Scorpyo
Active member
Ja nisam ništa gledao kaj je unutra. Ali ja mogu ugurati cijelo crijevo tako da...Bez obzira na ventilator, po njemu?
(Ako je to ventilator.)
Ja nisam ništa gledao kaj je unutra. Ali ja mogu ugurati cijelo crijevo tako da...Bez obzira na ventilator, po njemu?
(Ako je to ventilator.)
Slažem se sa tobom. Ima par stvari koje su u Citroenu opako zasrali prilikom dizajniranja. Jedna od njih je smrad iz ventilacije i nemogučnost rješavanja istoga.Čitam sad da ne valja špricati ni u ventilacijske otvore u kabini, jer može iz njih nakapati po elektronici i računalu koji su direktno ispod.
Vrijedi li to čak i ako uguram crijevo do kraja i samo tako ispustim, bez da ga izvlačim malo po malo kao ovaj u videu dok mu pjena ne izađe van.
A koja nesreća od ventilacije, gledam neki video, lik na BMW-u radi istu stvar, doslovno vidi isparivač kad izvadi filter i šprica direktno po njemu.
Ventilator je zatvoren gde se nalazi elektronika . Tu je problem filter i isparivač , to očisti . Asepsolom sam to rešio .Možda kako se ta pjena pretvara u tekućinu curi dolje po cijevi a ne po elektromotoru od ventilatora pa i ne može napraviti štetu?
Ajd' super, onda će biti ovako kako oni rade u uputama, gurnuti cjevčicu u cijev zraka, pa što bude.Ventilator je zatvoren gde se nalazi elektronika .
Filter je novi, bio sam na redovnom servisu (svake godine), promijenili su ga. A do isparivača nemoguće doći.Tu je problem filter i isparivač , to očisti .
To će biti iduće ako ovo ne uspije.Asepsolom sam to rešio .
Od kondenza . https://www.polovniautomobili.com/auto-vesti/saveti/7413/kako-najbolje-ocistiti-klima-uredjaj-u-autuŠto se unutra nakupilo i odakle je došlo.
Može malo više detalja o tome?... Tu je problem filter i isparivač , to očisti . Asepsolom sam to rešio .
jel se moze bukvalno spricati asepsolom u centralni ventilacioni otvor pa onda upaliti da produva? Koliko sam razumio ispod centralnog je isparivac, sad koliko tecnosti se moze uspricati pitanje je...Može malo više detalja o tome?
Ja sam oprao kućište od filtera kabine pa onda uključio klimu i recirkulaciju da vazduh kruži u kabini i tako prskao blizu ventilatora . Zaboraviosma da kažem i u tunele sam prskao . Ova ili slična prskalica raspršuje dobro da bi mogao ventilator da povuče i tera kroz ceo sitem.Može malo više detalja o tome?
Čekaj, ali ako uključiš recirkulaciju, i prskaš iz vana, tamo gdje je filter, onda to ništa ne može ući unutra!? Kad ona klapna zatvori ulaz zraka prije ventilatora.uključio klimu i recirkulaciju da vazduh kruži u kabini i tako prskao blizu ventilatora
Tunele? Može pojašnjenje gdje su tuneli, kako se do tog dođe?i u tunele sam prskao
U one rešetke gde izduvava.Tunele? Može pojašnjenje gdje su tuneli, kako se do tog dođe?
Pršćeš u kabinu a ventilator vučei tera svuda kroz sve otvore . Slično kao i kod onih sprejeva što se aktiviraju i ostave da iscure u kabini . Treba da bude uključena recirkulacija dok pršćeš. A kućište opereš sa asepsolom, filter vratiš pa zatvoriš i onda odradiš ovo u kabini, (ventilator dokraja pojačaj ).Čekaj, ali ako uključiš recirkulaciju, i prskaš iz vana, tamo gdje je filter, onda to ništa ne može ući unutra!? Kad ona klapna zatvori ulaz zraka prije ventilatora.
Ide idući, samo da nađem gdje ga kupiti u živo, ne da mi se to naručivati s neta.Asepsol
Možeš naručiti preko svake ljekarne ako ga već nemaju. Imaš kantu od tri litre. Najviše se isplati meni. Ja njime pred sezonu grijanja i hlađenja sve klime po kući očistim. Na autima ga nisam koristio.Ide idući, samo da nađem gdje ga kupiti u živo, ne da mi se to naručivati s neta.
Asepsol
Još par pitanja o Asepsolu.Ja sam oprao kućište od filtera kabine pa onda uključio klimu i recirkulaciju da vazduh kruži u kabini i tako prskao blizu ventilatora . Zaboraviosma da kažem i u tunele sam prskao . Ova ili slična prskalica raspršuje dobro da bi mogao ventilator da povuče i tera kroz ceo sitem.