Update...
Promjenio reostat i sve fercera super, ipak je bio relej (srecom).
Potvrdio sam da je to tako sto dužim štapom - motkom lupim plastični poklopac koji štiti sam reostat (a on je nakačen na hladnjak onako s vrha ali se ne vidi od plastike branika pa sam provlačio štap kroz otvor za onu polugicu koja otključava haubu da se može dići)...i čim ga lupim par puta relej otkoči i ugasi ventilator/spusti brzinu.
Na zalost 2 dana mi je trebalo da to sve skontam pa sam skidao klemu. Da stvar bude gora sve ovo mi se dešavalo zadnji dan mora u Podgori, tako da sam ovo sa lupanjem motkom skontao u povratku sa mora i bilo je baš ružno u par navrata jer je palio safe mod i uz brdo ne može skoro nikako, vozio sam drugom 35 kmh, 30 stepeni vani, zena djeca puno auto
Kad sam se okuražio sa lupkanjem nastavio sam turneju i dogurao do zenice gdje sam kupio reostat i naravno daju mi pogresan (iako sam im dao vin i sve podatke) pa sam usput sa svicarskim nožem i onim kombinovanim kliještima iskopao stari pa im nosio da mi nadju takav.
Cijena dijela 25e. Sreca pa je gore s vrha i samo je trebalo skinuti crni dio branika koji se vidi kad se digne hauba i farovi (koje drze samo 2 sarafa)
