Rabljeni auti za šaku novca

Morski Pas

New member
je li netko ima iskustva sa lancia kappa?
Nemam iskustva ali auto je totalni mafijozo, sad ja se na Lancie lozim jos od Dedre i Theme, ali Kappa za 1500 e i dao bih jos na nju toliko i da se srikta ako nesto i treba i vozio se bez prestanka :wub:
 

Automatic

Well-known member
Nemam iskustva ali auto je totalni mafijozo, sad ja se na Lancie lozim jos od Dedre i Theme, ali Kappa za 1500 e i dao bih jos na nju toliko i da se srikta ako nesto i treba i vozio se bez prestanka :wub:
Ima moj frend.Crkla pa je moral tjedan dana raskapat svu elektroniku ,brike i brikice ,da bi mogli upaliti auto.Inače čovijek je autoelektričar i to stvarno dobar ali kad mu spomenem Kappu dojde mu muka.Kappa je dobra samo na glavi.
 

Morski Pas

New member
Ima moj frend.Crkla pa je moral tjedan dana raskapat svu elektroniku ,brike i brikice ,da bi mogli upaliti auto.Inače čovijek je autoelektričar i to stvarno dobar ali kad mu spomenem Kappu dojde mu muka.Kappa je dobra samo na glavi.
Joj daj ima moj fred i forda i opela i citru i puga koji su crkli, i sto je to crklo na elektronici da nemos zamienit? Po ovoj cijeni kupis dvije ili tri kappe pa samo skidas mislim WTF 1200 Eura.

Saab, Lancia, Citroen, Xedos serija Mazde, su klasa nazalost svi su propali osim citroena koji se mozda i izvuce ako ne bude radio ****arije kao C5 1, ili moj Berlingo, ili u krajnju ruku novi C4, koji mogu doslovno nositi bilo koji znak.
 

Automatic

Well-known member
Dečki ne bi se htel previše upuštat u polemiku ,samo sam odgovoril na pitanje za iskustvo sa lanciom kappom.Surađujem sa čovjekom i auto nisu mogli upaliti svi okolni mehaničari.Znam da ju čovjek sanjal danima.Možda je bila jedna od 1000.Normalno je da se svaki auto pokvari,te da te sitnica more izludit.Ja sav sretan kad auto ide na popravak (ali ne moj).Niš zamerit kupite i probajte.
 

Dalibor

Dado Tornado
dedra je isto lijep auto, i moze se naci od 3000 kn pa do 1500 ojra :)

popratio sam jednu TDS, jedan tjedan kosta 14 000, drugi 12, pa 10, pa opet 12 000 :D

pratim lancie jer sam neko vrijeme sa planirao ubost Y :palac-gore:
 

Marko

Well-known member
Vozio sam Dedru cca. 3 godine, 2.0 motor 8v atmo (bila je "veliki" auto uz Saxa). Kaj se elektronike tiče bila je bez problema kaj se funkcionalnosti tiče s time da se podrazumijevalo da tu i tam na instrument tabli zasvijetlila koja lampica - zanimljivo za pogađati dok voziš koja bu se sljedeća upalila. Ponekad lambda, ponekad lampica koja signalizira da je crkla jedna od žarulja i tak.

Svakih 1500-2000 obavezna kontrola količine ulja u motoru i po potrebi nalijati, sviječice su nadohvat ruke bile, filteri također - uglavnom komforan i zahvalan auto.

Dedra Integrale 8v Turbo - pa se malo s motorom i podvozjem poigrati... :wub:
 

deda

New member
Dobar je svaki ako je dobar.To kupiš,ko da si se oženio,više nikome,jedino u Cios,a ak ti nekaj rikne,a vjerojatno hoće na starom autu,kaj onda?Lancie i Alfe imaš ko dreka za kikiriki,samo da mi je znati zakaj ih nitko neće ni zabadava.
 

Marko

Well-known member
Lancie i Alfe imaš ko dreka za kikiriki,samo da mi je znati zakaj ih nitko neće ni zabadava.
To je sreća a sreća je da dijelove moreš nabaviti i kombinirati s jednoga na drugi (kak i PSA). Alfu 166 2,4 JTD ili kakvu staru Lanciu turbo s 4x4, Alfu 33 1.7 boxer divljaka itd. zakaj ne. Snobizam vlada svijetom pa se previše pazi koji emblem je na nosu auta...
 

deda

New member
Alfa 155 je najcjenjenjija Alfa i jedan od najboljih automobila u toj klasi.Tko je ima nedaje je olako,nije lud,sve ostalo je njesra, zajedno sa Lancijom i Fiatom.
 

Automatic

Well-known member
Dečki imam ulja 20w50 i 15w40 možda vam bu trebalo za nadotakat .Talijani vole trošit ko motorka pola-pola.
Inače logo je bitna stvar na autu jer označava image,marku i model auta tog proizvođaća.Da moj citro nema logo bio bi svemirski brod sa hidraulikom (bar za talijane).Baš zato alfe i imaju lijepi logo jer je i to tak najljepši dio auta.Zamisli da ferrari ima ljamu na haubi.Mustang na fordu je jedini ford koji nema fordov znak a pripada porodici ford.Ali taj logo na autu govori sve.Zakaj zna biti bertone,irmscher,AMG,brabus .Svaka dorada drži do sebe i stavlja svoj logo auto bez loga je ko pi......bez rupe.Svek dr..... sam se navozil osim talijana .Još nisu došli do statusa d.... da bi to vozil.Sad se vozi kitran i znak mi je bitan.Kom nije bitan znak taj je seljak.Kaj morem kad sam snob
 

Morski Pas

New member
Mene sramota priznat ali Lybra karavan je meni auto i po vozio jedan apotekar jednu bež koža unutra, komandna ploča kao da je komad onih starih hrastovih regala iz dnevnog boravka 80-ih. Kad smo kod takvih Rover 75 isto spada u tu kategoriju mljac
 

Marko

Well-known member
auto bez loga je ko pi......bez rupe
Znaš ti dobro kaj sam mislil vezano na logo - misao da je bitno da stoji vau-vau na nosu novog auta a to kaj si šofer kurblom otpira prozore i te stvari ni bitno ili bitno je da ajfon a to kaj nemam kune na računu i sl. primjeri... :weeabooface:
 

Automatic

Well-known member
Dečki pa ja neznam kak vas nije uopće sram voziti se u citroenu .Od svih V6 koje sam imao jedini ovaj troši 10 litarana sto ako ga normalno vozim.Svi ostali oko16 računajuči i alfu 164 V6 24V.Razletel se motor nakon osam mjeseci na novom autu (nije me mogel podnesti),,,,,,,,ne valjaaa.Motor koštal pol auta.Novi auto nema kurblu jer možda i ne treba.Dodge Viper rt 10 najjači model je napravljen bez ABSa ,šajbi na gumbiće i ta sr......Ljudi vole klasiku ali im je bitna marka .Oni koji imaju Iphone najvjerojatnije pate na novitete ali i na marku ,naravno telefona.Bitno je kaj čovjek voli i ako ima love da si to kupi zakaj si nebi priuštil. Meni je u autu stvar gušta a nekom samo potreba.Uvijek si bum kupil najjači model najviše klase jer mi to gušt.I naravno mora bit marka (ovaj c5 mi je bolji od mercedesa c ,E 39,Omege,164,Vision,) jeftiniji je od njih 30 posto ali bolji 100 posto.Ako vam je gušt kupit talijana kupite .
 

Dalibor

Dado Tornado
jeli ko vozio alfu 145/146 ili FIAT bravo/brava?
bravo/brava vjerojatno zahvalne kupovine :D

146 manekenka, samo što je svaka sa razvaljenom unutrašnjosti, a sjedala podrapana na svakoj drugoj, kao i kod lancia



 

deda

New member
To ti jedan te isti auto,sve u svemu bolje da ih nikad nisu ni radili.Trunu ko domaći paradajz,a neznam ni jedne da su uspjeli zdržat više od 200 000km bez velkih sranja na mehanici.
 

zujo

New member
Meni je jedna fiesta na piku, samo treba nagovorit dedeka da ju proda. Tip već tri godine razgledava nove aute i razmišlja kaj bi si kupil i dalje se drnda u toj fiesti. Vjerojatno će ju vozit dok netko od njih ne rikne, ili dedek ili fiesta.
 

DStipic

Member
To ti jedan te isti auto,sve u svemu bolje da ih nikad nisu ni radili.Trunu ko domaći paradajz,a neznam ni jedne da su uspjeli zdržat više od 200 000km bez velkih sranja na mehanici.
Ja sam vozio Bravo 1.6 16v, 76kw i to ravno 10 godina i apsolutno nisam imao nikad nikakvih problema, ni dok sam radio 10tkm mjesečno, niti pred kraj sa 5tkm godišnje, ukupno sam napravio s njim 180tkm i prodao ga lani kumu sa 205tkm koji ga i dalje vozi (13-14tkm). Ganjao ga k'o vrag svoju mater i nikad ga nisam štedio, samo redovito servisirao. Kad sam ga prodavao poželio sam da me svi drugi auti koje budem ikada imao služe barem upola koliko me služio taj Fiat.
 

Automatic

Well-known member
Susedu krepal motor na 146.Dosta frendova imalo alfe i većini riknul motor.Ostali koji su imali brave ili brava imali su samo problem sa španerom zupčastog.
 

deda

New member
Ja imam sasvim drugačije iskustvo sa Bravama,koga god znam da ih je imal ili ima,auti su živa koma,kaj se tiče motora,rikavaju nevjerojatno i to kod ljudi koji uopće ne divljaju sa njima.Druga pak stvar,raspadaju se i trunu brzinom svjetlosti isto tak i AR146 i 147.Našvasal sam ih se do mile volje,nije za vjerovat kak trunu,ni Lade nisu bile toliko loše.Inaće ti auti imaju istu bazu,samo su nijanse različite.
 
Na vrh