Xsara Coupe; troškovi, zamjena brtve glava/blok

ledolomac

New member
Promjenio hladnjak na xsari I, Kod ugradnje ispostavilo se da ne odgovara donje crijevo na koje se priključuje.(priključak ulazi u hladnjak a kod strog se natakne/Zamjensko ne postoji,original 590 kuna.Zahvaljujući akciji popust od 30 % platio oko 430 kuna.Zamjenski hladnjak je valeo i uz rabat od 20% dođe 530 kuna.Toliko na znanje ako ga netko bude trebao mjenjati.Inače postoje i neki kineski-korejski hladnjaci koji koštaju oko 350 kuna-s rabatom.
 

ledolomac

New member
čisto me zanima, dal ima kakve razlike oku vidljive između orginalnog citroen dihtunga glave i goetze il viktor reinz?
Uzmi originalni i prestani se zamarati s izborom.Original je uvijek original, ima posebne standarde i kontrolu proizvodnje, šta nemaju drugi rezervni djelovi.
 

Kanader

Active member
Original jest original, ali pitanje je kako vjerovati proizvođaču kojem njegov original ne dosegne niti 100 000 km, a da ne vrisne. A i vjerujem da za Citroen to odrađuje neki kineski kooperant pa ne vidim razloga da se stavi kvalitetnija brtva od originalne. Imali su priliku prvi put i zeznuli su. Èime su zaslužili da im opet ukažem povjerenje?
I da oni uzmu neku brtvu kooperanta, opale na nju citroenov logo i nabiju svoju maržu. Pa ne mislimo valjda da su samo među Hrvatima ima lopina.
Ja sa svojom xsarom imam nešto preko 70 000 km i još nemam tih problema, ali ako do njih dođe do 100 000 km sigurno unutra neće ići citroenov original.
Uostalom imamo izbora pa svatko može po svom...
 

sax

New member
Original jest original, ali pitanje je kako vjerovati proizvođaču kojem njegov original ne dosegne niti 100 000 km, a da ne vrisne. A i vjerujem da za Citroen to odrađuje neki kineski kooperant pa ne vidim razloga da se stavi kvalitetnija brtva od originalne. Imali su priliku prvi put i zeznuli su. Èime su zaslužili da im opet ukažem povjerenje?
I da oni uzmu neku brtvu kooperanta, opale na nju citroenov logo i nabiju svoju maržu. Pa ne mislimo valjda da su samo među Hrvatima ima lopina.
Ja sa svojom xsarom imam nešto preko 70 000 km i još nemam tih problema, ali ako do njih dođe do 100 000 km sigurno unutra neće ići citroenov original.
Uostalom imamo izbora pa svatko može po svom...
na mom bivsem saxu orginal je trajao tocno 97000km,nakon toga stavio brtvu viktor reinz i trajala je 95000km
sve ti je to isto po pitanju kvalitete,a cijena je velika razlika
 
Na vrh