Rabljeni auti za šaku novca

Morski Pas

New member
Ja za Fiat znam da komandna voli malo zasvijetlit bez razloga, znam da kad stisneš kočnicu nekad se vole upalit žmigavci, znam da nemos bas bit siguran koliko ima goriva u rezervoaru jer cager ni bas kak se šica, ali da rikavaju Fiatovi motori, to nisam znao niti vjerujem.
Pogotovo ti stari klasici 1.4 ili 1.6, 1.2 ili 1.0 Fire, 4 cilindra i 8 ventila.
Naučim nešto novo na ovom forumu stalno :whistling:
 

Morski Pas

New member
1.4 , da su ti katastrofa
ja znam neke ljude koji su s 1.2 i 1.6 okretali onak impozantne brojke kilometara na Puntu i Brava modelima. A kad vrtim film za 1.4 bas i ne znam nikoga, ali moj stari je imao zastavu valjda neku 50.8 ili tak neku u kojoj je jos bil Fiatov motor i taj je kamioncic radio kao da nema namjeru stat ali nikad
 

deda

New member
Nigdar nije ni u jednoj Zastavi bio Fiatov motor.Radio ih je DMB i radili su odlićne i kvalitetne motore.Stojkani i Tristači su bez problema radili i po 300 somova km,a Èofiji preko 200 000km.Za:cenzura::cenzura::cenzura:ali su ih samo mulci koji ih nisu održavali kak treba.
 

Automatic

Well-known member
Svaki auto je dobar onoliko koliko ga gazda održava.Probajte zaštekat sa održavanjem kod žena pa da čuješ ispovjedi.Dobro kaj auti ne mogu prigovarat.
 

DStipic

Member
ja znam neke ljude koji su s 1.2 i 1.6 okretali onak impozantne brojke kilometara na Puntu i Brava modelima. A kad vrtim film za 1.4 bas i ne znam nikoga, ali moj stari je imao zastavu valjda neku 50.8 ili tak neku u kojoj je jos bil Fiatov motor i taj je kamioncic radio kao da nema namjeru stat ali nikad
Evo vidiš, znam ja jednu Bravu 1.4 koja je otišla sa cca 280tkm pod račun za tada novi Stilo 1,9jtd koji je sada na oko 500tkm (doduše na oko 400tkm mu je zamijenjen motor- stavljen drugi sa otprilike 100tkm i vozi dalje) :whistling:
Toliko o tome, neću više hvaliti Fiate...
 

Automatic

Well-known member
Dečki kako god da gledamo ,uvijek ima neki model koji samo ide i ide .Taj auto je možda takav jedan od 1000.Jednostavno bila dobra serija automobila.Nema marke automobila koja nema šljam seriju i da se ne kvare.Samo onaj ko vozi takav auto neće priznat .Znam ljude koji voze skupe merđane ,jaguare ,BMW,,,,,auti super izgledaju,a kad mi koji dođe na popravak pa se provozam onda vidim da su kršine i da su totalno razj...ni.Ljudi kupuju aute koje ne mogu održavat i za godinu dana imaju hrpu starog ili novog željeza.Jedini auto za koji znam da je napravio 900 000 km je bio susjedov mercedes 123 240diesel ,kupljen nov i nikad ništa na njemu nije mjenjano osim potrošnog materijala.Malo mu je falilo da milje ali je crko(obećali mu novog ako prođe milju ali nije smio ništa dirat na motoru),zeznili ga kad su stavili antifriz.Vozio je samo na super 5 ulje.
 

dakar84

New member
Nisam mogao odoliti, moram dati koji komentar na ovu temu, pogotovo na lancia kappu... taj auto sam vozio 6 godina, prešao preko 70000 km bez velikih problema. Uradio redovan veliki servis, selenia ulje na 20k i trošio je manje od litre za taj inteval. Ugradio sekvent i trošio je 10L otvorene do 14L gradske vožnje, cijene dijelova su pristupačne, ali je malo postalo teže naći dijelove jer je nema u proizvodnji već 12 godina. Da svijetli neki CHECK na tabli, navikneš se, obično nije ništa. Udobnost, prostranost, pouzdanost i osjećaj kad sjedneš i gas ---petak s 155HP, uhhh.... Promijenio sam je jer je bilo vrijeme za nešto mlađe i jeftinije registracije. Naravno da ima slučaja kad se nešto od kvara zalomi, ali ko zna raditi talijane, lako se sve riješi. Za 6 godina sam je apsolvirao, imam sva upustva, sheme intalacija i slično, ali najbitnije je naći nekoga ko se razumije. Moje sve preporuke za kappu, samo treba odabrati ako je moguće od dva "zla" manje... evo jedna i sličica ... bez zamjerke...
 

Dalibor

Dado Tornado
ima li netko da podjeli iskustvo ili razmišljanje o fiesti mk4, to je ova dolje linija...
motor 1,25...
možda ću ići gledati dvije pa da znam na što paziti...

 

Krky

Lakerski profesionalac
Znam ti onda bolje tu pri meni u KC 206-ticu 2.0hdi 2002g u dobrom stanju, pajdašu je hitno za lovu, 2.300eu cijeni, možda bi ga dal za 2iljade..
neznam kak su fieste, to je linija negde 1998-2000g oko 10tkn bi mogle biti, al mi se ne sviđaju baš, retko koja ne žljepa ulje, i 7-8 joj ne gine normalne vožnje..
 

Automatic

Well-known member
ima li netko da podjeli iskustvo ili razmišljanje o fiesti mk4
Ja sam imao takvu sa plinom.Savršen auto.Ako ti bu pojačavala gas kad staneš nije el.čok već samo odpoji jednu žicu koja ide na getribu i sve bu ok.Ta žica odnosno dvije služe da auto mjeri brzinu i onda kad staješ si dodaje gas.Inače auto za pet,najbolje pogođen motor.
 

deda

New member
206 sa 2,0 motorom,bez obzira jel 90ks ili 110 sa intercoolerom,zvjer nepoderiva ,a troši ko farcajg.
 

Dalibor

Dado Tornado
uletila mi je jedna alfa 156 za 500 €, ništa nisam planirao kupiti i mislio sam da je zezancija pa pogledam na njuškalu i vidim da ih otrpilike 1/3 ide ispod 10 000 kn, s tim da ih ima masa za par stotina €...

u čem je fora :confused:

 

quadrolg

Member
Nemam niš protiv alfi i sam bi htil jednu onu 159 :cool: a ovakvu 156 ima moj sused malo dalje i znam da je više na popravku nego kaj se vozi, nema kaj nije mjenjal i da ta je benzinac.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
uletila mi je jedna alfa 156 za 500 €, ništa nisam planirao kupiti i mislio sam da je zezancija pa pogledam na njuškalu i vidim da ih otrpilike 1/3 ide ispod 10 000 kn, s tim da ih ima masa za par stotina €...
Daj linkove da vidimo. :)
 

deda

New member
156 u najboljem stanju ne dostiže ni 1 500€,ako je uopće netko i kupi.Nevjerojatno podcjenjen auto na tržištu.
Ne valjaju,a to je većina,jel je kupuju i nekad nove, bilmezi koji su bili ljeni i preškrti za redovno održavanje.Alfa ima kategoriju kupaca i sudbinu najslićnije Citroenu.To nisu auti za vlasnike koji samo peri deri dok ide,nije to Gnojf koji ima tri komada željeza koji se vrte,pa se i nema kaj pokvariti.
 

Damaj

Active member
Većina Alfi nakon 150-200tkm možeš baciti, zato je cijena niska. Dok su novi nema boljeg auta, fino vuće, predivno prede, ali motori nisu dugotrajni bez obzira na održavanje.
 

Dalibor

Dado Tornado
koliko je meni poznato na benzinskim alfama set svjećica košta preko 1000 kn, a svakih nekoliko desetaka km rikne varijator faze što nije 100 kn... s tim da su to sve benzinci od 1600 kubika na više što nije fora jer onaj tko želi točiti 10+ litara na 100 km takve aute kupuje nove, ne za 1000 €... a navodno da im prednji ovjes ima nešto osjetljivo pa još i to uzeti u obzir...

Daj linkove da vidimo. :)
dobar :palac-gore:

Alfa ima kategoriju kupaca i sudbinu najslićnije Citroenu.
aktualna tema s jednog drugog foruma : Alfa Vs. Citroen,pomoć
 
Na vrh