1587 VTS
New member
Fala na savjetu, nisam imao pojma, kupio sam ih u servisu, te su mi dali, a i prva ugradnja su mi bile iste.Bosch se nije pokazao pouzdan jer puca keramika oko elektrode, eyquem su ok svjecice
Fala na savjetu, nisam imao pojma, kupio sam ih u servisu, te su mi dali, a i prva ugradnja su mi bile iste.Bosch se nije pokazao pouzdan jer puca keramika oko elektrode, eyquem su ok svjecice
Tako cemo ondaRade uzmi NGK, ako meni na turbaku pale palit ce i tebi jer ti Bosch zna otkazat
moj ima sada 5 godina,znači bilo bi poželjno zamjeniti zupčasti iako ima samo 34TK??Svjecice i filter goriva (neki ga nemaju) idu na 60 000. Zupcasti ja preporucam zamjenit svakih 5 godina ili 120 000. Inace je na 7 godina starosti i 140 000 al neisplati se riskirat. Uz remen obavezno se mijenja pumpa vode koju takoder vrti zupcasti remen
2005 godina, 1.4 benzinac, komp me izgleda zeza jer kad stoji par minuta nece upalit i ima divlje greske, prvi na kojem se to desavau odmah sam izgubio tek za večeru...ako sam dobro vidio to dvoje dođe oko 1200 kuna...uh shebo si mi večer
dobro ajde moram se pripremit na to dakle da ću se fino iskeširat,ali nadam se da će mi mehaničar reći da može pričekati još jednu godinu do drugog proljeća
a joj a ja mislio da tebi radi C3 ko urica???
koliko si prešao s njim??koliko je star??koja mašina je unutra??
Molim nemoj samo reći da oduvijek imaš problema s njim jer ću ići odma prodat ovaj svoj:grin:
Ovo ti je Laky rekao cijene kod njih u servisu..nemoraš ti to tamo kupit,niko te puškom ne tjerato dvoje dođe oko 1200 kuna
Ja imam c4, a škripanje amortizera sam ja riješio s nekakvim kopčama u servisu koje se stave da ne spada zadnja plastika dole. Dal i tebi spada zaštitna plastika dole, pa ti zato ruži?Škrpi mi zadnji amortizer ili nešto tamo iza,neznam ni sam što.
Tko još vozi ovdje C3??Kakve su mu mane i prednosti??
Da ti nije koja bobina riknula, pa se zato gasi?Idućih par dana isto mi se još par puta ugasio nakon što bi hladan odmah krenuo.
Marek to gasenje je poznata mana na benzincima. Softver rijetko rije problem. A zadnji kraj treba vidjet sto tocno skripi, na C3 pucaju odbojnici na straznjem mostu tj. granicnici pomaka, moze bit di plastike, treba sve povadit iz auta, sve ****arije i onda probat, jedan vozi a drugi u gepeku cuci i trazi, ja najcesce budem u gepekuJa imam c4, a škripanje amortizera sam ja riješio s nekakvim kopčama u servisu koje se stave da ne spada zadnja plastika dole. Dal i tebi spada zaštitna plastika dole, pa ti zato ruži?
Laky zar za c3 nisu nešto takvog izmislili?
Problem je inače i pregaranje svjetala, žarulja h7.
Ja to riješim tako da nakon što izađem s parkinga upalim svjetla i traju 3 put duže. (ljudi obično čim upale motor pale svjetal, a neki i prije motora)
Navodno ima nekakav programator kod fušera koji se da ugradit i on ispegla napone. Oštri su ti peakovi pa zato žarulje pregaraju.
Da ti nije koja bobina riknula, pa se zato gasi?
Ak nije to onda probaj updejt softvera.