Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

linkres

New member
Re: Kupovina RABLJENOG C4 II

Ja imam medveščak s auto klimom, tako da to nije pravilo, moj je 2012. i mam glatke siceve
Od 2014 mislim da medveščak + ima odmah auto klimu i senzore ua kišu i svjetla (ja sam to nadoplatio) i imaš kromirane retrovizore i mrežastu tkaninu na sicevima.

Razmišljam o kupovini rabljenog c4 dizela pa vidim po njuškalu netko prodaje sa opremom medveščak a ima i medveščak+.
Zanima me dali je to greška u nazivu opreme ili su stvarno bili ta dva paketa opreme.
Za medveščak opremu sam primjetio da nemaju automatsku klimu.
Zanima me šta se dobije više u medveščak+

sad su drugi paketi opreme na citroenovim stranicama pa tamo nemogu saznati

[ame]http://www.citroen-savska.hr/cjenik.pdf[/ame]
vidi stranicu 17, tamo imaš cijene i opremu za medveščak +
AC Radić ti ima povoljne cijene, tamo sam ja išao po novoga.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Re: Kupovina RABLJENOG C4 II

Razmišljam o kupovini rabljenog c4 dizela pa vidim po njuškalu netko prodaje sa opremom medveščak a ima i medveščak+.
Zanima me dali je to greška u nazivu opreme ili su stvarno bili ta dva paketa opreme.
Za medveščak opremu sam primjetio da nemaju automatsku klimu.
Zanima me šta se dobije više u medveščak+

sad su drugi paketi opreme na citroenovim stranicama pa tamo nemogu saznati
moj je medveščak+ ima automacku klimu, zadnje parkirne senzore, krom lajsne, senzor kiše, elektronsku kočnicu , mrežasta prozračana tkanina, sjedala vozača i suvozača podesiva po visini dubini, ručno lumbalno podešavanje oba prednja sjedala. ekran C, itd. možeš sve viditi na moj c4 babylon crvena ili u mojoj garži. različite su opreme medveščak i medveščak+
 

Runner

Member
Re: Kupovina RABLJENOG C4 II

Naš je Medveščak (2012. godište) pa ima sve što je Zlatko naveo s izuzetkom tih sjedala s mrežastom prozračnom tkaninom...
 

bojan111111

New member
Re: Kupovina RABLJENOG C4 II

čudno mi je da medveščak ima auto klimu, možda je bila nadoplata, jer gledam u ovom prospektu piše samo klima uređaj a kod medveščak+ piše paket auto klima i u njemu je dvozonska auto klima i još neke kerefeke koje medveščak nema, po meni je razlika u tom paketu ak se na varam, ostalo je sve isto
 

Runner

Member
Re: Kupovina RABLJENOG C4 II

čudno mi je da medveščak ima auto klimu, možda je bila nadoplata, jer gledam u ovom prospektu piše samo klima uređaj a kod medveščak+ piše paket auto klima i u njemu je dvozonska auto klima i još neke kerefeke koje medveščak nema, po meni je razlika u tom paketu ak se na varam, ostalo je sve isto
Da, automatska dvozonska klima je bila nadoplata za običnog Medu, s tim da u tom paketu automatska klima se dobiju senzori za kišu, automatsko paljenje svjetala, opcije follow me home i samim tim ekran C koji ima malo detaljnije putno računalo od Mede koji ima ručnu klimu... U svakom slučaju, moj savjet je da se gleda Medo s automatskom klimom, puno sofisticiranije izgleda unutra (meni) :D

i da, kako linkres kaže, samo gas! :D
 

jura555

New member
Citroen C4 1.4 VTI - 2011.g. - 79kW ??

Lijep pozdrav svima,

kupujem auto i za oko mi je zapeo jedan c4 1.4 vti benzinac iz 2011.g. - u oglasu piše da motor ima 79kW ????, zanima da li je to točna informacija,
budući da nisam dobio na uvid još knjižicu vozila i fizički vidio auto.

Hvala unaprijed.

P.S. Svi savjeti i iskustva s c4 su mi dobro došli.
 

dp3772

New member
Pozdrav... novi sam na forumu i kod citroena opcenito.
Nisam prvi ni zadnji ali razmisljam o kupovini C4 1,6hdi 68 kw 2013 120000 .
Dobio sam upozorenja za "ne kupovati" i mislim da ima veze sa FAP filterom.

Molim vas za savjet od iskusnih vlasnika...☺
Hvala
 

La Marche

Iskreni optimist
Što bi Bandić rek'o: Kajgot

Ako te to muči, pođi s autom u Citroen servis da ti očitaju stanje filtera. A usput neka ti pregledaju i ostatak automobila.
 

ZlatkoC4

Well-known member
razmisljam o kupovini C4 1,6hdi 68 kw 2013 120000 .
Dobio sam upozorenja za "ne kupovati" i mislim da ima veze sa FAP filterom.

Molim vas za savjet od iskusnih vlasnika
Prvo da kažem da ti je kolega La Marche dobro rekao odeš u citroen neka stave auto na dijagnostiku i točno ti vide začepljenost fap filtera i koliko ima aditiva.

Ovo što netko priča ili daje upozorenje o tome nemoj uzeti citroen taj se stalno kvari i tome sl. su priče neiskusnih i neupućenih ljudi bez imalo znanja o tematici o kojoj pričaju.
motori 1,6 hdi sa fap filterom odnosno pročistačem krutih četica svi oni koji se drže održavanja i naćina vožnje nemaju sa istim problema. ljudi koji su ga održavli redovito prešli su već i 300tkm i nemaju problema sa filterom. osim što se na svakih 100tkm mora doliti aditiv.

Ne samo na Citroenu i ne samo na 1,6 hdi motorima sa fap filterom dolazi do problema kad je taj auto konstantno u režimu gradske vožnje znaći ono upališ auto voziš kroz grad 2-5km ugasiš to znači da je taj auto stalno u otežanim uvjetima rada i hladnom startu ne postiže zahtjevanu temperaturu za izgaranje čestica.

Takav sl. primjer je imao moj kum koji je imao passata 179ks 2.0 sa fap filterom koji je vožen upravo u ovakom režimu kakav sam naveo pod otežano i svako malo je bio kod majstora zbog začepljenosti filtera pa za tim i erg ventil. napokon kad je prihvatio da proda taj auto i kupi si benzinca taj koji je kupio taj passat više nije imao niti trenutno ima problema sa istim jer ga čovjek vozi većinom na otvorenoj cesti.

Znaći prvo ako god. ne radiš barem 15tkm ne treba ti dizel već benzinac. ako radiš bar 15tkm i više a uz to imaš dosta vožnje na otvorenoj cesti onda se ne boj za Fap.

i u onim slučajevima gdje je došlo do totalnog začepljenja fap filtera i mora se mjenjati zbog načina vožnje. se može u ovlaštenom servisu isti zamjeniti za tvorničko obnovljeni za cca 4tkn i na osnovu toga možeš rušiti cijenu onome koji ga eventualno prodaje sa neispravnim fap filterom.

Tako da ti se svakako isplati dati 200-300 kn za pregled ovlaštenog Citroen servisa preporučio bih Cib Commerce na Velikogoričkoj cesti Buzin nadinska 9. samo na taj način možeš saznati na čemu si.

Inače je to auto odličan ja sam osobno prezadovoljan sa istim moj je također 1,6 hdi 92ks i nebih dvojio ga opet nanovo kupiti kako sam ja sa istim autom 90% na otvorenoj cesti to je potrošnja globalna prosječna cca 4,5L a jako često i ispod toga.

Od drugih stvari pregledaj u kakvom je stanju izolacija ispod šofer šajbe dali se kruni raspada. pogledaj haubu dali ima gdje na rubovima da se boja diže jer je jedna serija imala grešku pa su ovlašteni to mijenjali u garanciji i poslije više nije bilo problema sa tim. Najbolje o stanju ćeš dobiti informaciju nakon pregleda vizualno i dijagnostikom u Citroenu.
 

dp3772

New member
Znaci.. strpljen spasen ☺
Hvala vam puno na iscrpnim odgovorima i tocnim. Dr-i za auto kao i za ljude .... bez kiro i bioenergicara...
Poslusat cu vas savjet i ne kupovati macka u vreci...

Znaci u servisu ti ocitaju % ostecenosti ili neostecenosti filtera...

I jos jedno ?.... dali u servisu mogu provjeriti km ako se auto kupuje u Nje a auto je servisiran i vozen npr. U Fra..... hvala
 

dp3772

New member
Interesira me.. cuo sam da se moze dogoditi da tekucina/aditiv unisti auspuh te da je zamjena istog cca 11000kn!! I da to ode na cca 120000km.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Interesira me.. cuo sam da se moze dogoditi da tekucina/aditiv unisti auspuh te da je zamjena istog cca 11000kn!! I da to ode na cca 120000km.
Èista glupost ne može doći u ispuh jer sagorijeva kontrolirano u filteru. i sipa se svakih 100tkm. Imaš više citroen foruma niti na jednom nečeš nači da se na 120tkm aditiv prelio u ispuh. ljudi svašta pričaju a nisu uopče educirani o sistemu pročistača čestica.
ako netko uspije uništit fap filter tvornički obnovljen ti je 4tkn.
Ali općenito ti je sigurnije kupiti auto iz Hrvatske nego li iz uvoza znam da od tamo automobili jako lako dobiju servisnu u kojoj su i manji km. osim ako imaš nekog svog koji tamo prodaje auto pa ga ti kupiš.

U svakom slučaju na dijagnostiku u Citroen i točno će ti reći u kakvom je stanju Auto. a osobito ti je sve lakše znati ako je auto iz HR i servisiran u ovlaštenom lako provjeriti km i sve dr.
 

liberty

Well-known member
iskreno
1.6 hdi je jedan od najboljih turbodizela koji sam vozio
nije sirov kao npr. 1.9 jtd od fiata, nije grub ko stari vwv 1.9 tdi, nije anemičan u donjim okretajima ko noviji vw 1.6 tdi, nije bezličan ko renaultov 1.5 dci
s time da ga naravno uspoređujem samo s dizelima do cca 100 ks - ostale jedva da sam i vozio

osobno bi volio vidjeti kakav je fordov 1.5 tdci
ali za sad psa 1.6 hdi je zaista močan, uravnotežen, prilično tih
 
Na vrh