Xm v6 & v6 24v

ibralic

New member
Moja XM faza je započela 1997. sa ovim

















Neprežaljen moj autić :cry::cry:





Prodao sam je 1994. zbog ondašnje besparice :meh:

Opa,odjednom dva :surprised:





Ovo su slike iz 2004. kad sam kupio zelenka









Nakon 8 godina kod mene,a sveukupno 14 godina i 220.000km interijer izgleda ovako





 

ibralic

New member
Limarija se isto nekako drži ;)









Nažalost,prošlo ljeto je dobio nekoliko udaraca od tuče po krovu,al to bi trebalo bit uskoro popravljeno.
 

ibralic

New member
Da-da,samo od kad je ovo slikano Bucko je nabacio još 2kg tako da ova Gambina egzibicija bi bila teško ponovljiva :grin::grin:
 

Zmix

New member
čim sam vidio temu pomislio sam ovo je zmixov utjecaj:whistling:
Govorio sam Braliću bog zna koliko puta da se učlani na forum... ali ništa. :meh:
E onda su se juče umešali Darko VTS i Bralićev komšija Škafetin pa smo udruženim snagama NAREDILI Braliću da se pridruži našoj veseloj družini. :cool:
Samo još Lokasa da obrlatimo.

Evo još jedan doprinos temi... :cool:

 

jurapz

New member
Ja isto razmišljam o kupovini v6 24v novije tipe, ali koliko sam gledao nije bilo niti jedan manualni mjenjač, svi su bili automatik, jedino sam kod tebe vidio obični, jel to bila mala serija takvih ili....:confused:
 

ibralic

New member
Pa dosta su rijetki sa manualnim mjenjačem,ali ako probaš automatski mjenjač koji se ugrađivao u zadnji model XM-a zaboravit ćeš na manualca isti čas.

Taj mjenjač nema veze sa starim koji je pružao osjećaj kao da motor ima 50ks manje. Razlika je ogromna,rad mjenjača nadzire računalo i podešava parametre ovisno o načinu vožnje,ima normalni,sportski i zimski režim rada,jako kvalitetno je složen i jedino treba pazit da se prilikom zamjene ulije odgovarajuće ulje.

Znam za nekoliko slučajeva di su ljudima u ovlaštenim servisima prodali ulje za stari tip mjenjača,a onda sljedi havarija!
 

jurapz

New member
Bolji mi je automatik naravno, ali njega bi jedino uzimao na novom ili skoro novom autu, na xm-u od 15 godina baš i ne, sve je to super dok radi. Na autu sa preko 300000km dosta je rizično, bolje bi ja manualni. Moram prvo uspjeti nešto ušparati i probati svog prodati pa onda dovesti nekog 99`,00` sa svom opermom:grin:
 

jura

New member
Ne znam, gledam ja ove slike i ništa mi jasno. Jel to xantia neka malo narasla ili šta li je??? Mislim, liči na xantiju ali...
 

ibralic

New member
Jura obavezno uzmi novi V6 24V motor,razlika je ogromna od potrošnje,potpunog izostanka problema sa električnom instalacijom,.........

Jedina "nezgodna" stavka je što novi motor ima zupčasti remen koji se mjenja svakih 120.000km ili 10 godina,dok stari motor ima lanac.

Set zupčastog remena i vodene pumpe dođe oko 3500kn u http://www.intercars.hr/?id=48&&news=6390&kat_nazwa=HRNE&lang=HR&aktywne=&&msg=31.10.2008. Križevi kardana u Inter Cars d.o.o.&rok=

Set koji sam kupio kod njih je potpuno je jednak onome što je bio na autu (zadnji servis je rađen u Kopru),jedina razlika je u 2500kn,koliko je skuplji set u Citroen dućanu,dok je kod Peugeota cijena 4600kn.

Ne znam, gledam ja ove slike i ništa mi jasno. Jel to xantia neka malo narasla ili šta li je??? Mislim, liči na xantiju ali...

Dat ću ti ja Xantiu .... :D

Nemoj da te Frula čuje :twisted:
 
Na vrh