Citrać by '''ivan222''

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dobije to na tjednoj bazi... ili krivo očitava potrošnju (što ću lako provjeriti) ili senzor neki krivo baca (što će meho provjeriti)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Spojen je Citrać danas na dijagnostiku.... nema ništa konkretno u vezi potrošnje. Nakon Uskrsa im ostavljam auto pa neka traže konkretnog krivca...

Ovako u općenitom razgovoru su kao mogućnost isplivali katalizator, injektori + treba porihtati ventile.

U međuvremenu auto vozi i dalje... napravio sam cca 150km s njim, komp kaže 8,2l prosjek, računica 8,28l... a trebao bi biti na oko 7l s obzirom na dionice i tempo.
 

Ax boy

Well-known member
Prijatelju moj, iskreno ako bude većih problema danas sutra, prijeđi na HDi motor, taman da je vožen i 10 000 km godišnje razlika je jedna dobra registracija u cijeni :)
 

Cutac

Prèkaroš
Jesi promijenio benzinsku?
Ja sam na VTSu izmjerio litru nizu potrošnju na razlicitoj benzinskoj, ali i sa vise oktanskim benzinom.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
AX, imam ja i dizela za druge ture :D
Potrošnja na C3 i nije problem sama po sebi... auto ne radi velike kilometre, više je za po gradu i hitnoće.

Samo želim da je ispravan... a simptomi kažu da nije :). No sve je to prihvatljivo s obzirom na kilometre i godine, ne uzbuđujem se ni najmanje, riješit će se pomalo.

Do benzina nije... povećana potrošnja je primjećena nakon Petrolovog tanka, nakon toga je dobio još porciju Ine i Lukoila.
A tvojoj pili sigurno radi razliku više oktana, normalno gorivo najbolje niti ne točit
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Debilno sam to formulirao, ali ne, nikakav sarkazam... nasvirani atmosferci, turbo benzinci, u svih njih bi ja trpao samo jače oktansko gorivo.
Za standardne motore, poput mog oldschool benzinca nema potrebe, dosta je i 95ica. Samo da nema vode previše nutra i dobro je :D
 

Cutac

Prèkaroš
Debilno sam to formulirao, ali ne, nikakav sarkazam
:palac-gore:

Mene je iznenadilo to što mi je INA 100 toliko bolji od Petrol 95, a čak i od Petrol 100(a Petrol se dosta hvali okolo).
A radi niže potrošnje mi je cijena po kilometru manja sa skupljom stotkom nego sa 95.
Dok je na VTi razlika oko 0.2-0.3 L/100km u korist stotke i tada je kilometar sa stotkom skuplji.
Ali po mojoj logici je bolje točiti stotku iako je skuplja(što na 750-800 km koliko izvučem ispada 20-ak kuna, ništa) jer da je lošija, ne bi bila manja potrošnja :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Captain's log, stardate -304715.4

Auto je prošao cca 10tkm od zamjene dihtunga glave.
Kod meštra su poštimani ventili, sređeni injektori, zamjenjen zl ležaj i sve je sad resetirano. Motor mirnije radi, potrošnja mješovito je 7.1, sve je opet kao u najboljim danima.
Prije tehničkog u 8.mj. treba riješiti stražnje kočnice i sajle, a i seleni vilica naprijed su za penziju.

Vidit ću još kako ću iskombinirati te radove, imam još one opruge i amortizere na listi.

Sad je primarno nać 15ice za ljetni set, dosta je bilo presvlačenja :D
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Riješen ljetni set, konačno nazad na Potenzama :cool:
Felge ništa posebno, najjeftinije trenutno... ali su nove, ravne, kvalitetne i jeftinije od rabljenih. Na ruku su primjetno lakše od zimske kombinacije, al nisam vagao nažalost.
Sad je problem što se vide hrđavi bubnjevi :D



I Citro čepovi naravno naručeni
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ništa, ostati će zimski komplet. Ali dobiti će i zasluženo ravnanje + lakiranje prije zime, ipak su prevrtile pet puta oko planete :D
 
Na vrh