VTS ili VTR

dsotinac

New member
Ja imam dizela, ali oduvijek me fascinirao benzinac i to onaj 1,6
ako nekom nije problem da mi pojasni razliku izmedu vts i vtr jer bi si kupio benzinca ali onog najjačeg?! :)
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Ak se ne varam VTR je 8V mašina,a VTS 16V..razlika je i u snazi motora ( VTR-90 il 100ks..VTS-120ks )..dimenziji kotača s kojim su u serijali dolazili ( 14" vtr,15" vts)..
 

Marko

Well-known member
Ako ti financije dozvoljavaju (ne mislim time na nabavnu cijenu vozila) kupi VTS, i od srca ti želim da nađeš dobar primjerak...
U slučaju da nađeš pic-pic VTR-a kupi njega umjesto VTS-a. Generalno za te i slične francuske jurilice dandanas je potrebno puno sreće, ustrajnosti i vremena da nađeš pravu stvar.
 

gox

New member
1.4 VTS 75ks 8v VTS samo oprema
1.6 VTS 100ks 8v ph2
1.6 VTS 120ks 16v ph1 i ph2 - najjači serijski
1.6 VTR 90ks 8v ph1
1.6 VTR ph2 98ks 8v ja mislim
 

boban1982

New member
Najbitnije je po mom misljenju da nadjes saxa da je u dobrom stanju,nebitno da li je vts ili vtr.Ako volis da gazis po gasu onda 1.6 16v obavezno,naravno odrzavanje je skuplje nego kod ostalih saxica.Ja imam vts-a 1.4 75 konja,to je takozvana vts-oprema i meni je to sasvim dovoljno,jer nisam trkac,tako da bi mi i 1.1 motor bio dovoljan.Pri kupovini dobro otvori oci,to su sportski auti,uglavnom ih voze mladji ljudi,i skoro svaki je negde udaren,naravno bitno je da nije mnogo lupan i sastavljan iz vise delova.
 

dsotinac

New member
Ako ti financije dozvoljavaju (ne mislim time na nabavnu cijenu vozila) kupi VTS, i od srca ti želim da nađeš dobar primjerak...
U slučaju da nađeš pic-pic VTR-a kupi njega umjesto VTS-a. Generalno za te i slične francuske jurilice dandanas je potrebno puno sreće, ustrajnosti i vremena da nađeš pravu stvar.
u potpunosti te shvaćam i hvala na savjetu!

Najbitnije je po mom misljenju da nadjes saxa da je u dobrom stanju,nebitno da li je vts ili vtr.Ako volis da gazis po gasu onda 1.6 16v obavezno,naravno odrzavanje je skuplje nego kod ostalih saxica.Ja imam vts-a 1.4 75 konja,to je takozvana vts-oprema i meni je to sasvim dovoljno,jer nisam trkac,tako da bi mi i 1.1 motor bio dovoljan.Pri kupovini dobro otvori oci,to su sportski auti,uglavnom ih voze mladji ljudi,i skoro svaki je negde udaren,naravno bitno je da nije mnogo lupan i sastavljan iz vise delova.
shvaćam, iznad koliko novaca ne vrijedi kupovat jedan dobar vts 1.6 npr?

1.4 VTS 75ks 8v VTS samo oprema
1.6 VTS 100ks 8v ph2
1.6 VTS 120ks 16v ph1 i ph2 - najjači serijski
1.6 VTR 90ks 8v ph1
1.6 VTR ph2 98ks 8v ja mislim
meni bi i ovaj 1.6 100 ks bio odličan
 

deda

New member
Ako ti je dovoljan sa 1,4 motorom,najbolje je uzet obićnog Saxa 1,4,jer su još jeftiniji,a ista stvar,jedino kaj izgleda ko svaki obićan Saxo.Taj motor se da nasvirat sa ispušnom granom i usisom da ide ko zvjer.A takav je obićno bio u normalnoj upotrebi,pa je manja mogućnost da naletiš na nekog rasturenog.
 

dsotinac

New member
Ako ti je dovoljan sa 1,4 motorom,najbolje je uzet obićnog Saxa 1,4,jer su još jeftiniji,a ista stvar,jedino kaj izgleda ko svaki obićan Saxo.Taj motor se da nasvirat sa ispušnom granom i usisom da ide ko zvjer.A takav je obićno bio u normalnoj upotrebi,pa je manja mogućnost da naletiš na nekog rasturenog.
meni se ba sviđa vts izvedba, ali hvala na savjetu.
znači,iznad 3000 e ne vrijedi kupovat 1.6?
 

1587 VTS

New member
recimo ovog bi se isplatilo pogledati, ali ga dobro pregledati...
http://www.njuskalo.hr/auti/citroen-saxo-1.4-vts-oglas-2861370
još ak se spusti cijena na temelju ovog ili onog - :palac-gore:
Ne treba ga uzivo ni gledati, taj je bio udaren frontalno, 100%, ima prednji branik od obicnog saxa, a i "luftovi" su mu nejednaki. Jedino na temelju toga spustat cijenu, al ja se s takvim ne bi zaj.. ni 2%, samo cisti racuni :thinking:
 

maxx

Member
Ako ti je dovoljan sa 1,4 motorom,najbolje je uzet obićnog Saxa 1,4,jer su još jeftiniji,a ista stvar,jedino kaj izgleda ko svaki obićan Saxo.Taj motor se da nasvirat sa ispušnom granom i usisom da ide ko zvjer.A takav je obićno bio u normalnoj upotrebi,pa je manja mogućnost da naletiš na nekog rasturenog.
Kolko vidim,tog "običnog" saxa sa 1.4 motorom gotovo i nema u oglasnicima.:hm:
Jel to isti motor koji je u xsari/c3...?Sa 60ks saxo fino krstari al sa ovim od 75ks mislim da leti:D
 

deda

New member
Koja to Xsara ima 60ks? 1,4 motor je 75ks,jeftin za odražavat i solidan je.Kolko se sjećam bilo ih je dosta u prodaju,tak da ih mora biti,samo treba biti strpljiv i pričekati.Obićno su ih kupovali ljudi koji se jako malo voze i da se ih nać sa malo km.Inaće se bez problema i troškova digne na 90ks i vrti se ko sumanut,a da se ne skraćuje vijek trajanja.I ma ventilirajuće diskove napred i pojaćan ovjes tako da je i tu razlika od 1,0 i 1,1.
 
Na vrh