Smrad iz ventilacije prilikom grijanja

Čitam sad da ne valja špricati ni u ventilacijske otvore u kabini, jer može iz njih nakapati po elektronici i računalu koji su direktno ispod.
Vrijedi li to čak i ako uguram crijevo do kraja i samo tako ispustim, bez da ga izvlačim malo po malo kao ovaj u videu dok mu pjena ne izađe van.

A koja nesreća od ventilacije, gledam neki video, lik na BMW-u radi istu stvar, doslovno vidi isparivač kad izvadi filter i šprica direktno po njemu.
 

Scorpyo

Active member
Čitam sad da ne valja špricati ni u ventilacijske otvore u kabini, jer može iz njih nakapati po elektronici i računalu koji su direktno ispod.
Vrijedi li to čak i ako uguram crijevo do kraja i samo tako ispustim, bez da ga izvlačim malo po malo kao ovaj u videu dok mu pjena ne izađe van.

A koja nesreća od ventilacije, gledam neki video, lik na BMW-u radi istu stvar, doslovno vidi isparivač kad izvadi filter i šprica direktno po njemu.
Slažem se sa tobom. Ima par stvari koje su u Citroenu opako zasrali prilikom dizajniranja. Jedna od njih je smrad iz ventilacije i nemogučnost rješavanja istoga.
 
E jebiga, sad sam ponovno pokušao, samo sam opet snimio mobitelom kad sam ugurao cjevčicu koliko god može, nisam siguran da bih ju i mogao toliko ugurati da je postavljena na konzervu. Ispravio sam ju potpuno, nije onako srolana. Ispada da taman dođe do ventilatora, znači i da nema ventilatora ne bih mogao dublje gurnuti.
I sad ne znam što raditi, da našpricam u tu cijev kao što oni rade u ovom videu s uputama, Peugeot je, vjerojatno ista stvar kao i kod nas na Citroenu.
Možda kako se ta pjena pretvara u tekućinu curi dolje po cijevi a ne po elektromotoru od ventilatora pa i ne može napraviti štetu?
 

Mrki5

Well-known member
Možda kako se ta pjena pretvara u tekućinu curi dolje po cijevi a ne po elektromotoru od ventilatora pa i ne može napraviti štetu?
Ventilator je zatvoren gde se nalazi elektronika . Tu je problem filter i isparivač , to očisti . Asepsolom sam to rešio .
 
Ventilator je zatvoren gde se nalazi elektronika .
Ajd' super, onda će biti ovako kako oni rade u uputama, gurnuti cjevčicu u cijev zraka, pa što bude.

Tu je problem filter i isparivač , to očisti .
Filter je novi, bio sam na redovnom servisu (svake godine), promijenili su ga. A do isparivača nemoguće doći.

Asepsolom sam to rešio .
To će biti iduće ako ovo ne uspije.

Nije mi zapravo uopće jasno zašto mi je to počelo smrditi. Auto prelazi manje od 10 tisuća godišnje, i uz to je garažiran 24 sata dnevno. Što se unutra nakupilo i odakle je došlo.
 

Machi89bg

Member
Može malo više detalja o tome?
jel se moze bukvalno spricati asepsolom u centralni ventilacioni otvor pa onda upaliti da produva? Koliko sam razumio ispod centralnog je isparivac, sad koliko tecnosti se moze uspricati pitanje je...

na opelu je sve to bilo mnogo lakse....
 

Mrki5

Well-known member
Može malo više detalja o tome?
Ja sam oprao kućište od filtera kabine pa onda uključio klimu i recirkulaciju da vazduh kruži u kabini i tako prskao blizu ventilatora . Zaboraviosma da kažem i u tunele sam prskao . Ova ili slična prskalica raspršuje dobro da bi mogao ventilator da povuče i tera kroz ceo sitem. Screenshot 2023-10-10 at 10-23-36 prskalica za vodu - Google pretraga.png
 
uključio klimu i recirkulaciju da vazduh kruži u kabini i tako prskao blizu ventilatora
Čekaj, ali ako uključiš recirkulaciju, i prskaš iz vana, tamo gdje je filter, onda to ništa ne može ući unutra!? Kad ona klapna zatvori ulaz zraka prije ventilatora.

i u tunele sam prskao
Tunele? Može pojašnjenje gdje su tuneli, kako se do tog dođe?

Ja sam jučer nagruvao ovu Motip pjenu, za sada normalno da ta pjena "smrdi" ili "miriši", kako kome 😀 Pa ćemo vidjeti koliko će to držati.
Iznenadio sam se koliko je tekućine iscurilo dolje, stvarno kao na videu, prava lokva. Pokušao sam vidjeti odakle točno curi pa možda idući puta tuda našpricati da bude bliže isparivaču, ali ne vidi se ovako bez dizalice samo virenjem odozdol. Slijeva se po nekoj metalnoj letvi, ali ne vidim točno odakle.
 

Milosh

Test
Nisam baš ispratio sve što si već pokušao, ali uglavnom, pjenu špricaš u ventilacione otvore u kabini i pustiš je da sama iskaplje dole kroz otvor za kondenzat. Na putu prema dole trebala bi proći i kroz isparivač. Drugo, imaš kupiti sprejeve za dezinfekciju. Sprej je takav da kad ga jednom aktiviraš samo ga ostaviš i on cijeli iscuri/izađe. Oboriš suvozačevo sjedište i staviš sprej na pod iza suvozača. Uključiš klimu, ventilator na max i uključiš recirkulaciju. Aktiviraš sprej i zatvoriš auto i ostaviš ga da tako radi 10 minuta. Sprej kompletan izađe i 10 minuta cirkuliše kroz cijeli sistem.

 

Mrki5

Well-known member
Tunele? Može pojašnjenje gdje su tuneli, kako se do tog dođe?
U one rešetke gde izduvava.
Čekaj, ali ako uključiš recirkulaciju, i prskaš iz vana, tamo gdje je filter, onda to ništa ne može ući unutra!? Kad ona klapna zatvori ulaz zraka prije ventilatora.
Pršćeš u kabinu a ventilator vučei tera svuda kroz sve otvore . Slično kao i kod onih sprejeva što se aktiviraju i ostave da iscure u kabini . Treba da bude uključena recirkulacija dok pršćeš. A kućište opereš sa asepsolom, filter vratiš pa zatvoriš i onda odradiš ovo u kabini, (ventilator dokraja pojačaj ).
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Ide idući, samo da nađem gdje ga kupiti u živo, ne da mi se to naručivati s neta.
Možeš naručiti preko svake ljekarne ako ga već nemaju. Imaš kantu od tri litre. Najviše se isplati meni. Ja njime pred sezonu grijanja i hlađenja sve klime po kući očistim. Na autima ga nisam koristio.
 
Asepsol
Ja sam oprao kućište od filtera kabine pa onda uključio klimu i recirkulaciju da vazduh kruži u kabini i tako prskao blizu ventilatora . Zaboraviosma da kažem i u tunele sam prskao . Ova ili slična prskalica raspršuje dobro da bi mogao ventilator da povuče i tera kroz ceo sitem.
Još par pitanja o Asepsolu.
Koliko toga špricate? Kupio sam litru, potrajat će ako cijelu litru treba išpricati.
Razrjeđujete li ga? U uputama kaže da za dezinfekciju ide 5%.
 
Na vrh