Moj C4 1.6 e-HDI 115 Business

ZlatkoC4

Well-known member
dokazivo je 15" jeftinija, i uža guma bolja na skliskoj podlozi
nitko ne spori da je jeftinija. meni je praktičnije imati iste dimenzije kao i onu rezervu što imam u gepeku i sve se preklapa. može guma biti uska koliko hočeš ali ako je plastikaner zaboravi da če držati cestu. sve ovisi o kvaliteti gume. po to logici terenci nebi uopče bili pogodni za zimu jer imaju širok gaz i redovno bih izljetali sa ceste na mokrom zaleđenom i snjegom prekrivenih cesta. također klasični automobili koji jurcaju u utrkama vrlo često su sa max širinom guma pa ne vidim tu previše logiku da samo širina igra ulogu ja bih prije rekao kvaliteta.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
po to logici terenci nebi uopče bili pogodni za zimu jer imaju širok gaz i redovno bih izljetali sa ceste na mokrom zaleđenom i snjegom prekrivenih cesta.
Zapravo i nisu pogodni za zimu. 4x4 terenac debelih guma, znam dobro još iz HV-a, se pretvara u saonice pri neugaženom snijegu.
Tanja guma = više kg po kvadratnom cm = bolje prijanjanje.
Omjer sastava smjese gume je postrani.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Zapravo i nisu pogodni za zimu. 4x4 terenac debelih guma
:eek:

ja sam zimus svoje michelin alpin 5 205/55/ 16" istestirao na snjegu od 15cm ne ugaženom išle su ko na asfaltu. i idem glatko po cesti dok mi brat sa cliom i 14" sa zimuljama dunlop ne prolazi doduše njegov je auto puno lakši.
 

hahehihoh

New member
Pa zato jer je lakši slabije ide po neugaženom snijegu. Veča što je masa bolje če iči.

Uža guma je za snijeg uvijek bolja, kad pričamo o istoj firmi i modelu gume.

Svakako svako bira šta je njemu najbolje i najljepše i tako je i kul. ;)
 

ZlatkoC4

Well-known member
ako je uža guma naravno da bolje prolazi kroz snjeg to niti ne sporim. ali da i šire prolaze pa ček neki i bolje od uskih i to zasigurno.
koliko to usku gumu možeš staviti na c5? ili na aircross? a da je regularna dimenzija?
interesantna je i činjenica da ljudi u brckom predjelu i lovci šumari i tome sl. poljoprivrednici koriste upravo terence sa emnormno širokim gumama a to im po ovoj teoriji ne valja?
Najbolje je onda staviti gume sa skutera i onda možeš i u alpe. :D

A evo jednog priloga sa uskim gumama
[ame]https://youtu.be/6sBbq92CMEk[/ame]
i još malo uskih guma
[ame]https://youtu.be/lWKQjdf6StU[/ame]
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Sve tekućine provjeri, dodaj što moraš. Tlakove guma, baci oko na remenje... Al nebi smjelo bit problema, mora to auto izdržat :cool:
 

hahehihoh

New member
Nije da se bojim da neče izdržati, bio sam i na dužim tripovima sa tim autom ali tad se nisam opterečivao jer je bio servis uradjen na friško. Pogledat ću tekučine, tlak na gumama i to je to. Hvala:)
 

hahehihoh

New member
Znači i dalje bez ikakvog problema, a doduše da kažem nisam ni uspio pregledati nivo ulja in tlaka u gumama.:hm:

Sljedeči tjedan još mijenjam gume, zatim još redovni servis. Sad sam na cca 154.000 km.

Obavezno ga moram još vozati u autopraonu, jer nije vidio pranja več nekoliko mjeseci i baš me sramota u kakvom je stanju... :D
 

hahehihoh

New member
Pozdrav svima :)

Tako prošli tijedan namontirao sam nove zimulje, koje sam jućer probao na snijegu i odlične su, jedino su malo glasnije od ljetnih, a sljedeći tjedan auto je naručen na redovni servis, jer je prošlo več preko 20.000 od zadnjeg servisa na 135.000 km, kad sam auto kupio.

Odlučio sam se za ovlašteni Citroen servis, koji će me koštati 190,00€ + moje ulje 32,90€. Mijenjat će se ulje, filter ulja, filter goriva, filter kabine, kočiono ulje i možda još kakav filter - zaboravio sam :D I obavezno kontrola FAP-a.
Ali eto počele su cviliti kočnice tako da možda će treba zamijeniti i pločice.

Još jedna slika na zimuljama:


Prešli smo 156.000 km:
 

hahehihoh

New member
Hahahahaha :)

Baš sam prije napunio, več mi je pisalo --- km do benzinske stanica i napunio sam punih 58 litara :D

Zlatko, ja ne radim puno km, kupio sam ga sa 135 tkm, a sad ga imam več 10 mjeseci i prešao sam tek 20.000 km. A prije u godini i pol 135.000 km :D
 

hahehihoh

New member
Evo danas su na Citroenu uradili redovni servis. Promijenili su ulje, sve filtere i kočiono ulje. Ukupno 250€ + moje ulje 5W30 INEO ESC 33€.

Auto je tako potpuno spreman na zimu. A da kažem saznao sam čak i to da moj auto ima servise pretpisane od Citroena na 15.000 km. Od sada ču ga servisirati svakih 15 tkm, znači slijedeči servis imam na 170.000 km.

Kažu da imam slab akumulator i 87% zasičen FAP filter. Adetiva za FAP je unutra još 0,3 litre ali moralo bi izdržati do sljedečeg servisa. Ako neče auto će me upozoriti kažu.

Oko zasičenosti FAPa kažu nek ga malo steram i sve če bit ok.

Akumulator ću mijenjati kad neče više palit. Jutros je bilo -2 stepeni i pali BP.

Vidio sam da imaju neku akciju za nek dodatak gorivu i uzeo sam jednu bočicu. Nisam primjeetio nikakve razlike. :D

I još najbolje: Auto je vidio PRAONU!
 

ZlatkoC4

Well-known member
Sve si to mogao u HR napraviti za 100eur manje. A fap su ti trebali napraviti prisilnu regeneraciju i ne ćekaj dugo da to napraviš i neka ti doliju odmah i adetiva.
 

hahehihoh

New member
Stvarno? Gdje? Drugi put ga vozam u HR ako treba.

A neznam zašto to nisu uradili, kažu da nije potrebno dok se neka lampicaa na satu ne pojavi.

Kažu da ovih 3 dcl može izdržati do 170.000 km. Ako neče onda če posvijetlit neka lampica i vozim na servis po novu vrečicu FAP adetiva. Koliko košta kod vas? U SLO je 150€+ 1h posla ( cca 40€) znači trošak nove vreče FAP adetiva je slabih 200€.

A zašto nisu napravili prisilne reg. neznam, rekli su mi nek ga malo teram autoputem i filter če se sam očistiti svoh tih saja.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Stvarno? Gdje? Drugi put ga vozam u HR ako treba.
cib commercu Zagreb.

Filter ulja,
Ulje,
Filter Kabine,
Brtva Èepa,
ruke
= 870kn.
i ako imaš i još zračni filter onda zaokružiš na 1000kn= 131eur :grin:
auto radi regeneraciju u određenim terminalima nije isključeno da ti uopće se ne upali u trenutku ganjanja.
nisam siguran za cijenu adetiva kod nas 3L 145-150eur i ide 3L ukupno unutra.

87% zasičen FAP filter
To je jako puno zasićen filter sa čađi i ako mu regeneracija ne smanji zasićenost morati ćeš ga dati čistiti nekom tko se bavi time nikako vodom ili tome sl. imaju metode i kemije kojima stručno se čisti čađa bez da se ošteti saća filtera.
 
Na vrh