C4 1.6 VTi Motori

sir.Oliver

Well-known member
čovječe , problem je razvrtiti ga . uopće ne reagira na oštru akceleraciju . mogu gas stisnuti i do asfalta , i tako neće povući .... ne očekujem da me lepi za sedište , ali od mašine sa 115 PS očekujem da povuče .... mali jugić od 0.9 litara je mnogo živahniji nego nova elysée sa motorom od 115 konja .... jednostavno , stisneš gas .... i kao što kolega reče ... piše mail u F , dal je to u redu , smije li ubrzat ....
 

Cutac

Prèkaroš
Onda ti nesto ne valja.

Ako hoces, instaliramo istu aplikaciju za mjerenje ubrzanja i obojica izmjerimo ubrzanje u drugoj od 40 do 80, ili u 3. Od 60 do 100 pa usporedimo.
 

heconja

New member
ja vozim c4 2013g 1.6 ehdi 115ks (manualni mjenjač) i auto bogami ide jako dobro i vuce jako dobro,vidio sam par postova ispred da govorite da auto nejde sta je totalna neistina..da ne nabrajam sta sam sve imao od vozila ovo je vozilo sa kojim sam napravio 137000km i ni najmanji problem nisam imao,toci i vozi trenutno od svega sta sam imao najpouzdanije vozilo i motor.
 

Milosh

Test
ja vozim c4 2013g 1.6 ehdi 115ks (manualni mjenjač) i auto bogami ide jako dobro i vuce jako dobro,vidio sam par postova ispred da govorite da auto nejde sta je totalna neistina..da ne nabrajam sta sam sve imao od vozila ovo je vozilo sa kojim sam napravio 137000km i ni najmanji problem nisam imao,toci i vozi trenutno od svega sta sam imao najpouzdanije vozilo i motor.
Ja trenutno vozim Volvo S60, koji je teži od C4 (težak je 1500 kg, kao i C5) sa tim istim motorom i auto ide odlično. Meni uopšte ne fali snage za normalnu vožnju.
 

ZoxPa

Member
Moj C4 picasso sa 1.6 HDI i 112 PS i 1600 kg mase nije trom i ubrzava sasvim dobro za takav tip auta a može i da povuče kod preticanja kad treba. C4 je manji i lakši auto od njega i sa motorom 1.6 HDI od 115 KS bi trebao biti još živahniji.
Ne treba očekivati čuda od njih, za to se kupuju sportska auta... a za sve ostalo treba na servis da se vidi zbog čega ne rade kako treba.
 

Cutac

Prèkaroš
Nisi znao da Citroeni dolaze samo sa dizel motorima i da kada kažeš da imaš C4, po defaultu je 1.6 hdi, a ako kažeš C5, onda je 2.0?
Odem u ovlašteni, pita koji auto, kažem C4 VTS i doktor kaže "1.6 dizel, jel, koliko konja?". Eto Ax Boy kakav je CiB, pitao si na onoj temi...

Ti nisi znao to, a ja bome nisam znao da auto od 110 konja i 1600 kila može ići odlično. Pogotovo jer auto od 160 konja i 1600 kila ne ide odlično.
 

ZoxPa

Member
Ovisi šta tebi znači odlično! Ako hoćeš da juri ko formula 1 malo ti je i 360 PS! C4 picasso se sigurno ne kupuje za moto utrke nego za ugodnu i udobnu voznju gdje nije bitno da li ubrza do 100 kmh za 10 ili 12 sekundi. Pri vožnji od 130 kmh na autocesti lako po potrebi ubrza i do 160 kmh. Meni dosta.
Zar su ti benzinski 1.6 zaista toliko loši? Koliki im je obrtni moment?
 

Cutac

Prèkaroš
Meni "odlicno ide" znaci da bez oklijevanja posteno ubrza na brzinama za koje je namijenjen. Bez potrebe za punim gasom.
A nekako mi 115 konja u limuzini za autocestu ne zvuci obećavajuće jer je 160 konja u limuzini iste mase taman tu negdje. A ni obiteljski monovolumen sa, kako ti navodis, 1600 kila ne mogu zamisliti da "ide", pogotovo ako je obitelj cijela u njemu.

Vozio sam taj od 115 konja u c4 nedavno i motor je OK. U c4 od 1200-1300 kila sa jednom osobom, iskreno ne mogu zamisliti da "odlicno ide" sa 300-400 kila vecom masom, tezim kotacima, sirim gumama...
 

ZoxPa

Member
Da ne zagušujemo temu više, kaže se ne kudi konja kojeg nisi jahao, osim toga ja sam napisao da ide "dobro" ne "odlično".
 

Chale127

New member
Pozdrav svima. Evo vam konkretno i osobno iskustvo vlasništva druge generacije Citroena C4 sa 1.6 VTi atmosferskim benzisnkim motorom:


Prvo brojevi:

- 2011. godište (star 8 godina)
- 112 000 km
- ručni mjenjač sa 5 brzina
- potrošnja (iz iskustva): grad: 9.0 litara, otvorena cesta: 5.5 litara, autoput: 6.5 litara
- max. snaga 120 KS na 6000 okretaja, max. okretni moment 160 Nm na 4250 okretaja

Povijest izvanrednih održavanja (kronološki):

- zamjenjen TERMOSTAT (2015. na 40 000 km)
- zamjenjen AKUMULATOR (2015.)
- zamjenjen KILER/HLADNJAK GRIJANJA (2018. na 80 000 km)
- zamjenjena BRTVA POKLOPCA VENTILA zbog curenja ulja (2019. na 100 000 km)

Sve skupa 1000 eura na izvanredno održavanje u 8 godina i 112 000 prijeđenih km.


Osobna zapažanja:

Motor troši relativno puno ulja ali to je do dizajna motora. Motor radi ispravno, ne dimi, ne gubi snagu i nije se povećala potrošnja goriva. Između godišnjih servisa pripremite 5L ulja za nadoliti - to je 250 kuna godišnje što nije puno (naravno zavisi o godišnjoj kilometraži). Jedina zamjerka je nešto grublji i glasniji rad motora kada je hladan i na niskim temperaturama (pogotovo pri opterećenju tj. ubrzanju) čega nije bilo u prve 4 godine vožnje. Ostale manje zamjerke su ručni mjenjač koji bi mogao biti mrvicu precizniji i pedala kočnice koja bi mogla biti progresivnija.

S obzirom na cijenu, auto je vrlo dobar izbor za četveročlanu obitelj. Mekan je, siguran, prostoran i s velikim prtljažnikom za klasu. Više puta sam išao na duža putovanja otvorenom cestom sa tri suputnika i prepunjenim autom i nisam imao nikakvih problema. Tko pretiće razumno, tko zna POŠTENO baratati ručnim mjenjačem i pedalama neće imati problema s pretjecanjem na otvorenoj cesti (60 - 110 km/h) čak i sa prepunjenim autom. Za sve ostale iskreno preporućam turbo motore.

Evo nadam se da će ovo nekome pomoći u izboru ili neizboru ovog auta.
 

Milosh

Test
Između godišnjih servisa pripremite 5L ulja za nadoliti
Napiši molim te na svakih koliko km si ga ti servisirao. Jel se ovo sto si napisao znači da potroši 5 l ulja između dvije zamjene ulja (a zamjena ulja je na svakih 10, 15, 20 hiljada?)?
 

Chale127

New member
Auto troši 1L ulja na 5000 km. Znači ja zadnje 2-3 godine prelazim 20 000 km godišnje i između godišnjeg servisa nadolijem oko 4 litre - zato kažem da trebam imati pakiranje od 5L u gepeku. Litra za zimu, litra za proljeće, litra za ljeto i litra za jesen:)
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh