zna li neko sta su ove greske

Milosh

Test
Po meni je prva jednostavna, kao što piše, prekid u krugu EGR-a. Prekid u krugu može biti usljed prekida napajanja EGR-a ili usljed prekida komunikacije sa motornim kompjuterom.

Ne znam šta ti je tacno SM radio po pitanju tog "isključivanja" EGR-a, ali to se obično radi tako da se u mapi motora vrijednost koja govori kompu koliko treba da otvori EGR (u %), u svim režimima rada postavi na 0%. Time se dobija da je EGR sa stanovista kompa nepotreban i on mu više nikad ne šalje signal/struju da se otvori. Time su eliminisani svi uticaji koje EGR inače ima na motor, bili oni dobri ili loši. Kad se to uradi, fizička blokada EGR-a je nepotrebna, jer on ostaje stalno zatvoren.

Medjutim, EGR je i dalje prisutan i spojen na struju i motorni komp i on komunicira s njim (provjerava da li funkcionise između ostalog i komunikacija s njim), samo ga ne otvara. To znači da se tebi i dalje može javiti greška vezana za EGR, ako se poremeti komunikacija između njega i kompa. Koliko ja znam, nije moguće (ili se ne radi) eliminisanje EGR-a iz samog softvera (tako da on misli da ga nikad nije ni imao).

Dakle, provjeri konektor EGR-a i sam EGR. Ako ne uspiješ riješiti problem popravkom/zamjenom konektora, pokusaj ustekati drugi EGR pa obrisi grešku pa vidi da li će se ponovo javiti.

Ova druga kaže da je senzor nivoa goriva u kratkom spoju sa masom.

Glupo pitanje: radi li ti ispravno pokazivač goriva?

Nivo goriva najvjerovatnije ide putem analognog signala do nekog od modula (instrument table ili BSI-a) a onda se dalje putem CAN-a distribuira ostalim modulima koji to trebaju znati.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 
Na vrh