Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

Cutac

Prèkaroš
Nemaš jeftini, a kvalitetni izolacijski materijal za tu namjenu
Znam i spreman sam na trošak, ali opet nisu mali novci.


Kvarova baš nemaš na ovom autu(bar ih ja nisam imao, da kucnem u drvo), ali ima sitnica koje znaju živcirati.
Npr. curenje vode po izolaciji firewalla, cviljenje vozačevog prozora pa treba podmazati brtve(ozbiljno), stražnja vrata grebu lak na C nosaču, meni je treće štop svjetlo malo tandrkalo(rastavio, stavio kajlu i sredio), ali sve u svemu super autić.

Eh da, mene je mjenjač žešće :cenzura::cenzura::cenzura:ao, ne znam zašto, ali nakon što sam ga treći put odvezao u servis, nešto su napravili i sada je u redu.


A bih li ga opet kupio?
Ne bih jer mi se ne sviđa ponuda benzinaca. 3 cilindra i hrpa snage - bjež od toga :D

Da stave neki 2.0 benzinac od 140-150 konja bez turbine, čak i bih :)
 

markan1000

Well-known member
Koliko su cijene servisa npr kod ovlastenih a koliko kod ne registriranih majstora i kako cesto se kvare.. mada znam da nema pravila
moj će sad napuniti 4 godine, 65000 km, nema još nikakvih cvrčaka, cviljenja i slično. jedna pregorena žarulja kratkog svjetla i jedna pozicije. osim redovnih servisa imao sam jedan kvar s konektorom ABS, ESP i ostalih sigurnosnih sustava koji je za 800 kuna riješen. akumulator prva ugradnja.
od stvari koje me iritiraju naglasio bi jedino zvučnike, jednog sam već mijenjao, još su tri spremna za izmjenu jer povremeno (ali stvarno povremeno ne stalno) krče (ukupno ih ima 6). ali nitko drugi na forumu koliko ja znam nije imao problema s njima.
aute treba održavati. ne treba bolesno paziti na njih, ali minimalno se držati intervala.

još jednu stvar bi ti želio istaknuti, vidim da se tu ne spominje nego smo uglavnom pričali o udobnosti i izdržljivosti. ta stvar je praktičnost!! nikad nisam vozio ili se vozio u praktičnijem autu od ovog, s toliko velikih iskoristivih pretinaca (u vozačka vrata stane boca od 1,5l i još ponešto. u središnji naslon strpaš dva mala red bulla, punjač od mobitela, mali nosač za navigaciju, upaljač, kremu za ruke... :cool: izvrstan maksimalno iskoristiv gepek i da ne nabrajam dalje, a ima toga još. praktičnost, sjedi 5! i ako ću ikad mijenjati auto ne znam kako ću se moći odreći ove praktičnosti koju pruža.
nadam se da sam pomogao
 

linkres

New member
je, slažem se s markanom, mene živciraju samo cvrčci u armaturo, po grubom asfaltu, nekim šahtom, a ponekad i po glatkom asfaltu vrči, to me strašno iritira, moje je malo preko 3 godine, 62000 km
 

hahehihoh

New member
Evo ja cu realno napisati kako je kod rabljenog C4.

Imam C4 1,6 e-HDI, 2013, 171.000 km.

Sredinski naslon za ruke - mehanizem se je pokvario, cijena novog 260e, majstor mi je sredio "na pola" za 20e.
Vozačeva vrata - ponekad cviliju i škripe
Armatura - gornji dio kod suvozača - više puta ima nekih vibracija
Mijenjač - hvala bogu imam onog sa 6 brzina, budimo iskreni nije ni ovaj baš nešto. 5-brzinac je katastrofa
Otvaranje zadnje haube - pobekad potrebbo malo više sile, više puta se desi da se ne zatvori dobro pa onda kad kreneš, napiše na sred. zaslonu
Žarulje prednjeg kratkog hoda - mijenjam jih cca 3-4 x mijesečno

Inače odličan auto, vrlo prostoran i udoban za vožnju. Buke nema, s mojim motorom lijepo se putuje i 170-190 km/h
Potrošnja solidna 6l/100km/h, na AC oko 7-8, ako voziš polako oko 5.
 

Cutac

Prèkaroš
Da se nadovezem na zvucnike - meni au dobri dok stojim, ali poslije se niski tonovi gube u buci ceste(osim naravno ako pojacas, ali onda je previse visokih tonova) , a tweeteri uvijek imaju lagani sum.
Hahehihoh, koji mehanizam je otisao u naslonu? Onaj za klizanje?
 

Jose

predsjednik države
Re: Kupovina RABLJENOG C4 II

hahehihoh je rekao:
Evo ja cu realno napisati kako je kod rabljenog C4.

Imam C4 1,6 e-HDI, 2013, 171.000 km.

Sredinski naslon za ruke - mehanizem se je pokvario, cijena novog 260e, majstor mi je sredio "na pola" za 20e.
Vozačeva vrata - ponekad cviliju i škripe
Armatura - gornji dio kod suvozača - više puta ima nekih vibracija
Mijenjač - hvala bogu imam onog sa 6 brzina, budimo iskreni nije ni ovaj baš nešto. 5-brzinac je katastrofa
Otvaranje zadnje haube - pobekad potrebbo malo više sile, više puta se desi da se ne zatvori dobro pa onda kad kreneš, napiše na sred. zaslonu
Žarulje prednjeg kratkog hoda - mijenjam jih cca 3-4 x mijesečno

Inače odličan auto, vrlo prostoran i udoban za vožnju. Buke nema, s mojim motorom lijepo se putuje i 170-190 km/h
Potrošnja solidna 6l/100km/h, na AC oko 7-8, ako voziš polako oko 5.
Izvini, ali tebe je neko dobro prevario sa tim rabljenim autom.
Ja sam kupio polovni C4 II (sa 108.000 km) i nemam problema ni sa jednim od tih stvari koje si naveo.
Sve je individualno.
Kad čovjek pročita tvoj post, ohladi se odmah od kupovine Citroena. :D

(Sad kad mi se počne raspadati auto...)
 

dp3772

New member
Ovo je sve u redu i dobro je cuti sve komentare. Meni je zaista udobnost #1, a prethodno sam imao passat 2004 1.9 tdi highline , 2 vlasnik, kupio od poznate osobe i opet puno sitnica kao npr. voda je lijevala unutra, zahrdjana obrva blatobrana, problem sa klimom, i uvijek nesto drugo.. ali Sve u svemu je bio dobar...
Citroen je nesto drugo ali mi se svidja...😀☺😊
 

hahehihoh

New member
@Jose, ove stvari koje su se na mom autu desile, nisu nista strasno, trosak je minimalan, osim naslona za ruke (@cutac, da mehanizam za klizanje se pokvario).

Zasto sam napisao sve ove stvari? Ne mogu slusati to, kako je C4 perfektan auto (kad citam ovaj forum neki ga hvale kao da jim ga tvornica daroval, kako ima sasvim solidan mijenjac i tako dalje. Budimo iskreni, Citroen ima jednog slabijih mijenjaca (posebno onaj sa 5 brzina).
Kad sam ga kupio (sa 135.000 km) nije imao do 150.000 km nikakvih problema, tada su se pocele ove male stvarcice. Nije nista strasno ali treba bit iskren i priznat da nije ni C4 bez greska. Inace, kako kazem, udobnost i voznja 10/10.
 

Cutac

Prèkaroš
Mjenjač je u redu koliko može biti.
Šalta on i ja osobno nemam zamjerki dok vozim(nikakvih problema i ometanja nemam), ali kada iz auta s dobrim mjenačem(Mazda 6 u mom slučaju) pređem u c4, bome me neugodno iznenade kvačilo i mjenjač.
Kvačilo ima puno hoda, ali hvatanje se odvija u maksimalno 1 cm hoda. Znači ništa, ništa, osjetiš da se spaja i TUP, odjednom je spojen. Glatko štaltanje stvarno zahtjeva trud, ali zato poboljšaš tehniku i nogu.
Znam da u c4 poslije 6-ice prva 3-4 kretanja pošteno cimnem :oops:
 

La Marche

Iskreni optimist
Bode u oči to sa žaruljama... jednom tjedno mijenjaš žarulje kratkog svjetla i nisi se zapitao zašto je to tako?

U 145.000 km ukupno su mi dvije pregorile, samo sam zamijenio svaki put obje, prema uputi proizvođača, pa je to četiri zamijenjene, ne bi li ti trebao malo provjeriti zašto ti to toliko pregara?

A što se mjenjača tiče, bratov BMW Z3 ima tvrđi, kraći i precizniji mjenjač, puno je bolji, znači, ako ćemo ih uspoređivati.
Za potrebe svakodnevne vožnje jednako dobro služi kao i ovaj u C4 i od toga što je u direktnoj usporedbi bolji nemam ama baš ništa. Ne zapinje, ne promašujem brzinu i to mi je kod oba ta auta sasvim dovoljno i zadnji moj automobil s čijim mjenjačem nisam bio zadovoljan bio je Yugo 55, a najsretniji nisam bio ni sa starim automatikom od C3, zapravo bio sam sretan (i to jako sretan!) jedino kad sam isključio automatiku i mijenjao polugicama na volanu.

A najsretniji sam bio s Hondinim CVT.
 

dp3772

New member
Sto se tice mjenjaca i moj passat je imao problem.. imao je nekakav slobodan hod cca 1 cm.. tj dok se vozim vibrirao je. Moglo se to popraviti ali sam ga svakako prodavao pa mi se nije ulagalo..ali sam cuo da su Mazde jako dobre ...

A zarulje... to je ocito nekakav problem jer nije normalno mijenjati svaki mjesec par zarulja... osim ako ti to nije zabavno 😉
 

hahehihoh

New member
Sta se zsrulja tice ... u zadnja 2 mijeseca mijenjao sam sigurno 6-8 žarulja ...

Da i meni ide na živce. Sad sam uzeo neke longlife od Boscha i nadam se da ce izdrzati vise.

Zarulje mi pocele pregorijevati, kad se mi je sprzio prednji lijevi konektor zarulje krwtkog hoda. Taj put su mi na servisu to zamijenili a zarulje stalno pregorijecaju.

A iskreno da kazem zbog toga nisam auto opet vozao na servis, ali morat cu... ili kod nekog autoelektricara
 

ZlatkoC4

Well-known member
Kod mene je mjenjać sa 5brzina i nema nikakvih problema kod mjenjanja brzina . A to mogu potvrditi i svi sa ovog foruma koji su ga vozali. Ima samo malo duži hod a svaki mjenjać ima drugaćiji hod.
 

hahehihoh

New member
Citroenovi rucni mijenjaci nemaju problema u smislu kvarova, ali imaju dug hod, nisu bas precizni itd.

VW ima puno bolji rucni mijenjac (ne nisam VW fan, samo primjer)
 

Runner

Member
Ja mogu osjetiti razliku i između Peugeota 307 i njegovog mjenjača sa 5 brzina i Citroenovog sa 5 brzina...

Kao potpuni laik stvarno ne znam jesu li jednaki, ili bar dal bi trebali biti jednaki, siguran sam u jedno a to je da su u voznji različiti... Glatko šaltanje je puno lakše u Peugeotu, no može se i u Citroenu nakon privikavanja naviknuti...

No, treba ipak reći da postoje i bolji mjenjači definitivno, Mazda 3 sa 6 brzina što se mjenjača tiče je bomba u usporedbi sa C4 :eek:

I ovo što se žarulja tiče je očito od auta do auta, naš je na 50.000km i još niti jedna nije pregorila :)
 

hahehihoh

New member
Mi imamo doma 3 HDI-je. 206 (1.4 HDI sa preko 200.000 km), 207 (1.6 HDI 90 sa cca 120.000 km, ali motor nije prvi), C4. 206 i 207 imaju 5 brzina, C4 6. Najbolji mijenjac je u C4, 206 je vec vrlo razdr*an i tako najslabiji, 207 malo bolje.
 

dp3772

New member
D jutro ekipa.... mogu li neke fotke tih problematicnih mjesta..
-Sajba
-retrovizor
-vrata
-interijer
Nebi bilo lose da te primjedbe nama novima kod Citroena potkrijepite fotkama i hvala ☺
 

Cutac

Prèkaroš
Evo ti šajbe. Ovo se izvitoperilo valjda od promjena temperature.
Zakeljio sam tu silikona, jedva da se vidi, a ne curi više.



Vrata, šta vrata?

Retrovizor nema grešku, samo zrak u određenim trenutcima tako prolazi na spoju nosača i kućišta da fućka. Mogu ti ga slikati, ali nećeš ništa vidjeti..

A interijer, što je problematično u interijeru? Misliš na rukohvate? To je bila jedna serija loše gumiranih i išlo je u garanciji.
 
Na vrh