maxx
Member
Kao što sam već na jednoj temi rekao,hladnjak je "dao" svoje pa je bilo vrijeme da se zamjeni novim:grin:
Sam postupak je išao,da nekažem (pre)glatko,ispraznio stari antifriz i skinuo stari hladnjak,stavio novi i spojio ga sa svim crijevima i žicama za 10 min
E,sad dolazi onaj najteži dio,ulijevanje novog antifriza i to famozno odzračivanje:hm:
Neznam gdje sam fulo,ali patio sam se dobrih sat i pol dok ga nisam uspio odzračit do kraja.Otvorio sam sve ventile(onaj gore na hladnjaku desno i onaj mali čep na crijevu do šajbe)osim onog na termostatu jer nisam imao imbus te dimenzije da ga odšarafim:hm:
Iz ova dva ventila se pušilo sve u 16 al nikak da počne curit antifriz,samo para.
Kad se auto ugrijo,ventilator se upalio i nije se gasio dok nisam skužio da se upalila crvena lampica za pregrijan motor
(il kak se to već zove).
Ugasio auto,malo sačeko i onda opet.Malo sam tisko gornje i donje crijevo i neznam ni sam kak al onda je počela curit voda na ova oba ventila i zatvorio sam ih i još malo pričeko dok ne izbaci sav zrak kroz eksp. posudu.
E sad,pročito sam negdje da ak se ne otvori taj ventil na termostatu da on ostane zatvoren jer ima zraka u njemu al opet s druge strane,zakaj mi je onda ono crijevo gore bilo vrelo ak se termostat nije otvorio??
Nadam se da će mi netko reć gdje sam se zaje.. da znam za drugi put
Ili da takve stvari ostavim majstoru(al ja ipak više volim sam neke stvari napravit
)
Sam postupak je išao,da nekažem (pre)glatko,ispraznio stari antifriz i skinuo stari hladnjak,stavio novi i spojio ga sa svim crijevima i žicama za 10 min
E,sad dolazi onaj najteži dio,ulijevanje novog antifriza i to famozno odzračivanje:hm:
Neznam gdje sam fulo,ali patio sam se dobrih sat i pol dok ga nisam uspio odzračit do kraja.Otvorio sam sve ventile(onaj gore na hladnjaku desno i onaj mali čep na crijevu do šajbe)osim onog na termostatu jer nisam imao imbus te dimenzije da ga odšarafim:hm:
Iz ova dva ventila se pušilo sve u 16 al nikak da počne curit antifriz,samo para.
Kad se auto ugrijo,ventilator se upalio i nije se gasio dok nisam skužio da se upalila crvena lampica za pregrijan motor
Ugasio auto,malo sačeko i onda opet.Malo sam tisko gornje i donje crijevo i neznam ni sam kak al onda je počela curit voda na ova oba ventila i zatvorio sam ih i još malo pričeko dok ne izbaci sav zrak kroz eksp. posudu.
E sad,pročito sam negdje da ak se ne otvori taj ventil na termostatu da on ostane zatvoren jer ima zraka u njemu al opet s druge strane,zakaj mi je onda ono crijevo gore bilo vrelo ak se termostat nije otvorio??
Nadam se da će mi netko reć gdje sam se zaje.. da znam za drugi put
Ili da takve stvari ostavim majstoru(al ja ipak više volim sam neke stvari napravit