Kvaliteta benzina

Dalibor

Dado Tornado
zanimljivo da na croduxu gorivo nije valjalo. to su bivše OMV-ove pumpe i nebi trebale biti jedne od onih (mali poduzetnici i INA u manjim mjestima) gdje radnici izvade malo goriva i stave vode. crodux nema svojih rafinerija i nabavlja gorivo slobodno na tržištu tako da je gorivo vjerojatno kupljeno neispravno na "izvoru".
bilo bi zanimljivo pogledati tko im je prodao takvo gorivo, jer ako se radi o gorivu kojeg imaju i druge pumpe na našem tržištu, to bi značilo da gorivo na još mnogim crpkama nema baš neku kvalitetu ako je bez dodanih aditiva.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Ko ga zna kakva je to politika, može bit a i nemora..
zanimljivo je zapaziti da cijena litre pada i bit će manji priljev u blagajnu večinskog vlasnika Ine, pa je borba za privuč više stalnih kupaca, to jest ukrast ih sa drugih pumpi, da se poveča prodaja i ne osijeti pojeftinjanje, pa da zarada bude približno ista, to može bit, a i nemora bit..
vele ako cijele 2015g bude za 1kn manja cijena od 2014g da će bit u proračunu ne 5.5milja već samo 5 od goriva..
a Crodux je koliko mi je poznato drugi poslije Ine po prodaji, a kad gledamo, kontrolu je provel preko 50% -tni vlasnik Ine a ne neka neutralna institucija.. nije teško zbrojit 2+2..
ako 30% kupaca sa Croduxa od danas pređe kod Ine, za nju pun pogodak..
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
kontrolu je provel preko 50% -tni vlasnik Ine a ne neka neutralna institucija.. nije teško zbrojit 2+2.
To je isto točno. Dobro primjećeno.
Ali tko više u HR ima ikakvog povjerenja u državne "institucije".
crodux nema svojih rafinerija i nabavlja gorivo slobodno na tržištu tako da je gorivo vjerojatno kupljeno neispravno na "izvoru".
bilo bi zanimljivo pogledati tko im je prodao takvo gorivo, jer ako se radi o gorivu kojeg imaju i druge pumpe na našem tržištu, to bi značilo da gorivo na još mnogim crpkama nema baš neku kvalitetu ako je bez dodanih aditiva.
Malo sam istraživao. Njega su navodno razguzili, jer mu gorivo navodno smrzava na višoj temperaturi od one predviđene birokratskim normativom. Mislim da je razlika u dva stupnja.
Da su testirali u proljeće, sve bi bilo ok. ;)
 

Automatic

Well-known member
I menis se čini da hoče neko čermaku smestiti.Prekjučer frend točil na lukoilu u zelini i stal mu kombi nakon 20 metri,ove privatne benzinske očigledno ne predstavljaju nikakvu konkurenciju pa ih nisu ni kontrolirali,a to što im gorivo katastrofa nikom niš.Ne vjerujem u manipulacije ljudi koji su vlasnici ali oni koji voze svašta muljaju da mogu prodavat bengu ili naftu na crnjaka.Jednom mi čak jedan šofer rekao da na cisternu benzina 200 litri vode se i ne pozna jer ostane na dnu a ispumpa tih 200 litri taloga koji se i ne primeti kad je količina velika
 

ZlatkoC4

Well-known member
Ali tko više u HR ima ikakvog povjerenja u državne "institucije"
Nitko!
a ovo što su se uhvatili croduxa, sve je to politika. Ina kao ispravna. a i ovo na croduxu upučuje na to da su prodavači na crpkama ili vozači cisterni gorivo sredili. u protivnom bih gorivo bilo isto na svim kroduxovim postajama a ne samo na par njih.
 

Automatic

Well-known member
Dečki meni toliko nije bitno ja sam u svog citrsa natočil benzin koji je stari ulio u diesela ,znači bilo je nafte oko 20 litara nafte i 40 litara benge ,na to sam del još 20 litri benge pretrajbal i stavil u ladu nivu ali nije imala snage ni nije htela vuć.Onad sam to izvadili stavil u karnistre.Jednom mi bila stiska i sve ulio u citra ,mačak preo ni snagu gubio ništa ,eventualni osječaj da ga vozim na plin ,čak mi ni antipolution nije svjetlio.Ništa se nije bunil sav sretan da ga ima ,tad je valjda prvi put kod mene bil takoreći pun.Izgleda a mu sve paše
 

kerber

New member
Baš dobro kažeš, na INI-i se i meni čini gorivo nekako loše (dizel), zadnjih jedno mjesec dana imam gotovo sličan način vožnje i gotovo istom rutom u isto vrijeme, točio na INI potrošnja po kompu kaže 8 l/100km, drugi rezervar na Croduxu, sada komp pokazuje 7 l/100km--e sad tko je tu lud??
Slijedeći idem na Tiffon, pa ćemo vidjeti :)

Nažalost nisam dospio do Tiffona pa je morala ponovno biti INA, ali ona na Bukovačkoj cesti, s tim rezervarom je potrošnja bila, naravno po putnom računalu 7,5l/100km.

Nakon toga je upao Petrol na Škorpikovoj, pa sad ćemo vidjeti, doduše malo je pala i temparatura, a i manja je gužva po gradu :)
 

Krky

Lakerski profesionalac
Uvijek mi je najtočnije mijerenje bilo kad sam u 10l karnister pun goriva gurnul dovod i povrat, i gas 100km pa vidi razinu..
 

nero81

Active member
Donator foruma
Re: C4 II medvjed 1.6 hdi 90

pred tjedan dana desilo mi se da mi auto malo zatrokirao ali nisam obracao paznju. danas opet. zatrokira kao da ga nesto gusi. traje 2-3sec i u to vrijeme kao da ga cca 10puta zatrokira. jel moze to bit spaljivanje cestica? ne izbacuje nikakav error
 

La Marche

Iskreni optimist
Re: C4 II medvjed 1.6 hdi 90

To sam imao prije dvije godine, kad sam jednom tankirao na stanici čiji naziv ima tri slova i koje u pravilu izbjegavam.
Pomagalo je tada jedino da stisnem na nižim okretajima gas do poda i nakon nekoliko sekundi više se nije gušio. Pa onda za nekoliko dana ponovo.
Dok nisam potrošio taj tank, poslije se više nikad nije ponovilo.
Ali nisam više niti tankirao na troslovnim benzinskima.
 

La Marche

Iskreni optimist
Re: C4 II medvjed 1.6 hdi 90

Nije OMW, nego je OMV.

Njih kod nas više nema, a ta na kojoj mi se ta nevolja utankala je kod nas ostala.
I zaobilazim ih u jako širokom luku.
 

tomica0308

Well-known member
Kero-Benz kod izlaza/ulaza na autocestu Turčin (Varaždin) stalno tocim kod njega i nikakvih problema, kupujem benzin za kosilice, trimere, cak i skuter natankiram i nema stucanja i uvijek jeftiniji par lipa od INE, samo jemput prije par god. sam tankal na OMV skuter i prejdem 5-6km izgubi snagu, malo spucal i krepa, rastepem na licu mjesta plastiku di je plovak i nutra voda. Prije sam znam kod Šilca tociti- pocnem tociti dojde do 60kn i najemput preleti na 120kn, likovi nisu gledali dal imaju nafte u rezervarima, natocil sam si zrak za ostalih 60kn i nije stel priznati i od tad nejdem vise tam.
 
Na vrh