Zašto (ne)kupiti SUV?

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Neko je na forumu (nemrem naći ko) već napisal da SUV ne bi kupil, jer da nema posebnih prednosti osim kaj se sedi pol metra više.

Jel to doista tak? Ako bi kupili SUV, koji bi bil razlog?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da se recimo doselim u Ziđibi, mislim da bi mi bila otvorena opcija nekog manjeg SUVa. Zgodni su za po gradu, bolja je preglednost, ne sekiraju te rubnjaci, ležeći policajci...

Ali inače, ne hvala.

No vjerujem da nekima odgovaraju u potpunosti, kao recimo mom starom. Lagani ulazak/izlazak, komforan i udoban auto za laganini vožnju, puno mjesta, ne žali se na makadam, može povuć prikolicu... znam da se on recimo nebi nikad vratio na niti jedan drugi oblik.
 

Cutac

Prèkaroš
Zasto (da)kupiti SUV?

Imao bih ga samo ako mi ga poklone, i to da ga prodam.
Pod SUV ubrajam novi C5, Cayenne, Kaškaj i sve te soccer mom aute. Ne ubrajam prave terence.
Recimo da imam vikendicu na selu ili da sam cesto van ceste, Duster bih rado imao.
Ali da putujem stalno ili da sam u gradu, a vozim SUV? Bosch sacuvaj.

Ili :cenzura::cenzura::cenzura::cenzura:up, neki F150 Raptor ili Silverado, to bih rado imao da zivim na selu. Ali ne one luksuzne, vamo tamo, ako ne mozes zalupiti poklopac prtljaznika da zazvoni, onda nicem ne vrijedi :D
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Lagani ulazak/izlazak
To mi se jako svidilo, čak i kad parkiraš uz trotoar, pa ti je "pod bliže", isto nije problem za izaći iz auta.
Ovo bi recimo meni bio glavni, ali i jedini razlog nabavke kad (i ako) uvatim neke veće godine kad sidni-digni se postane problem. Ali još me noge i leđa dobro služe, pa nemam potrebe. Drugih posenih prednosti isto ne vidim.

F150 Raptor
Gleda san na Yutubeu baš puno recenzija. Svi se slažu da je veoma upotrebljivo vozilo. Koliko znam još nema službene prodaje u EU, a ono nešto malo novih i EU-homologiranih nema ispod 90 000 €ura
16 litara troši po gradu. Èak nije ni puno koliko san očekiva.

 

La Marche

Iskreni optimist
Èesto vozim dvojicu, na sreću još nikad istovremeno, svaki oko 190 cm/130 kg.
To utjerat kroz vrata od C5, prednja ili zadnja svejedno, je mali gimnastički pothvat. Prvo jedna noga, pa nekako sjesti, ali glava još mora ostati vani, pa tek tada glavu (veličine kape oko 65) protisnuti ispod štoka, ne znaš da li da ti bude žao, ili da se smiješ. Jasno, sjedalo na najniži i najudaljeniji položaj već prije ulaska.
A ljuti ovo: U glupe suvove ulaze k'o od šale.
 

La Marche

Iskreni optimist
Nisi razumio. Problem je razmak između sjedala i vrha otvora vrata, kroz taj prostor ih treba progurati.
Visina od tla nije problem. I nemoj ih omalovažavati neugodnim izrazima.
Znaš li koliki su bacači kugle?
Ako ne, pročitaj gornje mjere.
 

pokra89

Well-known member
Ja znam li koliki su bacači kugle? Pa ja pola života s njima proveo u raznim vozilima. I u većini slučajeva iza njih sjedio, a sjedište im gurnuto skroz nazad. Èuj znam li... Doduše, bilo je tu i kopljaša i diskaša, a bome i kladivaša/ica, nisu samo kuglaši u pitanju.
Put Split - Rijeka, vozač trener bacača, suvozačica kladivašica, na zadnjem sjedištu par torbi i ja, vozilo citroen c3. I njih oboje puše i ne gase.
 
  • Sviđa mi se
Reactions: DS9

Mirage

Member
Meni povišeni položaj iskreno jako odgovara nisam velik ni visok ali preglednost lak ulazak u auto i izlazak je super stvar nakon toga ne znam kako bi se vratio na limuzinu i sjedenje na asfaltu.

Iako berlingo nije pravi suv
 

track

Member
Donator foruma
Meni ima smisla ako se vozi po grubom terenu ili slicno. Za voznju samo po gradu je overkill teski a i po pitanju prostranosti unutra ili velicine gepeka npr. nisam sreo puno SUV-ova kojima C5 Break ne moze parirati kad je prostranost u pitanju. Cak puno SUV-ova mi daje dosta skucenu i relativno tijesnu vozacku poziciju a svi pricaju o nekoj prostranosti, o straznjoj klupi da i ne govorim.

Ostaje faktor statusnog simbola koji ne bi zelio komentirati. Jedino sto se za ozbiljno moze uzeti u obzir je sigurnost mislim, za sudar malog auta i SUV-a je jasno tko ce izvuci deblji kraj.
 
Posljednje uređivanje:

Mirage

Member
Pa ja se nisam vozio ni u jednoj limuzini koja ima prostora kao Berlingo i naprijed i odozada a o prtljažniku da ne govorim.

Eventualno karavani što se tiče prtljažnika.
 

track

Member
Donator foruma
Pa ja se nisam vozio ni u jednoj limuzini koja ima prostora kao Berlingo i naprijed i odozada a o prtljažniku da ne govorim.

Eventualno karavani što se tiče prtljažnika.
Pa da, svi kad pricaju o SUV vozilima, ta prostranost je kao nesto... Ta prostranost postoji samo kod par iznimaka i to je to a kod 99% SUV vozila je iluzija.
 

track

Member
Donator foruma
Ako netko treba puno mjesta, kupit će monovolumen. SUV je samo pomodan.
Yep, zato nas dragi Citroen izbacuje svoju limuzinu potpuno iz proizvodnje a dolazi C5 Aircross koji je u najmanju ruku besmislen meni. Sve bolje od boljega.
 
Posljednje uređivanje:

markan1000

Well-known member
nije li i Cactus zapravo - SUV?
Povišen je, "glumi" da je velik - čak se i naziva C4, a zapravo je rađen na platformi od C3...
 
Na vrh