim toga, kod C4 su brzine malo duže, pa se i to osjeti u svim situacijama dok ne dođeš do neke cruising brzine.

Možda je ta razlika između C4 i Elysee o kojoj Cutac i Sir. Oliver govore takođe do mape. Iako nema turbo, i ono imaju neku mapu i ECU kontroliše količinu goriva, paljenje i sve ostalo.
 
Na vrh