Gorski
Member
Pozdrav svima,
Ja se javljam samo kad imam problem...
Dakle, C 8, 2008 g, motor 2.0 HDI, 100kW, 136 ks:
- ugasio se na autoputu pri brzini 110 km/h
- odšlepan u specijalizirani servis gdje je se dijagnostikom očitava prenizak tlak goriva
Simptomi: upali ali se uskoro i ugasi uz čujno klepetanjem injektora. Ne može održati rad niti u leru.
Servis drugi dan saopćava da je otišla pumpa goriva i predlaže zamjenu ali zbog cifre odustajem i dovlačim auto kući.
Ono što sam do sada ustanovio:
-uz pumpanje na ručnu pumpicu konstantno motor se ne gasi i prihvaća gas te održava i 3000 'min ako se gas drži. Po prestanku pumpanja ubrzo se ugasi.
- odspajanjem dovoda goriva prije ručne pumpice te priključenjem na kanister goriva u razini motora (slika) motor održava rad u leru ali ne podnosi dodavanje gasa te se već pri 1200 'min gasi.
- podizanjem kanistera iznad razine pumpe (vidi sliku) motor je moguće tjerati do 2000 'min kada se počne gasiti. Inače održava rad i na 2000 'min.
U najdonjem položaju kanistera održava se rad u leru ali nemiran (povremeno se čuju injektori).
E, sad. Budući konstantnim pumpanjem ručnom pumpicom motor nesmetano i prima gas i postiže i održava visoke okretaje visokotlačna pumpa znači postiže odgovarajući pritisak goriva.
Manipulacijom sa kanisterom je očito da nešto ometa dobavu goriva do VT pumpe.
Pitanje je, da li je dobavna pumpa neodvojivi dio VT pumpe ili se doista sve mora mijenjati u kompletu?
Pumpa goriva pretpostavljam da se ne nalazi u rezervoaru no, za svaki slučaj pokušati ću pronaći gornji otvor iz kabine, da vidim koliko vodiča ide u rez. Poslije toga eventualno slijedi skidanje pumpe.
Ima li tko od forumaša iskustva sa istim problemom?
Btw, filter goriva mijenjan (po riječima servisa) prije cca 7- 8000 km.
IMG-20201028-WA0006
https://ibb.co/r6N3JYYhttps://ibb.co/1vk2cXQhttps://ibb.co/j5VrKFS
Ja se javljam samo kad imam problem...

Dakle, C 8, 2008 g, motor 2.0 HDI, 100kW, 136 ks:
- ugasio se na autoputu pri brzini 110 km/h
- odšlepan u specijalizirani servis gdje je se dijagnostikom očitava prenizak tlak goriva
Simptomi: upali ali se uskoro i ugasi uz čujno klepetanjem injektora. Ne može održati rad niti u leru.
Servis drugi dan saopćava da je otišla pumpa goriva i predlaže zamjenu ali zbog cifre odustajem i dovlačim auto kući.
Ono što sam do sada ustanovio:
-uz pumpanje na ručnu pumpicu konstantno motor se ne gasi i prihvaća gas te održava i 3000 'min ako se gas drži. Po prestanku pumpanja ubrzo se ugasi.
- odspajanjem dovoda goriva prije ručne pumpice te priključenjem na kanister goriva u razini motora (slika) motor održava rad u leru ali ne podnosi dodavanje gasa te se već pri 1200 'min gasi.
- podizanjem kanistera iznad razine pumpe (vidi sliku) motor je moguće tjerati do 2000 'min kada se počne gasiti. Inače održava rad i na 2000 'min.
U najdonjem položaju kanistera održava se rad u leru ali nemiran (povremeno se čuju injektori).
E, sad. Budući konstantnim pumpanjem ručnom pumpicom motor nesmetano i prima gas i postiže i održava visoke okretaje visokotlačna pumpa znači postiže odgovarajući pritisak goriva.
Manipulacijom sa kanisterom je očito da nešto ometa dobavu goriva do VT pumpe.
Pitanje je, da li je dobavna pumpa neodvojivi dio VT pumpe ili se doista sve mora mijenjati u kompletu?
Pumpa goriva pretpostavljam da se ne nalazi u rezervoaru no, za svaki slučaj pokušati ću pronaći gornji otvor iz kabine, da vidim koliko vodiča ide u rez. Poslije toga eventualno slijedi skidanje pumpe.
Ima li tko od forumaša iskustva sa istim problemom?
Btw, filter goriva mijenjan (po riječima servisa) prije cca 7- 8000 km.
IMG-20201028-WA0006
https://ibb.co/r6N3JYYhttps://ibb.co/1vk2cXQhttps://ibb.co/j5VrKFS