Zamjena kilera (hladnjaka) kabine

franjof

New member
Jučer je supruga došla doma s posla i veli mi auto je pun pare i nekakve tekučine. Pogledam i vidim da su podovi puni antifriza. Ventilatori "češu" punom snagom! Znam da je puknuo "kiler" kabine. Zna li netko kak to najjednostavnije zamjeniti? Pa, zar se baš mora kompletna upravljačka ploča vaditi?! Kak je mogo puknut bezveze?!
 
Posljednje uređivanje:

Lakii

Well-known member
Da, nazalost mora se vaditi cijela tabla van, nema drugog rjesenja!

A puklo...
Mozda se plasticni dio kusicta slomio, mozda je probio aluminijski dio, tko ce ga znati! Ustvari, ti ces znati kada ti se sve rastavi!

Sretno!
 

franjof

New member
Baš si me utješio ! :(
Ja sam inače to sad spojio direkt da se možemo vozit. Daj mi reci dal ja taj kiler mogu kupit rabljeni ili ih ima više vrsta ? Dal ima ko kakav tutorijal za vađenje table, jer mehaničar svaki mi bude uzel sigurno 2000 kn ak ne i više za taj posao ?
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Evo tutorijala dobrih ljudi koji su to odradili i objavili :D

Posao je popriličan a kreće ovako:

Prvo se skinu kleme sa akumulatora...
Skinu se tapecirunzi kod nogu sa obadvije strane..
Zatim se skine suvozački pretinac i tada se dobija malo bolji pregled stvari..



Zatim se kreće sa skidanjem radija i pepeljare...drže ih po četiri šarafa.
Evo kako izgleda nakon skidanja..



Komande ventilacije se ne skidaju.

Zatim se skida kontrolna tabla.
Počinje se sa skidanjem onog djela gdje je prekidač za sva četri žmigavca.
Iznad radija ga drže 4 šarafa, po jedan sa obadvije strane volana i još jedan ispod komande za desni retrovizor.

Kada se to skine prilazi se kontrolnoj tabli, nju drže tri šarafa i iza ima 2 konektora
Kada se skine izgleda ovako..



Zatim se kreće sa skidanjem konzole između siceva.
Drže je 4 šarafa..2 ispod pepeljare i 2 ispod onog pretinca ispred mjenjača..
Ručica mjenjača nije zašarafljena i izvlači se uz malo veću primjenu sile..



Kada se skinu matice i ručica mjenjača, konzola se izvlači uz malo manevriranja..



Tada se otvara pristup centralnim držačima table..



Zatim se skidaju bočni držači...
Dva sa lijeve i jedan sa desne strane..



Ovdje se vidi gdje se nalazi desni držač..



Zatim je potrebno skinuti i ova četiri šarafa..
Donja dva drže tablu, a gornja dva olakšavaju vađenje..



Sada se prelazi u motorni prostor..
Skinu se brisači, a zatim i plastika ispod njih..
Treba biti pažljiv jer je zaljepljena za staklo...
Potrebno je skinuti i mehanizam brisača sa motorom..

Nakon toga se prilazi šarafima koji drže tablu.. Ima ih 3..

Skidaju se ovi:







Ova dva se ne skidaju jer ne drže tablu..



Potrebno je otpustititi i letvu volana.. drže je četri šarafa..

Sada se pristupa izvlačenju table...
Treba obratiti pažnju oko kutije sa osiguračima jer tu malo zapinje..(bilo bi dobro imat nekog da vam pomogne)

Ovako izgleda kada se izvuče tabla...



Sada je potrebno osloboditi centralni dio ventilacijskog sistema..
Drže ga jedan šaraf i jedna matica iz motornog prostora..
Nalaze se kod spoja crijeva i kilera..



Također je potrebno osloboditi dva šarafa koja drže ventilacijski otvor sa desne strane, tamo gdje se nalazi ventilator..
Jedan šaraf je kod mjesta gdje zrak ulazi u kabinu i malo je duži, a gdje se drugi nalazi vidi se na ovoj slici..



Cijeli centralni dio se povuče prema sicevima i izvučete kiler..
Drže ga dva šarafa i par držača..
 

Lakii

Well-known member
Nemoj kupiti rabljeni, samo si glupost napravis! ako bas moras, uzmi zamjenski.
Originali koliko se sjecam kostaju oko 100 EUR. (ili 150, bo?)
Valeo ili Behr. na internetu je lako vidjeti koji ti model kilera ide u auto s obzirom na model i godiste

I da, naplacuju 2000 kuna i mrze raditi taj posao. zato se i cijene nabijaju nekada. ali ruku na srce, zarade te pare!

2 dana posla ako ces sam raditi! I fali masu caka u tutorialu koje su jaaako bitne!
 

hacti

made in france
zene su stvorene za cudesa!!!!! to govorim iz osobnog iskustva, a tvrdim da ce se velika vecina sloziti sa mnom!!!
 
Na vrh