Smrad iz ventilacije prilikom grijanja

C4 II 2014g.
Problem s prilično gadnim smradom iz ventilacije, doslovno grize za grlo.

Problem se javlja samo u zimskim mjesecima, tj. kad se pali grijanje. Preko ljeta ništa.
Kad se upali auto, zasmrdi 10, 15 sekundi, otvorim prozore da se prozrači i dalje sve u redu.
Međutim, neki dan sam otkrio kad prebacim na recirkulaciju zraka, e onda smrdi non stop i to duplo gore nego onih 15 sekundi na početku, i to užasno. Kako rekoh, grize za grlo, tuši.

Auto se redovito održava u ovlaštenom servisu, redovito mijenjaju sve što treba mijenjati, zadnji puta jesenas, znači prije par mjeseci. Promijenjen i filter kabine, kojeg tako i tako mijenjaju svake godine. Ili bar kažu da mijenjaju, ne bi valjda muljali u ovlaštenom.

Odvezao sam ga i baš za ovaj problem da vidim može li se riješiti, isprali sustav ventilacije, par dana se osjetio miris deterdženta s kojim ispiru, nakon toga se vratilo na staro.

Ima itko ikakvu ideju što bi moglo biti?
Unaprijed hvala!
 
Proveri ti ipak filter .
Misliš, da im ne vjerujem da su ga promijenili? To bi trebalo biti ovo, jel tako?




Naslage prašine, bakterija i gljivica na isparivaču klime A možda pušta antifriz iz hladnjaka grijanja, kakav je nivo antifriza?
Nivo antifriza ne mrda, nisu ga čak trebali ni dodati na redovnom servisu.
Koliko je teško ili uopće moguće da sam dođem do tog isparivača da ga prebrišem i očistim? Glupo mi je da odem u servis pa im pametujem što da rade 😁

EDIT: Uf, sad vidim da je isparivač kao nekakav mali hladnjak, teško da bih to sam isčistio i da mogu doći do njega.
 
Posljednje uređivanje:

szahtila

Well-known member
Misliš, da im ne vjerujem da su ga promijenili? To bi trebalo biti ovo, jel tako?






Nivo antifriza ne mrda, nisu ga čak trebali ni dodati na redovnom servisu.
Koliko je teško ili uopće moguće da sam dođem do tog isparivača da ga prebrišem i očistim? Glupo mi je da odem u servis pa im pametujem što da rade 😁

EDIT: Uf, sad vidim da je isparivač kao nekakav mali hladnjak, teško da bih to sam isčistio i da mogu doći do njega.
IMG-ff7f577159b0f906ccd962b84dfa08e9-V.jpgIMG-d4658094a07af489aed35503b877d3bb-V.jpgIMG-342dd577e6bba1b694021ef8c407cb63-V.jpgIMG-43c71efaea6820e6c9e67e77faa58a6b-V.jpgIMG-6e6eb83dae8b0e28f73a1a41818e0882-V.jpg
Moraš odprilike skinuti sve ovo da bi dosao do isparivača, ovdje se radi o C5 dok ga je vozio moj sin
 

Prilozi

Moraš odprilike skinuti sve ovo da bi dosao do isparivača
Hahaha, nikad žešći "ne, ne možeš to sam" 😁
Iskreno, ne bih to dao ni u servisu da mi rade, kad se jednom ta prednja tabla toliko razvali nema šanse da poslije nešto negdje ne škripi, ne kvrca, ne lupka. Nikad više onako utegnuto kako je bilo tvornički.

Znači, ako je s filterom kabine sve OK, ne preostaje mi ništa drugo nego ga dva puta godišnje voziti na to ispiranje ventilacije? :confused:
 

Cutac

Prèkaroš
Problem je što je isparivač zatvoren u tom sklopu ogromnom tako da sve to mijenjaš. I to je 5000 kuna, ako se može nabaviti.

Lako za tablu, ako ideš postepeno i mirno, ništa se nema za desiti, problem je što radi komada aluminija koji košta 200 kuna za proizvesti ti imaš milijun kuna troška. I ogromnu ****du.
 

Mrki5

Well-known member
Izvadi filter i pojačaj ventilator do kraja neka izduvava u svim pravcima, pa onda asepsolom spricaj u kućište (jeftino a učinkovito) . Probaj pa javi rezultate .
 

sir.Oliver

Well-known member
ja dva puta godišnje kupim onaj sprej za čišćenje klime i ostavim motor da radi , ventilator na maximum , unutarnji okrug ventilacije i nema problema
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Hahaha, nikad žešći "ne, ne možeš to sam" 😁
Ne znam da je baš sad nužno sve rastaviti. Rastaviti sve je sigurno najbolja opcija za "factory reset" klime pogotovo ko ima novaca ili godišnjeg za to. :D

Ja u garaži uvik imam ovaj MOTIP sprej. Ja bi za početak tako. Kupi filter, stari baci ća, našpricaj ovo, pjena će se raširiti i jedno dvadeset minuta pusti neka se dobro ocijedi i razgradi, metni novi filter i vozi se dok se sve kompletno ne osuši. Možda ćeš morati spustiti stakla malo, jer prvih 10km zna biti intezivan miris čistaća, pa da se ne otruješ. :) Zna izać dosta šporka voda nakon ovog na ispust kondezata. Ovo ja špricam baš u otvor di je filter nikako u otvore ispuha.

motip.jpg

Jeidno ne pratim kakve su sad temperature u Slavoniji za ovaj DIY ako nemaš garažu. :)
 

Milosh

Test
Da, ovo što je u prethodnom postu..

Uzmi pjenu za čišćenje klime i ušpricaj u vent. otvore (prema uputstvu).

Drugo, ako ne riješiš problem, prodaj auto ljeti. :)
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Uzmi pjenu za čišćenje klime i ušpricaj u vent. otvore (prema uputstvu).
To špricajte u otvore za ventilaciju i skinite crijevo za kondenzat i našpricajte direkt na isparivač.
Evo i video ima MOTIP na Yt kanalu za ovaj šta ja koristim. Ne bi ja to šprica u otvore u kabini, ali kako ko voli, neka radi šta želi. :)

 
Hvala svima, ovo po Motip uputama što je Tanaja Tanaja stavio mi se čini najpametnije da probam.
Jedino mi dvije stvari nisu jasne, kaže u videu "provjerite je li isparivač suh". Kako da to provjerim kad se pola auta mora rastaviti da se dođe do isparivača?
I drugo, zašto mi se to dešava samo kad se upali grijanje. Pa jedna je ventilacija i klima i ventilacijski kanali. Zašto onda smrdi samo zimi kad pali grijanje?
 

Scorpyo

Active member
Hvala svima, ovo po Motip uputama što je Tanaja Tanaja stavio mi se čini najpametnije da probam.
Jedino mi dvije stvari nisu jasne, kaže u videu "provjerite je li isparivač suh". Kako da to provjerim kad se pola auta mora rastaviti da se dođe do isparivača?
I drugo, zašto mi se to dešava samo kad se upali grijanje. Pa jedna je ventilacija i klima i ventilacijski kanali. Zašto onda smrdi samo zimi kad pali grijanje?
Znači nas dvoje zajedno u prosjeku imamo C4 II koji ne smrdi ni u jednom godišnjem dobu*. Moj smrdi kada krene sezona hlađenja...

* Ili u prosjeku imamo auto koji stalno smrdi... :(
 
Nastavak sage, i dalje je malo smrdilo 10, 15 sekundi. Išao na redovan servis pa ponovo tražio da očiste i ventilaciju, i OK napravili oni dezinfekciju ventilacije, kako to zovu. Ista stvar, tri dana OK a onda smrad. Samo što je ovaj puta stvar gora nego prije, par dana od tog čišćenja počelo opet smrditi, pa jače, pa kao u septičkoj, pa sad smrdi kao u močvari.
Sada umjesto 10, 15 sekundi, otprilike minutu nakon paljenja. Moram voziti s otvorenim prozorima, a zima dolazi.

Kupim ja ovaj Motip airco sprej, pogledam još jednom upute, kažu fino izvadi filter kabine, gurni crijevo, sve isprazni. Na videu:



Izvadim filter, probam gurnuti crijevo, međutim ne ide to unutra više od 10cm nikako! Nešto zapinje pa zapinje. Napravim se pametan i gurnem mobitel unutra da vidim što se dešava. I vidim ovo:
IMG_20231007_113239.jpg

Znači odmah na početku je ovo, nešto. Ventilator?
Što sad? Nemam kanal, garažu, dizalicu... Ne mogu odozdol ništa napraviti, ako se uopće odozdol nešto može napraviti.

Smijem li tu Airco pjenu našpricati preko ovog? Da neću ubiti ventilator s tolikom tekućinom (ako je to ventilator), ili nešto drugo od struje.
Ako smijem, koliko to uopće ima smisla, ovako mi izgleda da će slabo što te pjene proći kroz ovo.


Da špricam u otvore ventilacije u kabini? Kao što ovaj radi:

 
Na vrh