Scala & Golf by Liberty

djuan

Active member
Dok čitam to sve, te dileme oko SUV-ova i sličnih, mogu samo zaključiti da otkad je Citroën prestao proizvoditi C4 Picasso, više ne možeš kupiti pristojan obiteljski auto za pristojnu lovu.
 

liberty

Well-known member
Dok čitam to sve, te dileme oko SUV-ova i sličnih, mogu samo zaključiti da otkad je Citroën prestao proizvoditi C4 Picasso, više ne možeš kupiti pristojan obiteljski auto za pristojnu lovu.
ja sam htio kupiti c4 grand picasso novi.....2.0 hdi automatik, cijena bila 220 tkn....prodan mi ispred nosa barem su tako rekli na telefon
meni je to idealan auto
sad sam bio u SLO masu ih ima na cesti
moguće je da bi mi taj auto najbolje odgovarao.....možda bi me zezao zastarjeli infotainment jer istima ionako nisam vičan
ali eto.....za tu cijenu velik, prostran auto, ogromnih mogučnosti, ravne podnice, udoban


znate gdje ljudi griješe....evo npr. kod tiguana....imaš 3 razine opreme + doplate (govorim teoretski kad bi rokovi isporuke biti normalni)

i onda čovjek kaže neću Life osnovni (kod nas osnovni, vani zna biti 2. po redu) nego hoću Elegance - doplata čak 7-8.000 EUR....za pasti u nesvjest
što elegance nudi više....ako izuzmemo dodatan krom vani, veće felge, kromirane nosače na krovu umjesto crnih, drugi dezen i materijal istih sjedala i obloga vrata, dodatno u boji ambijentalno osvjetljene, digitalnu instrument ploču............nisam siguran što nudi osim toga.....nudi npr. korisno bočne zračne zavjese za stražnja sjedala, ali ostalo.....nisam siguran da opravdava razliku u cijeni

dakle, tko izabere Tiguan pa skoči na elegance pa ga sim-tam plati 40 teur............e taj nije pri zdravoj pameti......meni je to smiješno, zastario dizajn, klasičnog auta toliko platiti

ili npr. dođeš u salon mazde i kažeš daj cx5 osnovni za 230 tkn (u kunama mi je lakše) - može, nema metalik, nema alu felge, nema nikakve senzore, ima ručnu klimu, ono se ne zove infotainent itd.....prvi benzinski cx5 koji je prihvatljiv i normalan opremom, a da nije automatik je oko 277 tkn

ili uzmeš kiu sportage....ako nije style od cca 266 tkn (ručni mjenjač) nije to to jer su tako postavljeni paketi opreme da je razlika u cijeni doo nižeg paketa 30 tkn, a niži nema parking senzore

evo iskreno, mislim da bi šametna kupnja iako mi nije privlačan ničim, ali ima ok tehnologiju bila pova nova corolla cross.....ali počinje na 270 + tkn.

pa ljudi kupe suzuki sxcross....e taj je normalan i potpun u najbogatijem paketu opreme bez 4 wd i bez automatika 200 tkn, a to je manji auto


tiguan 1.5 tsi dsg za 256 tkn je bila normalna opcija jer:
- jedan od najbržih (9,3 sec, preko 200 kmh, izrazito elastičan motor koji najbolje daje u kombinaciji s DSG, iako bi DSG mogao biti bolji u stani kreni vožnji)
- ima ok opremu, kad kuga nema naslon za ruke iza, ili prednji naslon za uke nije podesiv po visini, ili automatsku ručnu kočnicu (kao ni kia) ne diže sam - to je za popizditi....mogla biti bolja (npr. ja bi kameru za vožnju iza, ostalo mi ne treba)
- ima servisnu mrežu
- kod nas ga je lako prodati jer svi auti iz vw grupacije su tražena roba (po meni neopravdano, ali je tako)

ono objektivno koja je prednost u vožnji tiguana u odnosu na kugu, sportage, sx4 koje sam vozio - ne naginje se, nije pretvrd, nemaš osječaj da voziš težak auto, nije bučan ni po pitanju vjetra, i iskreno, najsikrenije...........dosta je brz, na granici da ti jače ne treba - 4 cilindra, turbo, moment od 1.600 do 4.00 okretaja, vrti se do 6.000 okretaja uz munjeviti mjenjač....e tu (meni nenadano) me zaista ugodno iznenadio + vožnja na otvorenom može biti ekonomična (ja sam iz zg autoputom došao vozeći u rasponu od 80 do 120 kmh s potrošenih 5,8 litara


ali c4 grand picasso ili tiguan - moj izbor bi bio citroen, no izbora nije bilo
iskreno i 5008 mi se (za razliku od 3008) sviđa i odgovara ali....1.2 benz mi je slab za toliki auto, dizel neću, početna cijena takvog auta je jako narasla.....mislim da košta bar 40 tEUR....peugeoti su jako poskupili
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
Na dan kupnje vozila aktualiziran je software infotainmenta prije predaje vozila.
Zatim je u vožnji kući na putu isti dan sam se još jednom aktualizirao.
I evo danas je ponovno to učinio trajalo je minut dva prilikom upaljenog auta u mirovanju.
...mah....moderni svijet...a ja zastario
 

liberty

Well-known member
prošli vikend nanesen lagani vosak/sjaj
sad me čeka čišćenje felgi (osobito zadnje uprlja prašina s kočnica
auto ima oko 5.600 km
polako se potrošnja smanjila - otvorena cesta 5,0-6,5 litara
manji grad prosjek 9-10 litara
i dalje oduševljava motor, snaga i način razvoja snage
DSG je......vrlo dobar, volio bi da je uglađeniji u nekim segmentima, ali komplicirana koncepcija za narodne mase jednostavno ima svoje pluseve i minuseve.....ima više pluseva, mislim da pozitivno utječe na potrošnju i da odgovara karakteru motora, a najljepše se vozi u S odu - ne diže pretjerano okretaje, a nisu niski kao u D modu, s time da je razlika u potrošnji minimalna
ručni mod prebacivanja stupnjeva i nema nekog smisla....sve ok, može se poigrati ali to brzo dosadi

zimske bridgestone su odlične
Rial zamjenske felge mi se i daljesviđaju nego one original koje su mi previše....štajaznam, ko da nisu znali što će napraviti pa ajde može ovako

boja sama po sebi je predivna
ali strašno zahtjevna - svaka masnoća od prstiju se vidi na njoj, svako eventualno oštećenje se vidi
no zaista autu s tako dosadnim dizajnom daje neku punoću i dojam luksuznijeg vozila

obzirom sam jako ahtjevan prema autu i vrlo osjetljiv, na autu vidim puno sitnih mana koje 99% ljudi ne primječuje - volio bi da su danas auti manje kompleksni pa to ne bi dolazilo do izražaja, sve je to brdo neke skupe tehnologije nabacano zajedno, nisam siguran da je pametno akve aute imati dugoročno

opet, vrlo je zanimljivo kako su auti napredovali....ovako paušalno: 150 ks benzinac, s "automatikom", teži od 1.500 kg i vsok da će na otvorenoj cesti trošiti prosječno 6,0 litara s 3 osobe unutra.....znanstvena fantastika do prije 15 godina, zaista....i da je pri tome tih unutra, s odličnim ozvučenjem


primjerice....trebao sam prevesti neki namještaj i posudim caddy....1.4 tsi, sličan motor, 140 ks.....manje troši od tiguana ili tu negdje....i oduševi me na prvu jer volim tu koncepciju (berlingo)....i vozim, pa mi je bučan unutra, pa nešto klapara (ima 4 godine i 80-ak tkm), pa neki bezvezni radio, pa mjenjač nisko, sjedala su mi djelovala prije bolja.....vratim caddya i sjednem u tiguan koji ni po ćemu nije luksuz, osobito ne u ovoj opremi....ej koji dojam nakon cadya, udobno, tiho, mirno, uživacncija

ili drugi primjer....upoznam čovjeka tiguan 2 godine star R line, 2.0 tsi dsg...."faking" 46.000 EUR, već 2x nenadano u servisu (nešto riknulo od tih assisteva, servis bezveze, ali ajde....kažem mu - ok bijeli je r line, ali...dobro da ti je to službeni auto jer dati za tiguan 34 teur je vrh vrhova, taj auto ne vrijedi 46 teur (može biti i skuplji) - slaže se.....bitno je kod svakog modela svakog proizvođača odlučiti koliko se isplat dati novca za auto.....čovjek se brzo razigra, doplati,....a u konačnici i nije dobio puno više od vizualnog dojma....priznajem mu kameru, navigaciju i bolja svjetla.....ali to mi ne vrijedi 12.000 EUR više, zar ne?

Budite mi dobro!
 

liberty

Well-known member
dobar je sonaxov brilliant wax 1

znači nanio sam ga na lak negdje 15 dana nakon kupovine auta (oko Božića 2022.)
zatim sam nanio 2x u nekom razmaku tijekom siječnja i veljače sonaxov detailer (ona plava tekućina)
i sad sam prije 7 dana opet stavio brilliant wax i ovaj put je super ispalo

istina detailer nanesem na lak za cca 20-30 min, za wax mi treba cca duplo više ali se isplati

nije mi do izgleda auta koliko do zaštite jer auto stoji vani - ptice, prljavšina se manje hvata itd.

na stakla sam stavio ono neko sredstvo repellent koje jeujedno ne samo repellent nego i čisti stakla
iskreno, dok je auto čist ili prljav - ajde, super
kad pada kiša onda mi bude previše groševa vode na bočnim staklima i na retrovizorima.....hmmm
s jedne strane pomaže, s druge strane odmaže
njega sam inaće stavio upravo da mi auto bude pregledniji, iako je pregledan, možda i najpregledniji u klasi, ali ipak manje od berlinga....plus po noći kako ima blago zatamnjena stakla na uskom neosvjetljenom parkingu a bez kamere za vožnju unatrag...

berlingo je imao manji krug okretaja.....međuosovinski razmak kod tiguana je bar 10 cm manji, ali na mjestu se bolje okreće berlingo
 

szahtila

Well-known member
dobar je sonaxov brilliant wax 1

znači nanio sam ga na lak negdje 15 dana nakon kupovine auta (oko Božića 2022.)
zatim sam nanio 2x u nekom razmaku tijekom siječnja i veljače sonaxov detailer (ona plava tekućina)
i sad sam prije 7 dana opet stavio brilliant wax i ovaj put je super ispalo

istina detailer nanesem na lak za cca 20-30 min, za wax mi treba cca duplo više ali se isplati

nije mi do izgleda auta koliko do zaštite jer auto stoji vani - ptice, prljavšina se manje hvata itd.

na stakla sam stavio ono neko sredstvo repellent koje jeujedno ne samo repellent nego i čisti stakla
iskreno, dok je auto čist ili prljav - ajde, super
kad pada kiša onda mi bude previše groševa vode na bočnim staklima i na retrovizorima.....hmmm
s jedne strane pomaže, s druge strane odmaže
njega sam inaće stavio upravo da mi auto bude pregledniji, iako je pregledan, možda i najpregledniji u klasi, ali ipak manje od berlinga....plus po noći kako ima blago zatamnjena stakla na uskom neosvjetljenom parkingu a bez kamere za vožnju unatrag...

berlingo je imao manji krug okretaja.....međuosovinski razmak kod tiguana je bar 10 cm manji, ali na mjestu se bolje okreće berlingo
Nema do Berlinga?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Nema....čak mi ni caddy ne valja. Možda ovaj novi merc/kangoo....ali nema do berlinga. Jednostavan, bez ičeg suvišnog, ekonomičan, s bočnim lajsnama koje ga štite od udaraca, jeftin za održavanje
Ja sam u potrazi za Berlingom!Gledam na MobileDE,ima ih hrpu!Uvijek sam htio opciju sa Modutop-om/Panoramom!Ima ih dosta sa manje od 100 00 KM,cca 14 000 EUR!Toyota Proace Verso je isto odlična,ali preskupa!Uglavnom bar ču pokušati dočepati se nekog Berlinga/Partnera/Riftera od najnovije linije,ako ništa onda zbog boljih farova!Ako nebudu dostupni u mom buđetu,uzet ču najnoviju verziju "naše" linije oko 2019 g,i nadograditi farove na LED ili sl.....!Auto sam dobio kaparu,čekam ostatak.....,i onda u pravu potragu!Sad se bojim tražiti,da se ne proda dok dobijem novce!Nebi mi ni Renault Espace,Initiale Paris,sa 2.0 motorom bio mrzak.......,u biti sve je do cijene!Pojave se neki u rangu cijene,ali su toliko jeftiniji od drugih,a ono sve 5......,da mi je presumnjivo!AKO se opet dočepam Berlinga,a bio bi presretan,vozit ču ga 20 godina ako treba!Nabavit ču kao novi rezervni motor,dobro ga uskladištiti......,i jednom samo zamijeniti:giggle:!


POGLEDAJTE RECIMO OVAJ,"BENZINAC",DOBRO ISPOD CIJENE,DOBRA OPREMA,....30-tak tisuča KM......,a šteta nije velika!Da mi je viška novaca,dovezao bih ga.....,i kroz par mjeseci sredio!


http://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/citro-n-berlingo-shine-m-nur-33-tkm-headup-panorama/2377160836-216-1001?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/citroen-berlingo-shine-m-nur-33-tkm-headup-panorama-gelsenkirchen/362607924.html#utm_source=www.ebay-kleinanzeigen.de&utm_medium=textlink_VIP&utm_campaign=partner_ad&utm_content=more_information_dealer
 

liberty

Well-known member
kupim Tiguana i za 10 dana se prodaje Berlingo 2015. s ispod 40.000 km, kukom od osobe koju poznam za ne male novce.....ali....
smetalo bi me što nema naslone za ruku na prednjim sjedalima (ako se ne varam)....ali....joj što bi ga vozio s guštom
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
kupim Tiguana i za 10 dana se prodaje Berlingo 2015. s ispod 40.000 km, kukom od osobe koju poznam za ne male novce.....ali....
smetalo bi me što nema naslone za ruku na prednjim sjedalima (ako se ne varam)....ali....joj što bi ga vozio s guštom
Ima "nešto" u tom tipu vozila. Kombinacija SVEGA❤!
 

liberty

Well-known member
Ptičje govno bilo na krovu cca 5 sati.
Operem ga ali ispod njega ipak trag....onako hrapavije ko neka maglica.
S čime se to riješi.
Ne mogu vjerovati da tako djeluje a stavio i vosak na auto....
Odstanjivač katrana i neka lagana polur pasta ne daju rezultata.
Galebovi....nemam lijeka za njihova govna.
Ima li neke pomoći kako to ukloniti?
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Ptičje govno bilo na krovu cca 5 sati.
Operem ga ali ispod njega ipak trag....onako hrapavije ko neka maglica.
S čime se to riješi.
Ne mogu vjerovati da tako djeluje a stavio i vosak na auto....
Strašno se teško skida sa svega,pogotovo nakon nekog vremena na suncu!U NAJgorem slučaju,poliranje bi to trebalo riješiti!Neki dan sam sa fasade skidao,prvo sam pazio,natapao i malo četkicom.Nakon 15 min samo što nisam uzeo žičanu četku,i opet ništa!Odustao.....
 

liberty

Well-known member
Ručno poliranje s nekom pastom koja kaže da je abrazivna a to baš i nije ne daje rezultat.
Nisam našao nešto abrazivnije za kupiti.jbg mali grad.
Onda sam oprao suto i nanio opet nakon mjesec dana sonax brilliant wax 1....iako ptičije govno koje je stajalo nekoliko sati na suncu je bilo jače od toga.

Jbg, auto je bez da ga pogledam ccs 6 sati, nakon toga pigledam jesu ptice zasrale, ne mogu ga gledati svakih sat vremena...

Jbemti tamnu boju auta....stoput sam rekao nikad više tamna boja.

Sutra ujutro ću ponovno polirati ali istovremeno zagrijavajući to mjesto s sušilom za kosu....šteta što vani nije ljeto i lim topliji.
Ajde bumo vidjeli.


Točno sam znao što će biti s novim autom....pazim ga mazim, gubim vrijeme i novce na njega i opsesivno ga pazim....to me ubija
...blaženi Berlingo i njegova beige boja!
probao s fenom - ne usudim se zagrijati preko neke točke da ne napravim više štete nego koristi
morati ću se naučiti nositi s time....dok sam se vratio s autom već ga je zasrala druga ptica

malo me iznerviralo jer je moj auto uvijek namazan nekim sredstvom za zaštitu i sjaj
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh