Može biti ventilator,termostat,fali rashladne tečnosti,možda je loša i vodena pumpa.Imam problem: Na duzoj uzbrdici mi se pregrijava motor i iskljuci se klima. Kad se malo rashladi motor i kazaljka pridje normali, ukljuci se i klima uredjaj.
Da li je neko imao taj problem i zna li u cemu je problem?
Pokazivao je gresku da fali rashladne tecnosti, dolio sam je preko maksimuma, sljedeceg dana je pokazao istu gresku, a nije izgubio ni kap tecnosti. Tu gresku vise ne pokazuje, ali se i dalje pregrijava i gasi klima u trenucima pregrijanosti. (nikad nije prokuhao, ali je kazaljka dolazila skoro do crvenog)Može biti ventilator,termostat,fali rashladne tečnosti,možda je loša i vodena pumpa.
Ja bih na to obratio pažnju.
Nadam se da će i neki od kolega da pomognu.![]()
Zamjena je u 2. mjesecu ove godine.Valeokada si menjao vodenu pumpu, i kojeg je proizvodjaca.
To je mjenjano odmah nakon što si ga kupio ako se dobro sjećam?Zamjena je u 2. mjesecu ove godine.
Cestitam na memorijiTo je mjenjano odmah nakon što si ga kupio ako se dobro sjećam?
Druže,već sam ti napisao,a evo ponoviću, ako je fap -filter začepljen,delemično ,može doći da turbina prepunjav,a i može da radi regeneraciju filtera pa diže tempereraturu,ovo je malo verovatno,a moguće.Jel ti paliDa ima jos jedan problem. Ulazi u "ANTIPOLUTION" kad sam na auto-putu. Ako vozim na tempomatu 110 km/h i naidjem na uzbrdicu, most,... ako treba dati vise snage, automatski ubaci u safe mod i postaje uzasan.
Nisam siguran da je to povezano sa zagrijavanjem. Zagrijava se i kad nije u Antipolutionu
Fap nije zapusen. Kad izbaci ESP-ASR, izbaci i ANTPOLUTION. Regulacija pritiska u komonrejlu, ili senzor su problematicni. Pukao mi je film od ovih "majstora" u ponedjeljak ga vozim u zvanican servis, da konacno rijesim sve probleme s autom.Druže,već sam ti napisao,a evo ponoviću, ako je fap -filter začepljen,delemično ,može doći da turbina prepunjav,a i može da radi regeneraciju filtera pa diže tempereraturu,ovo je malo verovatno,a moguće.Jel ti pali
esp,crvenu od motora,naradžastu servis?
Kako taj auto vuće po ravnom,a i uzbrdo?
Može biti regulator pritiska,a i prljav filter goriva,a mogu i senzori ima ih nekoliko.Fap nije zapusen. Kad izbaci ESP-ASR, izbaci i ANTPOLUTION. Regulacija pritiska u komonrejlu, ili senzor su problematicni. Pukao mi je film od ovih "majstora" u ponedjeljak ga vozim u zvanican servis, da konacno rijesim sve probleme s autom.
Normalno, odmah javljam ovdje u cemu je bio problem.
Sve filtere sam zamijenio u 2. mjesecu.Može biti regulator pritiska,a i prljav filter goriva,a mogu i senzori ima ih nekoliko.
Skini ona tri creva od goriva,otvrni poklopac na kućištu filtera izvadi filter,najpre izvuci naftu iz kućišta vidi na dnu ima li taloga,to možeš i sam.
Jesi gledao filter vazduha,pregledaj i ona mala crevca sa vakuma,sva,jel radi dijafragma kada daš gas,ona mala poluga s plastičnim vrhom što otvara klapne usisa.Ovo možeš i sam,pa ako nije teško probaj.Srećno!![]()
Teta Lexija ne kaze nista, ali cika majstor kaze da je otisao dihtung na glavi motora, ...Sta kaze teta lexija
Kad se jos ne bi morala glacati glava, zamnjeniti semering i kad za sve ne bi trebalo puno sati posla. Sve skupoa oko 150 - 200,- €pa nije dihtung glava baš nešto i sa zamjenom skup...
Da, al' zato voziš makinu.Kad se jos ne bi morala glacati glava, zamnjeniti semering i kad za sve ne bi trebalo puno sati posla. Sve skupoa oko 150 - 200,- €
Sta me sljedece ceka?
Zbog te price sam ga i ja kupio.Da, al' zato voziš makinu.
Ko zna, kako je taj auto vožen ,i održavan.
To su motori koji prelaze bez otvaranja preko 500 000km.![]()