Kupnja rabljenog C4 II (oprema, mjenjači, motori)

webchief

New member
Iz servisa mai.

"Što se tiče aditiva, u euro 6 motore ide Ad Blue aditiv i dosipa se u intervalu od 160 000 do 200 000 km, koji ima svoj posebni spremnik. Osim aditiva BlueHDi motor ima spremnik ureje da bi se postigla Euro 6 norma u koji staje 17 litara tekućine čije se stanje provjerava na redovnom servisu. Sa jednim potpunim dosipanjem ureje može se preći između 20 i 30 000 km, zavisno od načina vožnje i kvaliteta goriva koje se sipa. Cijena ove tečnosti iznosi 2,5 KM po litru,ne treba da brinete o ovome."

2,5 km je 1,3e

Zan da je 1,6 HDI u pitanju, ali predpostavljam da vazi isto za aditiv
 

dp3772

New member
Hvala Vam puno svima... pravi ste prijatelji.

Molim vas ima li jos nesto na sto bi trebao obratiti paznju (osim cijene) a koje su jos dobre osobine.

Jako mi je bitna udobnost imajuci u vidu da sam operirao kicmu prije 3 mjeseca... tako da mi je bitna udobnost i amortizeri kao i za nijansu povisenije sjediste i mijenjanje brzina...

Hvala unaprijed 😀☺
 

ZlatkoC4

Well-known member
Jako mi je bitna udobnost imajuci u vidu da sam operirao kicmu prije 3 mjeseca...
Što se tiće udobnosti sa svakom drugom markom možeš pogriješiti ali Citroën je br. 1 što se tiće udobnosti. i osobno imam diskus hernija-protuzija diska tako da znam o čemu pričaš. kod mene u C4 su ergo sjedala koja imaju lumbalno podešavanje možeš voziti i voziti a da ne osjetiš kilometre :cool: za udobnos se ne brini.
 

dp3772

New member
Imas li mozda sliku sjedista...
Da udobnost mi je kljucna sada.
A Ti vjezbaj i plivaj... ako ti trebaju vjezbe javi se.. mada moras ojacati trbusne i ledjne misice i to je to... ��
 

Cutac

Prèkaroš
E oko udobnosti se ne sekiraj. Fizički je izvrstan. Ja se manje umaram nego u A3, koji još k tome ima ona neka fensi kožna sjedala. Baš je mekan i to se osjeti u zavojima, ali se isto tako osjeti na rupama, tako da su dobar posao napravili.
Akustički je udobnost na mrvicu nižem nivou jer blatobrani nisu izolirani, ali i dalje je tiši od ostatka klase. Moj benzinac počne probijati tek na 3000 okretaja, a tek iznad 4500-5000 ometa razgovor, tako da tebi sa dizelom neće biti problem.
A ako te bole leđa, neće ti se svidjeti položaj pete brzine. Ja imam ruke prosječne duljine i taman mi je 5. na knap. Kad ga vozi ženskica od metar i šesdeset, vidim na njoj da se malo izvija za tu 5. ..

Ako ne prelaziš 120-130 km/h, ovo ti je idealan auto za putovanja.
 

ZlatkoC4

Well-known member
A ako te bole leđa, neće ti se svidjeti položaj pete brzine. Ja imam ruke prosječne duljine i taman mi je 5.
ja neznam di je tebi peta ali meni taman leži a žena je 1,60 :grin: pa mjenja kao da je na utrkama bez problema. :D doduše pričam o dizelu
 

markan1000

Well-known member
da se i ja malo nadovežem oko udobnosti, sa svojih 196 cm visine. naslon sjedala je fantastičan, lumbalna potpora odlična, fino profiliran na način da sjedala dobro drže u normalnom režimu vožnje. u malo oštrijem prolasku kroz zavoje više ne drže tako dobro. meni je s mojom priličnom visinom malo "plitak" donji dio sjedala na kojem se sjedi, ali ok. sjedala su najmekša na kojima sam sjedio, ali ne premekana. sjedi se dosta visoko, sad neki to vole, neki ne. meni osobno odgovara taj položaj. iako taj položaj naravno nije najidealniji za žestoku vožnju, ali ovo ni nije auto za takvu vožnju. već za fino krstarenje.
što se tiče buke (dizel 110 ks), buka od motora je fantastično izolirana, jedino gdje se moglo bolje odraditi je buka od vjetra i kotača. na autoputu zahvaljujući šestoj brzini bučno počinje biti tek iznad otprilike 150 km/h. ali i na autoputu je zapravo veći problem buka od kotača. općenito je motor fantastično zvučno izoliran, na dizelske modele se stavlja šajba s dodatnom zvučnom izolacijom.
udobnost zadnjih sjedala je u rangu s ostatkom kompakt klase, znači srednja žalost.
 

Cutac

Prèkaroš
jedino gdje se moglo bolje odraditi je buka od vjetra i kotača
Meni nekada samo fućka vozačev retrovizor, ali rijetko i ne konstantno.
Ali da su kotači loše izolirani, jesu - nema nikakvog izolacionog materijala između njih i kabine, samo krucijalni dijelovi auta.. :mad:
 

markan1000

Well-known member
Meni nekada samo fućka vozačev retrovizor, ali rijetko i ne konstantno.
fućka, i to stalno na brzinama od cca 60 do 90 km/h. mislim da im je to tvornička konstrukcijska greška, i da su na forumu već neki pisali kako su se raspitivali u servisu u vezi toga. i kako im je servisu rečeno da je konstrukcijska greška i da zapravo nema pomoći. ali fućkanje se praktički ne čuje kad je prozor zatvoren.
 

dp3772

New member
Znaci... imate rjesenje.. jeli to suplja ili stvarno postoji opcija 😁☺

Cuj ogledalo fucka.. bas cu provjeriti na probnoj voznji.... a da se ugrade one zastitne plastike iznad prozora?
 

Cutac

Prèkaroš
Znaci... imate rjesenje.. jeli to suplja ili stvarno postoji opcija ��☺

Cuj ogledalo fucka.. bas cu provjeriti na probnoj voznji.... a da se ugrade one zastitne plastike iznad prozora?
Ja mislim da fućka na spoju one čuke sa staklom i nosača. Tamo bi možda izolirka pomogla, ali to je neuredno i nepraktično.

A za buku uvijek ima rješenja :)
Za sada sam izolirao kompletan gepek(ispod prostirke) i dosta sam utišao lonac na iznad 3000 okretaja.
Sljedeći i vjerojatno zadnji su na redu blatobrani.
Evo, pa raspali:

http://www.ronis.hr/damping-vozila/d...uto-oprema/22/

Ja sam razmišljao da si to napravim na svojem autu, ali sam za sada odustao od toga, previše drugih aktivnih projekata
Hvala.
Jedino što sam našao nije baš jeftino(400 kn), ali nije to problem, nego mislim da mi je predebelo.
Hm, budem još malo pronjuškao.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Kad fucka bar nisi sam
najviše se javlja fučkanje na cca 60-65kmh i to ne uvjek zavisi valjda od naleta vjetra tj kako sječe ogledalo a fučka onaj dio između kučišta i ogledala u kojem se okreče.

Ali to više niti ne primijetim osim ako baš spušten prozor pa ako jače fićukne ja iz nutra fućkam i imamo duet :D
 

dp3772

New member
Koliko su cijene servisa npr kod ovlastenih a koliko kod ne registriranih majstora i kako cesto se kvare.. mada znam da nema pravila
Hvala
 

ZlatkoC4

Well-known member
evo trenutno na akciji je cca 550kn izmjena ulja i filter ulja kod ovlaštenog. nema tu pravila u cijeni. ako si stalno kod istog ovlaštenog ( redovan ) onda ćeš proći povoljnije ako jednom ideš kod jednog a drugi put kod drugog normalno da će ti cijena biti skuplja.
i naravno ovisi koji ovlašteni. ja cib commerce imam samo riječi hvale dečki pristojni uredno svoje odrade fer korektno a ne bih privatno uštedio baš neš nešto značajno.

Ako redovno održavaš auto nemaš tu nekih kvarova i nije nešto skup za održavnje. 11god C3 1,4 hdi odličan auto sipaj i vozi 164tkm nikad osim redovnih servisa nije bilo problema.
Sad C4 1,6 hdi 42tkm isto toči i vozi. otac Xsaru 13 god isto. bio je tu još i bx i kojekakvih Citraća :grin:

važno je redovan servis i ne ići u krajnost i čekati da se mjenja ulje filter i dr kad je točno interval već ranije. i onda samo tjeraj :grin:
 
Na vrh