Kako ste zadovoljni sa C3??

RI-C3

New member
Svjecice i filter goriva (neki ga nemaju) idu na 60 000. Zupcasti ja preporucam zamjenit svakih 5 godina ili 120 000. Inace je na 7 godina starosti i 140 000 al neisplati se riskirat. Uz remen obavezno se mijenja pumpa vode koju takoder vrti zupcasti remen
moj ima sada 5 godina,znači bilo bi poželjno zamjeniti zupčasti iako ima samo 34TK??
Nemam pojma koje su svječice unutra,uvijek sam mislio da su boschove svječice naj naj al eto kažeš da baš i nisu.Baš ću se malo raspitati za te svječice NKG
 

RI-C3

New member
ok.ići ću još malo kod svog mehaničara pa će mi reći dali treba mijenjati ili ne još.
Nadam se da neće puno koštati remen i pumpa vode.Još uz to ako promjenim sviječice uz standardno filtere i ostalo...hm moglo bi doć preko 600,700 kuna...bojim se i pomisliti...:)
 

Olaf

New member
Evo ti cijena original kompleta zupcastog (u kutiji je remen i natezac) i pumpe za vodu


A vezano za temu, najrade bi zapalio ovaj C3 koji vozim, auto guta benzin, kad stoji par minuta ugasen vise ne pali. Narucit cu mu komp motora jer vise nemam zivaca za njeg
 

RI-C3

New member
:eek::eek::eek: u odmah sam izgubio tek za večeru...ako sam dobro vidio to dvoje dođe oko 1200 kuna...uh shebo si mi večer:(:(:):)
dobro ajde moram se pripremit na to dakle da ću se fino iskeširat,ali nadam se da će mi mehaničar reći da može pričekati još jednu godinu do drugog proljeća:D

a joj a ja mislio da tebi radi C3 ko urica???
koliko si prešao s njim??koliko je star??koja mašina je unutra??
Molim nemoj samo reći da oduvijek imaš problema s njim jer ću ići odma prodat ovaj svoj:grin:
 

Olaf

New member
:eek::eek::eek: u odmah sam izgubio tek za večeru...ako sam dobro vidio to dvoje dođe oko 1200 kuna...uh shebo si mi večer:(:(:):)
dobro ajde moram se pripremit na to dakle da ću se fino iskeširat,ali nadam se da će mi mehaničar reći da može pričekati još jednu godinu do drugog proljeća:D

a joj a ja mislio da tebi radi C3 ko urica???
koliko si prešao s njim??koliko je star??koja mašina je unutra??
Molim nemoj samo reći da oduvijek imaš problema s njim jer ću ići odma prodat ovaj svoj:grin:
2005 godina, 1.4 benzinac, komp me izgleda zeza jer kad stoji par minuta nece upalit i ima divlje greske, prvi na kojem se to desava

Dalibor kad upalim 3G brzi mi je internet al zdere bateriju, inace mi je klasicni net preko EDGE


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Laky,nisi čoeku rekel da to nije tvoj c3 :D:D

to dvoje dođe oko 1200 kuna
Ovo ti je Laky rekao cijene kod njih u servisu..nemoraš ti to tamo kupit,niko te puškom ne tjera :D
Raspitaj se uokolo malo..a možeš i ovdje priupitat "lagerosa" kolko je kod njih ;)
 

Olaf

New member
Naravno da nije moj, da je vec bi ga zapalio, jucer se ugasio u voznji i nije pali pol sata.

Cijene dijelova su za original dijelove
 

RI-C3

New member
te neke važne stvari u autu ipak bolje da su original pa i neka su malo skuplje,ali sam na miru do sljedeće izmjene.:)
nebih volio stavit neke manje kvalitetne remene pa da poslje imam problema,to nema smisla:)
 

Olaf

New member
Imali smo slucajeva da pumpa vode nije dobra, odljev nije dobar pa stoji ukoso i izbacuje zupcasti remen ili zacvika pa opet belaj


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ledolomac

New member
u usporedbi sa mojom xsarom 1.4 iz 99 godine i prijeđenih 175 t km c3 dosta troši.nikada ,a auto sam kupio nov potrošnja nije bila viša od 8 litara.Auto se redovno servisira i mjenja ulje svakih 10000 km. U zadnje dvije godine sipam poklonjeni castrol, ful sintetik i mjenjam ga između 15-20 t km.DA li mjenjaš filter zraka i svijećice ili je problem u stilu vožnje
 

marek45

New member
Škrpi mi zadnji amortizer ili nešto tamo iza,neznam ni sam što.
Tko još vozi ovdje C3??Kakve su mu mane i prednosti??
Ja imam c4, a škripanje amortizera sam ja riješio s nekakvim kopčama u servisu koje se stave da ne spada zadnja plastika dole. Dal i tebi spada zaštitna plastika dole, pa ti zato ruži?
Laky zar za c3 nisu nešto takvog izmislili?

Problem je inače i pregaranje svjetala, žarulja h7.
Ja to riješim tako da nakon što izađem s parkinga upalim svjetla i traju 3 put duže. (ljudi obično čim upale motor pale svjetal, a neki i prije motora)
Navodno ima nekakav programator kod fušera koji se da ugradit i on ispegla napone. Oštri su ti peakovi pa zato žarulje pregaraju.

Idućih par dana isto mi se još par puta ugasio nakon što bi hladan odmah krenuo.
Da ti nije koja bobina riknula, pa se zato gasi?
Ak nije to onda probaj updejt softvera.
 

RI-C3

New member
marek45-

Ne spada mi ništa ,nikakva plastika,sve je na mjestu ovako odokativno,možda da se detaljno pogleda bi se našlo što to škripi.

Ja najprije upalim auto pa nakon 5,6 sekundi i svijetla.Još mi nisu pregorile,imam auto 8 mjeseci.

Problem sa gašenjem sam riješio.Kada upalim hladan motor čekam najmanje 30 sekundi i krenem,onda problema nema.Kada bih kojim slučajem krenuo iste sekunde vjerojatno bi se ugasio pa stoga mi nije problem malo pričekat.
 

Olaf

New member
Ja imam c4, a škripanje amortizera sam ja riješio s nekakvim kopčama u servisu koje se stave da ne spada zadnja plastika dole. Dal i tebi spada zaštitna plastika dole, pa ti zato ruži?
Laky zar za c3 nisu nešto takvog izmislili?

Problem je inače i pregaranje svjetala, žarulja h7.
Ja to riješim tako da nakon što izađem s parkinga upalim svjetla i traju 3 put duže. (ljudi obično čim upale motor pale svjetal, a neki i prije motora)
Navodno ima nekakav programator kod fušera koji se da ugradit i on ispegla napone. Oštri su ti peakovi pa zato žarulje pregaraju.

Da ti nije koja bobina riknula, pa se zato gasi?
Ak nije to onda probaj updejt softvera.
Marek to gasenje je poznata mana na benzincima. Softver rijetko rije problem. A zadnji kraj treba vidjet sto tocno skripi, na C3 pucaju odbojnici na straznjem mostu tj. granicnici pomaka, moze bit di plastike, treba sve povadit iz auta, sve ****arije i onda probat, jedan vozi a drugi u gepeku cuci i trazi, ja najcesce budem u gepeku :)
 

deda

New member
H7 je konstruktivni promašaj,na svim autima brzo crknu,tako da sada napuštaju ugradnje istih i sve više se ide na stari H1.
 
Na vrh