Ujutro anlaser sporije vrti i teško pali

toma

Active member
Da bar slabo palim :p ja po gradu prodem 1000 km ;) uglavnom riješio sam problem: ispod zadnjih siceva di se nalazi pumpa goriva bacalo mi je 9 volti a kada bi ga palio pao je na 5..onda mi je meštar lijepo uzeo 3 metra žice spojio s ploče s osigurača na pumpu i upalio i odpelja ga na popravak..jedna se žica odlemila oko pumpe i on je to riješio sve za 300 kN ;) sada lijepo sastavi i milina :D
 

ðula

New member
Riješio ja anlaser. Sad vrti brže ali i dalje teško pali.
Kompresija mu je dosta šarolika 29,27,26,25 bara. A i dvije dize su malo lošije. Šta prvo rješavat?
 

balki

Active member
(nisi napiso kolko km ima auto pa ću pretpostavit da ih ima...)
Ispitat dizne i servisirati ih ili zamjenit loše, promjenit karike i sredit glavu.
 

fullcool

New member
Mjerenje kompresije treba pokazati vrijednosti 30+-5bara, znači od 25-35, ali bitno je da je razlika na cilindrima do max 5 bara, znači ovaj motor je u dozvoljenim vrijednostima.
Treba uzeti u obzir i to dali je motor prije mjerenja propuhan, da li je ulje staro, da li je poštivana propisana procedura za mjerenje kod tog motora itd.
Vi bi odmah karike mijenjali, šta ako ventili ne sjedaju dobro pa na njima gubi kompresiju(ne ovaj motor nego npr. da je kompresija stvarno loša)?
 

ðula

New member
Kaže da više pušta na ventilima. Ulje je novo i nije baš bio propuhan prije mjerenja. Auto inače super radi i ide ko lud. Samo dok sastavi ujutro
 

ðula

New member
dize ispitane i ispravne. Sad nije hladno pa nema ni problema. Hvala vam, ako se jos netko nečeg sjeti...
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh