Problem sa paljenjem!

matooo15

New member
Pozdrav svima!..

Znaći ovako, problem je sljedeći... Imam C3 1.4 SX benzinac, 2007.g .. Do sada sve uredno radio i palio i nikakvih problema, međutim jučer predveće normalno otključao auto sa daljinskim, ključ u bravu i da cu upaliti auto..on vergla vergla ali neće da upali.:hm:
Prije toga nekih sat vremena sam ga i vozio još, tako da motor je još bio i topal... Gledao sam osigurače i bacio pogled dalje po motoru, međutim ništa, sve ok... Akumulator također super, Na kontrolnoj tabli mi nikakve greške ne ispisuje, tj sve izgleda ok ali nece da upali... Probao sam i sa rezervnim ključem ali opet ista stvar.

Ima neko ideju što bi to moglo biti? :confused:
Hvala!
 

AX-ja

èudo jedno
kad das kontakt,je cujes pumpu benzine,jel zuji?
ako ti je lakse to cut probaj dignut zadnju klupu,pa ce se bolje cut.
 

Mrèela

New member
nece da upali..
Mnogo toga može da bude: pumpa u rezervoaru,senzor radilice,bombina,svećice,kablovi ,neki konektor ima loš kontakt. Možeš sam pogledati kakve su svećice,jel bacaju plavičastu iskru ,pogledati senzor radilice,konektor na njemu ili ga očistiti.:cool:

Da ,može i rele pumpe ili pumpa ,ne dobiva gorivo.:D
 

matooo15

New member
Eo da javim da je problem donekle riješen...Sam svoj majstor! :angel:
Problem je bio u rezervoaru u kojem se stvarao podtlak i koji je pumpu bome i oštetio...

Znači nakon što sam skinuli zadnje sjedište, ima onaj poklopac gdje se nalazi pumpa goriva kao što je i AX-ja napomenuo :palac-gore: ... Kad se da kontakt i zavergla auto pumpa radi, ali je pravila slab pritisak goriva koje na kraju krajeva nije dolazilo do motora itd... I ništa izvadili sam čitavu pumpu sa plovkom i svime van iz auta



I sad prvo sto smo uocili da je ovaj doljnji dio koji se drži na ovim kvaćicama bio nabit prema gore, i sve je bilo dosta izvitopereno. Zatim smo njega skinuli i ono imali smo sta vidjeti, taj dio kako je bio nabijen plastični granicnici koji ga drze su bili osteceni, a ovaj gornji dio na kojem je i sama pumpa ima ovaj mali odvod na kojem se vidi pukotina jer je sve bilo nabijeno...




Ugl te pukotine smo malo ocistili i izdubili.. i sa onim plasticnim pistoljem smo to sve zakrpali sredili, skoro pa kao novo, (nazalost nemam sve slike pogotovo od tog drugog dijela al eto...)
Zatim smo sklopili tu citavu pumpu i natrag u auto s njom




...namučili se ali je vratili na mijesto, spojili napajanje i cijevcicu za odvod goriva do motora... ključ u bravu i auto od prve upalio :)

Probna vožnja odmah nakon toga, i prvih 3,4 km sve se cinilo ok, dok nije opet nesta pocelo pucketati oko pumpe...(sve je bilo otvoreno bez sjedala i bez poklopca tako da smo mogli sve vidjet i cuti...)

Pucketalo je to i dalje, dok nismo stali ugasili auto...i poceli skidati cep rezervoara, a u tom trenutku samo cujes kako uvlaci zrak u rezervar...

E sad znaci, ocito je da u rezervar ne ulazi zrak, tj zastopan je odusak... i stvara se podtlak u rezervoaru koji je eto nabijao djelove pumpe

Sad imam pitanje jel moguce da zrak ulazi samo kroz cep rezervoara ili ima na jos kojem mjestu na rezervoaru neki dio kroz koji uvlaci zrak??
 

matooo15

New member
Da... i evo nakon sto smo vratili nazad provozali se i ugasili auto, opet ista stvar..nece da upali :weeabooface:... Vj se opet stvorio podtlak u rezervoaru i nabio je pumpu... ima li netko nekakvu ideju, šta napraviti ako on vuče zrak sa čepa, dali je moguce da se ćep zastopao pa nepusta zrak, ili da je dovod zraka zastopan...
 

AX-ja

èudo jedno
Da... i evo nakon sto smo vratili nazad provozali se i ugasili auto, opet ista stvar..nece da upali :weeabooface:... Vj se opet stvorio podtlak u rezervoaru i nabio je pumpu... ima li netko nekakvu ideju, šta napraviti ako on vuče zrak sa čepa, dali je moguce da se ćep zastopao pa nepusta zrak, ili da je dovod zraka zastopan...
a gle jesi probao nac onu cjev koja ide ti uz cjev na koju tankas,e na njoj ima jos jedna s jednom kucicom koja sluzi bas za to..
sad se u glavi ne mogu sjetit jesam to na c3 ili na c4 il na cemu vec radip,al mozda se ona zacepila
si me shvatio?
 

matooo15

New member
Da gledao sam to i nasao sam tu cijev, tj ona ide odmah pokraj ove u koju se uljeva gorivo i ubiti spojena je u ovu u koju se uljeva gorivo... Ali do nje nemogu nikako doci, tj nemogu nista ni proturati kroz nju,,, ali opet zrak svakako mora doci kroz cep... e sad nezna na koju foru tocno zrak prolazi kroz ili kraj cepa... nisam stigao puno zagledati jer vec me mrak uvatio, pogledam sutra!
 

AX-ja

èudo jedno
e to na nju sam mislio,one su spojene da,probaj skinut kotac i unutrasnji blatobran pa ces mozda imat vise mjesta,bolje ces vidjet. i skuzit.

a kad bez cepa vozis sve je ok??
 

matooo15

New member
da, kad nema cepa sve je ok!... jer kazem jucer kad sam sve vratio i isao se provozati culo se pucketanje oko pumpe u rezervoaru... i onda sam stao i izvadio sam cep... a kad sam njega odvrtao culo se ono bas kako se zrak uvlaci...i to je ono bas dosta zraka povuklo..

mislim da ce morati nova pumpa... jer ono sto smo ljepili je sve otpalo..gorivo nagrizlo... cak dolazimo do zakljucka da mozda nije ni problem u cepu i uvlacenju zraka nego u dizni kroz koju pumpa uvlaci gorivo... jer ima dosta taloga i moguce je da se zastopala itd...



E sad.. koje bi pumpe sve odgovarale, najbolje draziti na auto otpadu mozda... koliko znam peugeot 206,207 imaju iste motore itd, vj bi trebale pasati i njihove pumpe
 
Posljednje uređivanje:

deda

New member
Zrak ne ulazi kroz čep,nego na cjev uz ovu za tankanje.Ta cjev završava na brtvi cijevi za tankanje na karoseriji ispod čepa.Današnji auti imaju prevelik protok goriva nego stare kištre nekada sa mehničkim pumpama i nikakav odušak na čepu nebi bio dovoljan da spriječi podtlak.Dali ti je ta cijev protočna ,najbolje vidš kada točiš gorivo,dali ti bučka u rezervaru i povrača gorivo prilikom uljevanja,e onda ti je sigurno nekaj na povratu zraka začepljeno.
 

Automatic

Well-known member
Pogledaj iz razervoara mora ić jedan plastićni lajtung prema motoru koji je odušak i on morabit kopčan ili ba posudicu koja oma u sebi aktivni ugljen ili na jedan elektro ventil koji se ukopčava kad auto radi jer očigledno ti pumpa vakumira cijeli rezervoar.Imao sam sličan slućaj na corsi.Ako ima posudicu sa ugljenom ona ti je negdje ispod prvog blatobrana i hoće iskoćit pa uđe zmazanoća i zatvori odušak
 

AX-ja

èudo jedno
da, kad nema cepa sve je ok!... jer kazem jucer kad sam sve vratio i isao se provozati culo se pucketanje oko pumpe u rezervoaru... i onda sam stao i izvadio sam cep... a kad sam njega odvrtao culo se ono bas kako se zrak uvlaci...i to je ono bas dosta zraka povuklo..

mislim da ce morati nova pumpa... jer ono sto smo ljepili je sve otpalo..gorivo nagrizlo... cak dolazimo do zakljucka da mozda nije ni problem u cepu i uvlacenju zraka nego u dizni kroz koju pumpa uvlaci gorivo... jer ima dosta taloga i moguce je da se zastopala itd...

http://i44.tinypic.com/693wp3.jpg

E sad.. koje bi pumpe sve odgovarale, najbolje draziti na auto otpadu mozda... koliko znam peugeot 206,207 imaju iste motore itd, vj bi trebale pasati i njihove pumpe

i mislio sam da ti to sto si radio nece drzat,jer benza je za:cenzura::cenzura::cenzura:ana s tim stvarima.

ali mene zanima na kakvu ti to diznu mislis?
pumpa nema diznu,nego sito i preko toga sisa benzu.
a tebi gubi tlak jer ti je gore puknuto kuciste pa benza bjezi van,u rezervar.
 

RI-C3

New member
prava muka mi je čitati ove postove jer sve mi se čini da će se
i meni desiti uskoro taj problem s paljenjem.
za sada auto radi sve ok, ali svako malo mi nešto lupne oko rezervoara
i u toku vožnje i poslije kad se zaustavim.
Danas sam izvadio čep od rezervoara i izašao je neki pritisak iznutra.
kao da je pod tlakom,čep mi je takorec skoro iskočio iz ruke.
dakle, nešto mi se čudno dešava a ne znam što je.
Auto još radi normalno, ali čitajući ovo imam loš predosjećaj.
Inače prije godinu dana promijenio sam pumpu goriva jer je bila puknuta
gore,a kako je pukla nitko ne zna,možda je u pitanju bio baš taj tlak
 

matooo15

New member
Ne znam nismo pametni u cemu je problem... pumpa ce morati nova jer ovo se neda zakrpati...a i nikad neznas kad bi te ponovno ostavila na parkingu

Sta je razlog tome, moze biti i do cepa, i do same pumpe, ili do dovoda zraka, treba sve provjeriti...

E sad... raspitivao sam se za nove pumpe cijene se krecu od 1200 - 1400 kn ( PIERBURG pumpe ) koliko vidim oni manje vise za sve marke vozila proizvode pumpe... Sto se tice rabljenih pumpi preporucuju da se ne uzima, jer navodno od samog stojanja pumpe van goriva dolazi do neke vrsti oksidacije itd a i nikad se s njima nezna... tako da najbolji izbor je nova pumpa...

ima li itko kakvu preporuku gdje kupiti pumpu novu, i dalii ima gdje po kakvim povoljnijim cijenama?
 

AX-ja

èudo jedno
Ne znam nismo pametni u cemu je problem... pumpa ce morati nova jer ovo se neda zakrpati...a i nikad neznas kad bi te ponovno ostavila na parkingu

Sta je razlog tome, moze biti i do cepa, i do same pumpe, ili do dovoda zraka, treba sve provjeriti...

E sad... raspitivao sam se za nove pumpe cijene se krecu od 1200 - 1400 kn ( PIERBURG pumpe ) koliko vidim oni manje vise za sve marke vozila proizvode pumpe... Sto se tice rabljenih pumpi preporucuju da se ne uzima, jer navodno od samog stojanja pumpe van goriva dolazi do neke vrsti oksidacije itd a i nikad se s njima nezna... tako da najbolji izbor je nova pumpa...

ima li itko kakvu preporuku gdje kupiti pumpu novu, i dalii ima gdje po kakvim povoljnijim cijenama?
nista od rabljeme,to je macak u vreci.
ali tebi pumpa normalno radi jell tako,tebi treba samo kuciste pumpe.
e sad kad bi nasao polovno kuciste i stavio svoju pumpu to bi bilo ok.jer tvoja pumpa je dobra
samo naci polovno kuciste a da je citavo je lutrija. al pronjuskaj malo.

prava muka mi je čitati ove postove jer sve mi se čini da će se
i meni desiti uskoro taj problem s paljenjem.
za sada auto radi sve ok, ali svako malo mi nešto lupne oko rezervoara
i u toku vožnje i poslije kad se zaustavim.
Danas sam izvadio čep od rezervoara i izašao je neki pritisak iznutra.
kao da je pod tlakom,čep mi je takorec skoro iskočio iz ruke.
dakle, nešto mi se čudno dešava a ne znam što je.
Auto još radi normalno, ali čitajući ovo imam loš predosjećaj.
Inače prije godinu dana promijenio sam pumpu goriva jer je bila puknuta
gore,a kako je pukla nitko ne zna,možda je u pitanju bio baš taj tlak
tebi je kuciste puklo na drugom mjestu,nema veze to s nicim to se dogadja kao sto ti je vec deda odgovorio.
a to sto ti se zrak cuo kad si cep otvorio moze bit da si bio na dobroj rezervi,to nije nis cudno.
 
Na vrh