Evo prihvaćam prijedlog jednog starog forumaša i otvaram novu temu u ovom podforumu da se zabilježi i moja kalvarija sa dovođenjem zapuštene krstarice u red.
Auto je općenito katastrofalno bio održavan, a pogotovo hidraulika. Od malih nogu družim se sa hidrauličarima i imao sam GA sa kojim sam napravio 380.000 km, pa GS, CX 2,4 GTI Prestige - neka posebna izvedba sa faking milimetarskim gumama koje su koštale da boli glava, pa sam na kraju imao BX 1,9 i ....Ovo mi je prvi susret sa HA, ali hidrauliku u ovako lošem stanju nisam još vidio. ali nisam dao neke velike novce pa u konačnici mislim da će biti dobro. Krenuo bih polako redom to dovoditi u normalno stanje. simptoma ima da ne stanu u poruku: zadnje kugle tvrde kao kamen , mislim da nema smisla ni puniti ih jer su vjerojatno otišle, pa ću uzeti nove pucam na confort. kad na mjestu držim kočnicu za 3-4 sekunde zadnji kraj se spusti na nulu, volan teško ide kad iz centralnog položaja počnem motati u desno, zapne i onda najednom krene, to vjerujem da je krivo što je posuda sa lhm-om puna pjene i negdje vuče zrak. Samim tim dio tog zraka dospio je i u kočioni sistem što se lijepo očituje pod nogom kad stisnem papučicu. LHM-a u posudi naravno da nije bilo dovoljno . Da li je moguće da vuče zrak još negdje osim na usisnom crijevu? Prvo ću promijeniti usisnu cijev nekom prozirnom za probu. iz pumpe lagano slini lhm po alternatoru, to bi se trebalo dati riješiti O-ringovima (Pumpa sa 2 izlaza).... Prednje kugle vidim da su mijenjane ne tako davno i za sada su mekane i rade ok, no ionako me čeka provjera ostalih kugli, pa tako i njih. Ne znam kad je mijenjan lhm, pa ću i to morati odraditi u skorije vrijeme, tako da računam da još bar 400-500 ojrića bude izletilo iz novčanika.
Maglenke ne rade, moram provjeriti da li je u pitanju osigurač ili relej. Ista stvar i sa zadnjim brisačem koji također ne radi, pumpice za vodu brisača ne mrdaju. Naravno, u posudi za tekućinu bila je voda koja je na staroj godini izgledala da bi mogla potopiti titanik. Pretinac za rukavice ispred suvozača – bravica ne funkcionira i amortizerčić otkopčan da se ne podiže. Prednje desno dugo svjetlo ne radi, ne dobiva struju na + žici. Displej sat/temperatura – sat uopće ne radi a temperatura je -88,8 . Nemam podataka kada je mijenjan zupčasti (znači još oko 200 ojrića) tako da ću i to preventivno riješiti. A usput i vodenu pumpu jer mi se čini da na je ona uzrok kapanja antifriza, osim ako nakon rastavljanja ne pronađem da curi negdje na crijevu/šelni ....
Ovaj auto je san za hidrauličarofile koji boluju od „uradi sam“ simptoma
No kada to sve dovedem u red, mislim da bih par godina trebao biti miran od izdataka, osim redovitog održavanja i voziti se u, po meni, jednoj od posljednjih pravih krstarica.
Popratit ću slikama malo ovaj napredak koji najviše ovisi o krvnoj slici novčanika :grin:
Usput, riješen problem prednjeg dugog svjetla koje je bilo umrtvljeno. Problem je bio u osiguraču koji nije izgorio, već ga jednostavno nije ni bilo. Nalazi se (barem se trebao tamo nalaziti) u boxu u motornom dijelu kod filtera zraka, F9
Auto je općenito katastrofalno bio održavan, a pogotovo hidraulika. Od malih nogu družim se sa hidrauličarima i imao sam GA sa kojim sam napravio 380.000 km, pa GS, CX 2,4 GTI Prestige - neka posebna izvedba sa faking milimetarskim gumama koje su koštale da boli glava, pa sam na kraju imao BX 1,9 i ....Ovo mi je prvi susret sa HA, ali hidrauliku u ovako lošem stanju nisam još vidio. ali nisam dao neke velike novce pa u konačnici mislim da će biti dobro. Krenuo bih polako redom to dovoditi u normalno stanje. simptoma ima da ne stanu u poruku: zadnje kugle tvrde kao kamen , mislim da nema smisla ni puniti ih jer su vjerojatno otišle, pa ću uzeti nove pucam na confort. kad na mjestu držim kočnicu za 3-4 sekunde zadnji kraj se spusti na nulu, volan teško ide kad iz centralnog položaja počnem motati u desno, zapne i onda najednom krene, to vjerujem da je krivo što je posuda sa lhm-om puna pjene i negdje vuče zrak. Samim tim dio tog zraka dospio je i u kočioni sistem što se lijepo očituje pod nogom kad stisnem papučicu. LHM-a u posudi naravno da nije bilo dovoljno . Da li je moguće da vuče zrak još negdje osim na usisnom crijevu? Prvo ću promijeniti usisnu cijev nekom prozirnom za probu. iz pumpe lagano slini lhm po alternatoru, to bi se trebalo dati riješiti O-ringovima (Pumpa sa 2 izlaza).... Prednje kugle vidim da su mijenjane ne tako davno i za sada su mekane i rade ok, no ionako me čeka provjera ostalih kugli, pa tako i njih. Ne znam kad je mijenjan lhm, pa ću i to morati odraditi u skorije vrijeme, tako da računam da još bar 400-500 ojrića bude izletilo iz novčanika.
Maglenke ne rade, moram provjeriti da li je u pitanju osigurač ili relej. Ista stvar i sa zadnjim brisačem koji također ne radi, pumpice za vodu brisača ne mrdaju. Naravno, u posudi za tekućinu bila je voda koja je na staroj godini izgledala da bi mogla potopiti titanik. Pretinac za rukavice ispred suvozača – bravica ne funkcionira i amortizerčić otkopčan da se ne podiže. Prednje desno dugo svjetlo ne radi, ne dobiva struju na + žici. Displej sat/temperatura – sat uopće ne radi a temperatura je -88,8 . Nemam podataka kada je mijenjan zupčasti (znači još oko 200 ojrića) tako da ću i to preventivno riješiti. A usput i vodenu pumpu jer mi se čini da na je ona uzrok kapanja antifriza, osim ako nakon rastavljanja ne pronađem da curi negdje na crijevu/šelni ....
Ovaj auto je san za hidrauličarofile koji boluju od „uradi sam“ simptoma
No kada to sve dovedem u red, mislim da bih par godina trebao biti miran od izdataka, osim redovitog održavanja i voziti se u, po meni, jednoj od posljednjih pravih krstarica.
Popratit ću slikama malo ovaj napredak koji najviše ovisi o krvnoj slici novčanika :grin:
Usput, riješen problem prednjeg dugog svjetla koje je bilo umrtvljeno. Problem je bio u osiguraču koji nije izgorio, već ga jednostavno nije ni bilo. Nalazi se (barem se trebao tamo nalaziti) u boxu u motornom dijelu kod filtera zraka, F9
