Vjerujete li svom Citroënu?

deda

New member
Oče,oče,ja sam se napopravljal ljudima auta po cesti,samo kaj je to nekda bilo sve drugčije,kak bi pričali dedeki.
Zanimljivo kaj svašta doživiš,neki obećaju brda i doline,makar ih nisam niš tražil,ono daj adresu kada dođem doma,ja ću ti donesti ovo,ono i nikad se nije ni javio.Neki su se htjeli odužiti sa ćudima,a sa nekima sam i postao frend.
 

markan1000

Well-known member
svoj auto ne bih u startu ni kupovao da ne vjerujem kako s njim mogu gdje god poželim. pa ne kupujem auto da se vozim samo u krugu od par kilometara od kuće da ga mogu gurajući doma vratiti?!
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
pa ne kupujem auto da se vozim samo u krugu od par kilometara od kuće da ga mogu gurajući doma vratiti?!
Navodno je jedno vrijeme u USA bio zabilježen pad kardiovaskularnih bolesti, nakon pojave Yuga na njihovom tržištu, zbog pojačanih fizičkih aktivnosti kupaca nastalih guranjem auta. :D

 

deda

New member
Što čovjek doživi od ovih citroena,riknuo glavni kočioni cilindar na Amiu,sramota, krepao nakon samo 40 godina.
 

Damaj

Active member
Moje je mišljenje da ako se auto redovito održava ne treba o tome niti razmišljati. Situacija je bitno drugačija ako smo svjesni sitnijih ili potencijalnih kvarova koje treba otkloniti a igramo na kartu "ma neće valjda baš sada...".
Inače kod Citra (C4, C4 II, benz)sam primjetio da nakon dužeg puta ili većeg forsiranja brzine se teže mijenjaju, kvačilo gubi finoću a motor kao da malo lošije vuče. Ovo da lošije vuče može biti subjektivno ali za mjenjač i kvačilo sam 100% siguran. Ali to nema veze sa pouzdanošću, da ne bi netko krivo shvatio, mislim da je dosta pouzdan.
 

deda

New member
Kvačilo se od grijanja počinje zaglavljivati,toj lamela se steže na zubima spojničke.Zato se teže šalta kada je vruć,a uzrok je fuš u materijalu i strojnoj obradi izvan dozvoljenih tolerancija.
 

ZoxPa

Member
I moj C3 se nakon 11 godina i 170.000 km još uvijek nije raspao. toliko o nježnim francuzima. Neki dan sam čak morao zamijeniti i diskove prednjih kočnica. :)
 

ZoxPa

Member
Mijenjao sam prvi put diskove, pločice sam još jednom mijenjao na 100.000 km.Prije toga na 165.000 km lamelu, korpu lamele i potisni ležaj koji se doslovno raspao.Zadnje doboše sa kočionim cilindrima prošle godine na oko 155 tkm.
 

Damaj

Active member
Mijenjao sam prvi put diskove, pločice sam još jednom mijenjao na 100.000 km.Prije toga na 165.000 km lamelu, korpu lamele i potisni ležaj koji se doslovno raspao.Zadnje doboše sa kočionim cilindrima prošle godine na oko 155 tkm.
Ovo su respektabilne kilometraže zamjenjenih dijelova, bojim se da kod novijih Citrača ti dijelovi neće dostići ni polovinu kilometraže, kao i kod drugih marki vozila jer mislim da je kvaliteta drastično pala a profit se povećao (automobilskoj industriji).
 

diegos

Well-known member
I kod mene su dosta izdržali, diskove mijenjao prosle godine na 135000... Uskoro su na redu i zadnje kocnice, a inace gume prve koje su bile izdrzale 107000 LOL
 

ZoxPa

Member
Sve je stvar iz kojeg je tržišta auto ili za koje,svejedno.Razlika je drastična.
Citroen BiH kupuje aute(nabavlja) preko Citroen Slovenije tako da je auto nabavljeno za Slovenačko tržište, kako moj stari C3 tako i novi C4 Picasso.
 

deda

New member
To vam ja stalno pričam,tj. pišem,pa svi vele da meljem gluposti.Nikada mi nebi palo ni na kraj pameti da kupim novi auto u HR,odem u D ili A i tam ga kupim i još za iste novce biram kaj hoću i dobijem sa više opreme,a za klasu izrade neću više ni spominjat.
Dok sam radio u Peugeotu i poslije u Citroenu,uvjerio sam se u to.Moj Berlingo je bio za zapadno tržište,zbog čega je ta jedna serija u kolićini od 120 komada došla u Hr,neznam,ali svi auti iz te Sky serije(benzinci i dizeli) se uopće ne kvare i sve traje triput duže nego na ostalima.Da ne ponavljam ,to je samo jedan primjer, a i sa ostalim markama automobila je ista priča.
E,sad treba se za:cenzura::cenzura::cenzura:avat,dići nenamjenski kredit,ak nemaš keš,ići u Njemačku,zezat se sa papirima i potrošit nekaj love na sve to,ali barem si siguran kaj si kupio.
 

Automatic

Well-known member
Nikakav problem proizvođača ,to je samo problem kupaca kod naših dilera vozila ,jer oni biraju takva vozila da bi imali veću zaradu a kad jednom platiš bori se sa problemom.Tak je u svim markama ,to se zove trgovina(za..ebi ili budi za...an):D
 
Na vrh