Kvaliteta benzina

Dalibor

Dado Tornado
Mene je iznenadilo to što mi je INA 100 toliko bolji od Petrol 95, a čak i od Petrol 100(a Petrol se dosta hvali okolo).
A radi niže potrošnje mi je cijena po kilometru manja sa skupljom stotkom nego sa 95.
Dok je na VTi razlika oko 0.2-0.3 L/100km u korist stotke i tada je kilometar sa stotkom skuplji.
Ali po mojoj logici je bolje točiti stotku iako je skuplja(što na 750-800 km koliko izvučem ispada 20-ak kuna, ništa) jer da je lošija, ne bi bila manja potrošnja
kod slabijih auta najbolje je točiti prema kompresijskom omjeru - 100-tka za omjere preko cca. 10,2. točim je uvijek zimi jer bolje zagrijava motor i daje bolji osjećaj snage na nižim okretajima, dok preko ljeta i kada je toplije, nekad jedno nekad drugo. za stotku treba imati prikladne svjećice jer brže stare zbog jačeg zagrijavanja.
kod jačih motora od 300 ili 500 KS razlika je puno očitija i dokazivija, ne samo "u osjećaju".
 
Posljednje uređivanje od moderatora:

Ruske

Active member
cutac, a da probas crodux? ja sipam samo tamo, petrol samo ako je bas kriza da nemogu do najblize croduxove (do koje imam 15tak km)
 

Cutac

Prèkaroš
A nez, citao sam na par mjesta da je gorivo smece otkad je novi vlasnik. Meni je svejedno vezano za udaljenost(sve su na hrpi).
 

bbozak

Active member
Dok sam benzinca vozio, pokušavao sam upratit kako se auto ponaša s benzinima s raznih benzinskih postaja...

Dakle, kad god bi točio u Njemačkoj, auto je manje trošio :D

Ina mi je nekako najmrža bila, zna da sam par puta točio i majke mi - ko da je neko razvodnio, performanse mog auta nisu bile spektakularne nakon 20 godina, ali po potrošnji se dalo primjetit da neš ne štima...
 

Cutac

Prèkaroš
Pred mjesec i pol nasuo Petrol 100 u VTS-a(da, toliko mi traje spremnik :D), a prije mjesec dana skužio drhtanje na leru. Nisam znao čemu pripisati pa sam mislio vidjeti kakvi su nosači motora. No jučer sam natankao Petrol 95, vozio ga po zavojima nekih 50-60 km i drhtanje je prestalo. Također sada puno lakše pali kada je hladan, znači da je bilo nešto sa Petrol 100-tkom...
Petrol 100 sam točio u Velikoj Gorici, a 95 u Sisku, jer 100 se u Sisku ne prodaje.

Sad bih ja vas pitao, ima li netko saznanja ili iskustava, je li bolji Petrol 95, INA 100 ili Tifon 100?:)
 

Dalibor

Dado Tornado
aha, sory mislio sam da se zahebavaš.

naša goriva zadovoljavaju minimalne norme, eventualno ako se na nekoj maloj lokalki može još uvijek nešto izvuči i dodati voda...
ali tifon i INA su jedno te isto, crodux nabavlja na tržištu znači traži najpovoljnije uvjete, APOIL nabavlja od OMV-a što ne bi bila neka prednost i da ništa ne mijenju, LUK je upitno odakle dolazi, vjerojatno od nekud s istoka, možda isto kao CRODUX.
INA je imala svoju sisačku "best buy"98-icu, ali ne znam sad više niti od kuda je nit' kolika joj je cijena.
petrol bi još mogao biti i najbolja opcija, ako se želi gorivo najbliže "europskom", ukoliko nabavljaju "slovensko" (crpke uz slo granicu?!)...

ako ti auto nema kompresiju višu od 10,3, nema niti potrebe za jačim od 95
 

Cutac

Prèkaroš
Oba motora imaju visu kompresiju i opcenito sam prije bio zadovoljniji stotkom nego 95-icom.
Znaci i dalje je bolja opcija Petrol 95 nego INA 100?
 
Na vrh