xantia zadnji kraj

akai75

New member
pitanje za iskusne u hidrauliki
uredno se spusta i dize prednji i zadnji kraj

ali u standardnom polozaju rucice zadnji kraj ostaje tvrd...
i kod stiskanja kocnice škripi al se nest malo visina zadnjeg kraja korigira..

kod stajanja zadnji kraj se nist ne spusti ni nakon 3 dana...

neznam u sto da sumnjam...
zadnje kugle probile il zacvikan korektor visine pa ne stavi u normalan polozaj
 

charllie

Active member
Ovak ,ak je Xantija 99g. i mladja onda seniti ne spusta jer ima elektro Ventile kaj zatvore protok ulja,kad je ugasis.Ak je tvrda onda su kugle,sad je pitanje koliko ich imas jer to zavisi od ovjesa a obican ich ima samo pet.
Najbolje da posjetis mojeg mehanicara g.Kusena u Trnovcu Bartoloveckom(na glavni cesti).Specijalist za citrace(od Zabe,CX-a nadalje) i posto mi se neda vise sarafit oko hidraulike jos me ktomu vrijeme pregazilo :angel:jer bez dijagnostike nebres vise puno kemijat.
 

Dalibor

Dado Tornado
ako ćeš mijenjati kugle, tokić je imao dobre zamjenske, cca 400 kn komad, uvijek se mijenjaju na obje strane u paru.
ali imaš na forumu poseban dio o hidraulici. potraži teme sa oznakom [xantia], i kreni od zadnje stranice, jer je više tema o xantii bilo prije 9 godina, kada je forum tek kretao
 

akai75

New member
ok hvala..
sutra ide auto kod njega...
bil kod dva mehanicara i u hidrauliku se ne kuze
ak trebam nove kugle ok....
 

Lakii

Well-known member
Zadnje kugle su ti najvjerovatnije otišle.

Način na koji to možeš 100% provjeriti je da dok je auto upaljen sjedneš u bunker ili se nasloniš na zadnji kraj (i ostaneš naslonjen).
Ako je sve ispravno auto bi trebao malo propasti pod težinom i onda se nakon nekog vremena sam podignuti na prethodnu visinu.
Ako ostaje skroz tvrd i ne pomiče se, onda su kugle otišle.
Jedina je kvaka ako ti je korektor visine zablokirao pa ti je auto previsok.
U normalnom položaju barem vrh gume bi ti trebao biti prekriven blatobranom. Ako se cijela guma vidi iz profila onda ti je auto previsok.

Ono što ti škripi kada stisneš kočnicu ti je zato što je zadnji ovijes direktno povezan s kočnicama.
Kako su ti najvjerovatnije zadnje kugle probile plin ti je otišao u kočnice i kada stisneš kočnicu tlak kočnica podigne ovijes a kako kliješta kočnica nedaju kotačima da se okreću i zato škripe (zbog vrste zadjnjeg ovijesa kotači se lagano zakreću sa promjenom visine ovijesa) a auto ti poskoči kada pustiš kočnicu.

Kako god, kada zamjeniš kugle morati ćeš odzračiti zadnje kočnice jer će ti se taj dio problema nastaviti. Imaš u nekim ranijim temama na ovom forumu postupak kako se odzračuju kočnice na hidrauličaru.

ima elektro Ventile kaj zatvore protok ulja,kad je ugasi
Nema elektro ventile za to nego obične mehaničke, anti-sink...

Elektro ventili su za Hydractive ali to nema veze sa ovim problemom.
 

charllie

Active member
Lakii,fala na ispravku,nisam znal da obicni nemaju elektroventile neg obicne:confused:.Moja i sinova isto nije bila hidroactive( dvojka)no nije se spustala,mi je zadnji XM imal elektrov. a prva dva iako Hidroactive se spustala jer nisu imali ni antisink ni elektroventile koliko mije poznato tek u dvojki.:angel:
 
Na vrh