Evo tutorijala dobrih ljudi koji su to odradili i objavili
Posao je popriličan a kreće ovako:
Prvo se skinu kleme sa akumulatora...
Skinu se tapecirunzi kod nogu sa obadvije strane..
Zatim se skine suvozački pretinac i tada se dobija malo bolji pregled stvari..
Zatim se kreće sa skidanjem radija i pepeljare...drže ih po četiri šarafa.
Evo kako izgleda nakon skidanja..
Komande ventilacije se ne skidaju.
Zatim se skida kontrolna tabla.
Počinje se sa skidanjem onog djela gdje je prekidač za sva četri žmigavca.
Iznad radija ga drže 4 šarafa, po jedan sa obadvije strane volana i još jedan ispod komande za desni retrovizor.
Kada se to skine prilazi se kontrolnoj tabli, nju drže tri šarafa i iza ima 2 konektora
Kada se skine izgleda ovako..
Zatim se kreće sa skidanjem konzole između siceva.
Drže je 4 šarafa..2 ispod pepeljare i 2 ispod onog pretinca ispred mjenjača..
Ručica mjenjača nije zašarafljena i izvlači se uz malo veću primjenu sile..
Kada se skinu matice i ručica mjenjača, konzola se izvlači uz malo manevriranja..
Tada se otvara pristup centralnim držačima table..
Zatim se skidaju bočni držači...
Dva sa lijeve i jedan sa desne strane..
Ovdje se vidi gdje se nalazi desni držač..
Zatim je potrebno skinuti i ova četiri šarafa..
Donja dva drže tablu, a gornja dva olakšavaju vađenje..
Sada se prelazi u motorni prostor..
Skinu se brisači, a zatim i plastika ispod njih..
Treba biti pažljiv jer je zaljepljena za staklo...
Potrebno je skinuti i mehanizam brisača sa motorom..
Nakon toga se prilazi šarafima koji drže tablu.. Ima ih 3..
Skidaju se ovi:
Ova dva se ne skidaju jer ne drže tablu..
Potrebno je otpustititi i letvu volana.. drže je četri šarafa..
Sada se pristupa izvlačenju table...
Treba obratiti pažnju oko kutije sa osiguračima jer tu malo zapinje..(bilo bi dobro imat nekog da vam pomogne)
Ovako izgleda kada se izvuče tabla...
Sada je potrebno osloboditi centralni dio ventilacijskog sistema..
Drže ga jedan šaraf i jedna matica iz motornog prostora..
Nalaze se kod spoja crijeva i kilera..
Također je potrebno osloboditi dva šarafa koja drže ventilacijski otvor sa desne strane, tamo gdje se nalazi ventilator..
Jedan šaraf je kod mjesta gdje zrak ulazi u kabinu i malo je duži, a gdje se drugi nalazi vidi se na ovoj slici..
Cijeli centralni dio se povuče prema sicevima i izvučete kiler..
Drže ga dva šarafa i par držača..