Vjerujete li svom Citroënu?

Zmix

New member
Ajd' da odgovorim u temu...
Verujem svom Citroenu jer ga propisno i na vreme održavam.
A s obzirom koliko sam para spičio u njega, veruje i on meni. :D
 

markan1000

Well-known member
kad već pričamo o pouzdanosti i za koje je tržište neki auto rađen, možda je glupost, ali zanima me vaše mišljenje. šta mislite je li moguće da su ovi snažniji dizelski citroeni na našem tržištu (konkretno moj je 112 ks) ipak kvalitetniji u odnosu na ove slabije kojih je puno više na našem tržištu, odnosno s obzirom da se kod nas ne guraju toliko ovi jači modeli, pa kad neki dođe kod nas da je zapravo rađen za neko drugo tržište? jer već sam jednom pisao, ovog jačeg je kod nas jako teško nabaviti, i u oglasniku, a i u citroenu su mi rekli da testno npr. nikad nisu ni imali, ne vjeruju da će ga imati, a i za polovno preko njih da se ne nadam da bi se moglo desiti. možda je to samo moja brijačina ili se samo tješim jer ja imam tog jačeg, ali eto zanima me vaše mišljenje?
 

liberty

Well-known member
kad već pričamo o pouzdanosti i za koje je tržište neki auto rađen, možda je glupost, ali zanima me vaše mišljenje. šta mislite je li moguće da su ovi snažniji dizelski citroeni na našem tržištu (konkretno moj je 112 ks) ipak kvalitetniji u odnosu na ove slabije kojih je puno više na našem tržištu, odnosno s obzirom da se kod nas ne guraju toliko ovi jači modeli, pa kad neki dođe kod nas da je zapravo rađen za neko drugo tržište? jer već sam jednom pisao, ovog jačeg je kod nas jako teško nabaviti, i u oglasniku, a i u citroenu su mi rekli da testno npr. nikad nisu ni imali, ne vjeruju da će ga imati, a i za polovno preko njih da se ne nadam da bi se moglo desiti. možda je to samo moja brijačina ili se samo tješim jer ja imam tog jačeg, ali eto zanima me vaše mišljenje?
po meni jesu kvalitetniji
 

balki

Active member
kad već pričamo o pouzdanosti i za koje je tržište neki auto rađen, ...
/cut
..., ali eto zanima me vaše mišljenje?
Od stvari na koje sam naletio znam da je na 115ks Garrett varijabilna turbina dok je na 92ks mislim Mitsubishi. ECU motora je Bosh a na slabijem je neki drugi proizvodjac. Nema wastgate dok slabiji ima. Za ostale djelove mislim da su usporedivi.
Druga bitna stvar je što je ovaj jači predviđen za tu veću snagu a 95% ga se vozi istim tempom kakav zahtjeva promet pa je to za jačega npr na 50% njegovih mogućnosti dok je isti tempo za slabijega 60% njegovih mogućnosti.
(Da karikiram- ako se u isti tempo ugura neka trocilinderska 1.0 corsa nju ces morati stiskati na 100% njenih mogućnosti da bi uopće pratio promet)
Drugim riječima što je auto slabiji više ga moraš maltretirati da bi pratio promet, pa će se slabiji brže i "trošiti".
(naravno ova moja teorija pada u vodu ako uzmeš jačega i voziš ga ko da si ga ukro...;-))
 

markan1000

Well-known member
a to je sad već priča kad se gleda snaga motora, a to je više-manje ista priča za aute svih proizvođača. mene je samo zanimalo mišljenje što se tiče prodaje na našem tržištu, s obzirom da ima prilično malo c4 s jačim motorom, dali su takvi možda rađeni za neko drugo (čitaj: za citroen važnije tržište), pa su samim tim kvalitetniji
 

deda

New member
Ajde mi navedi samo jedan primjer gdje to nebi jedna Corsa 1.0 mogla pratiti promet bez imalo forsiranja,ja za takve ceste nigdje na svjetu neznam,upute me?
 

quadrolg

Member
ma svaki auto može pratit bilo kakav promet, al recimo u nekoj gradskoj vožnji normalno da bi neki auto sa 1.0 motorom moral više gazit i maltretirat nego onaj recimo sa 1.6
 

balki

Active member
Ma pratis ti promet al ga "malko" vise cjedis. Imali smo u firmi Dobloa 1,2 i stvarno si ga moro tlacit da pratis promet... i prodimio je prije 100k. Iso i sa opisanom Corsom do Pule i nazad jednom. Na najmanjim uzbrdicama neznas vise kam bi ga saltao- sam promjeni zvuk i nastavi usporavati...
 

Dalibor

Dado Tornado
imal sam nekoliko dana onu škodu rumster sa plinom, neki mali benzinac, i sa nešto stvari u gepeku kada uključiš klimu auto više ne može ubrzati bez punog gasa
 

deda

New member
Trebali bi malo voziti Spačeka,pa bi onda skužili o ćem pričam,čak i on može pratiti današnji promet.Današnji auti su bez veze natovareni konjima,ajde u jednu ruku puno su teži nego nekad,ali rjetko uopće koristiš većinu snage.U normalnom prometu kakav je danas tjeraš kočiju od 12 konja(koje treba hraniti) a voziš se jednako ko i onaj koji ima samo dva upregnuta.
 

Vedran

New member
Ma pratis ti promet al ga "malko" vise cjedis. Imali smo u firmi Dobloa 1,2 i stvarno si ga moro tlacit da pratis promet... i prodimio je prije 100k. Iso i sa opisanom Corsom do Pule i nazad jednom. Na najmanjim uzbrdicama neznas vise kam bi ga saltao- sam promjeni zvuk i nastavi usporavati...
Sjecam se tog Kozaricevog dijabla hahahaha uzaaaas :):grin:
 

RI-C3

New member
što se tiče samog motora mislim da je u dobrom stanju
i usudio bi se s njime otići na duži put,ali imao sam problema
sa pumpom goriva tako da što se toga tiče nebi bio siguran
 

balki

Active member
Sjecam se tog Kozaricevog dijabla hahahaha uzaaaas :):grin:
Ja sam navijo da uzme jos jednog Berlinga ali mu se svidio Prosatov Doblo i...
Poanta- uvjek je bolje imat broj jaci auto i vozit ga "na pol gasa"- dulje ce trajat, manje ce trosit, sigurnije ce preticat a dat ce se vozit i full opterecen.
 

Nicol

AK HBT Racing
A s obzirom koliko sam para spičio u njega, veruje i on meni. :D
da, tak je nekak i kod mene :D

više manje mu vjerujem osim što me podsjeti obavezno ako zaboravim koji tjedan na njega hahahahha....ali s obzirom koliko kilometara drobimo skupa, dobro on to trpi ipak :wub:
 

igor

New member
Ja bi se sa svojim usudio otiči i na kraj svjeta jedino kaj bi moral pazit da imam goriva ;) nije me nikad ostavio na cesti a da nisam mogel riješit kvar na licu mjesta, nema to elektronike nikakve :grin:
 
Na vrh