Moj C4 1.6 e-HDI 115 Business

hahehihoh

New member
A kako da znam kad se radi regeneracija? Moglo bi se primjetiti ali ja u 20.000 km nisam primjetio...

Inače hvala na info za servis u buduče neču servisirati na ovladštenom Citroen servisu u SLO.
 

ZlatkoC4

Well-known member
ako ti se desi da ugasiš auto a nisi ga nešto puno vozio a on upali ventilator u drugu brzinu to je poče regeneraciju i potrebno ga je ponovno upaliti da je uspješno završi. a još bolje ga je odvoziti 10-15 km u višim okretajima 3-3,5 t. ili ako ideš negdje na put 50-100km onda ga propušeš :grin:
ali bih ti svakako savjetovao što prije na punjenje adetiva i prisilnu regeneraciju te onda provjeriti razinu zasičenosti fapa ako ne pedne onda na čiščenje.
 

vborovic

C5 modifikator
ako ti se desi da ugasiš auto a nisi ga nešto puno vozio a on upali ventilator u drugu brzinu to je poče regeneraciju i potrebno ga je ponovno upaliti da je uspješno završi
Zlatko prevedi ... ako sam te ja sad skužio ... :wtf:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Hoćeš na Njemačkom ili. Na naški.
Relativno često se desi kod gradske vožnje da se regeneracija pokrrne a vozać ga parkira i gasi te čuje ventilator da vrti u drugoj, vozaći obićno misle da hladi motor pa se ne obbaziru na to. A u stvari je u tjeku regeneracija.
Ja sam uspijo jedamput tako uhvatiti. Regeneraciju i dovoljno je samo ostaviti auto upaljen.
Većinom se regeneracija dešava u vožnji pa nitii neznaš kad je bila.:grin:

Valjda sad nisam još više zakomplicirao :D
 

ZlatkoC4

Well-known member
različit je zvuk ventilatora kad je pokrenuta regeneracija jer se uz zvuk ventilatora čuje i lagano huktanje sagorijevanje u fapu. dok kad se ventilator upali samo za hlađenje motora je čisti zvuk samo ventilatora. :grin:

i ne zaboravi da se desi zasićenost od 95% fapa on ide van i dolazi drugi ili novi ili reparirani.
 

hahehihoh

New member
Stvarno? Nije mi jasno zašto me na to nisu upozorili na servisu. Oni meni rekli nek samo teram da če se on sam očistiti čađa ako ču ga terat i kažu da adetiv mogu mijenjati sad ili kad mi kompjuter kaže da je u autu minimalna količina adetiva. Bio sa. na ovlaštenom Citroen servisu.

A nikad nisam čuo nekakav čudan zvuk osim ventilatora posle vožnje ...

Svakakvo hvala ti
 

ZlatkoC4

Well-known member
Nikoga oni ne upozore na te stvari moraš se sam educirati inače im samo poslije budeš dobra mušterija.:grin:

a neki čak i ne znaju kako ide proces kod ovih novijih sistema sagorijevanja.
 

hahehihoh

New member
Evo danas sam se malo igrao sa Board computerom i od sada mi srednji ekran prikazuje temperaturu ulja i vode u motoru. I tlak u gumama, ako je ok.

Ako netko želi mogu mu napisati kako se to uradi. Naravno tu funkciju može se usposobiti na svim Citroenima sa RT6 navigacijom (C4, C4P, C4GP, a nova C4 (2015) več ima noviju navigaciju.
 
Posljednje uređivanje:

vborovic

C5 modifikator
Evo, jedna od metoda za one koji znaju njemački (+ slike) ... napomena da ne bude prošlo svima ... meni recimo nije, a probao sam još 3 različite metode ... vrlo vjerojatno postoje određene hardverske razlike koje blokiraju navedeni prikaz na ekranu, a to ekipa koja intenzivno proučava nije uspjela odgodenuti da bi se znalo 100% kada, kako i kome radi ...







 

hahehihoh

New member
Evo pre par dana je pregorila desna prednja žarulja kratkog svijetla. Moram zamijeniti, ali moram i reći da je to već treča žarulja u slaboj godini. Uvijek pregori žarulja prednjeg kratkog svijetla, desna 2 puta i jednom lijeva.
 

La Marche

Iskreni optimist
Probaj kako piše u uputstvu, kad pregori jedna, zamijeniti odmah obje.
Ja tako radim i pregorile mi ukupno tri žarulje kratkog svjetla za još malo pa četiri godine i 135.000.
Jasno, zamijenio sam ih šest.
 

hahehihoh

New member
Hvala, kupio sam dve nove žarulje ali, u pm, nikako ne znam promijeniti žarulje. Več zadnji put sam vozao na servis ... Uf, kako mi ide na živce. A danas ponoči vozat ću se na večeru i sa nje ...
 

Cutac

Prèkaroš
Skini gumeni poklopac, poslikaj si mobitelom da znas o cemu se radi, gurni ruku unutra, povuci konektor da ga skines(vuci, ide malo teze), gurni ga sastrane da ne smeta i jos ostaju metalne stezaljke. Osjetit ces da imaju dvije omce jako blizu. Stisni ih i gurni u stranu. Onda izvuci zarulju i pazi gdje ti je onaj zarez, resica.
Obrnuti postupak za stavljanje :)
Ide teze pa se ne boj primjeniti silu.
 
Na vrh