Ugradnja električnog serva u citroen ax

igor

New member
Znači radi se o servu iz citroen saxa kojeg ugrađujem u citroen ax sve odgovara ali muči me struja. Pitanje je što što šalje signal releju električne pumpe da treba raditi jer isti ne radi samo pod kontaktom več kad se motor pokrene, možda ecu centrala :confused:
 

deda

New member
Niti jedan servo,hidraulični ili električni ne radi ako motor ne radi.Što če ti servo na prazno,ne kužim?
 

Krky

Lakerski profesionalac
Da, i kod mene na C3 nikako ne radi kad je motor ugašen, a kamoli samo sa kontaktom ili bez njega.. mislim čak da mi je tam kod akumulatora kompjutor za taj elektro ili ti stručno progresivni volan..
Ee sad mislim da je taj volan kod mene komplet elektro, da to nema nikakve veze sa servo volanom koji je na ulje i ima pumpu.. mislim da je kod mene sve na suho, samo komp i elektro motor..
Ispravite me ako sam krivo upučen.. ;)
 

igor

New member
Točno ti imaš servotronic to je kad je na letvi el motor, kod mene je servo letva lajtunzi servo pumpa koju pokreče el motor i posuda za ulje. Malo sam googlal i došel do zaključka da relej pumpe goriva šalje signal releju električnog motora pumpe od serva kad treba raditi odnosno da se pokrene kad je pokrenut i motor auta.
 

igor

New member
Struju spajaš- na relej od pumpe ti ide pobuda a glavno napajanje ti ide u onu kutijicu s osiguračima na lijevoj muldi
 

vluka

New member
Mislis na onaj veliki relej ispod ECU? Ja imam 106
Znaci kad pumpa dobije struju okine relej serva koji spaja pumpu sa +12v preko kutije od osiguraca?
Predpostavljam da si ubacio i neki osigurac?

Samo da jos pitam. Da li pase zglob tj ona puskica koja se spaja na letvu sa obicne bez serva?
 

igor

New member
da sve sam skinuo sa saxa vtr original i samo ubacio u svoj to več ima relej i osigurač
Dali paše puškica nebih znao ali mislim da ne jer je letva malo modernizirana i drukčiji su šarafi
 
Na vrh