Trokira i bjeli dim na auspuh

zacko

Member
Pomagajte, xsara 1.4 benzin 2002 pocela je priliko prvog paljenja da dimi bjelo i osjeti se benzin te trokira. Kada se zgrije normalno radi, kopcanjem na komp pokazalo je jedino gresku katalizatora. Auto ima 208000 km, tekucine ne mjesa, ne trosi vodu samo sto prilikom voznje oko 150 km/ h dize temperaturu.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Koliko je gust dim?
Možda bi, od bezbolnijeg,mogle biti loše svijećice? Pa pod čokom završava neizgoreno gorivo u ispuhu
 

zacko

Member
Da, to sam i ja pomislio. Ali sad kad se ohladila vidio sam da ipak fali vode i da ima na cepu malo emulzije al sasvim malo.
Mislim da glava mora dolje... a taman sve napravio, most, kileri, servisi totalno sve...
Nego koliko bi me moglo kostat to sredivanje, dihtung sarafi obrada?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A ovisi tko ti radi i dali ćeš raditi sve kako spada sa novom distribucijom i pumpom vode ili ne.
Sami dijelovi nisu preskupi, dihtung glave, šarafi, sve je po oko 100kn, ravnanje glave 150-200. Al dodaj ulje, filter, rashladnu, svjećice, distribuciju i pumpu... skupi se toga.
 

zacko

Member
Sam ću radit, samo distribuciju neću mijenjati jer sam ju promijenio prije cca 10 000 km. nekako sam to očekivao samo ne tako brzo. al što se može...
znaći cijena do 1000 kn. savjet da li da otvaram i donji postroj ili ne? auto ima orginal 208 000 ja sam drugi vlasnik.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Nemoj nista otvarat odvezi nekom ko.ima uredaj nek ti prvo izmjeri imas li ugljikovodika u posudi za vodu.sto je siguran znak da kompresija probija u rashladni sistem. Manjak vode i emulzija nista ne znace.
 

zacko

Member
Eto danas opet provjerio vodu i fali je, na stjenkama ima bijele emulzije sve vise, vidim da mi na pokazivacu pokazuje da imam manje ulja. To bi znacilo da ulje ide u vodu a voda u cilindar?
 

zacko

Member
Eto ljudi, brtva promjenjena. Sad me zanima da li postoji kakvo sredstvo za ispiranje emulzije iz sistema? Isto tako otkrili smo da je pukla uspusna grana la me zanima da li se da variti ili da trazim drugu?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Plastična? Uzni drugu, nebi smijele biti skupe...
Što se rashladne tiče, ja sam provrtio destiliranu dva puta i bilo je ok. A za motor bi bilo dobro da se skine karter i počisti, prvo ulje isto ranije zamijeni
 

zacko

Member
Eto decki, ja zamjenio brtvu glave auto ide ok. Potrebna mi je ispusna grana posto je moja pukla na 1 i 4 cilindru.
ALI opet kad vozim cca 150-160 km/h dize mi se temperatura rashladne tekucine. Ne znam sto bi mogao biti problem.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A ono, tjeraš ga u maksimum s tih 150-160... ili promjeni auto ili smanji tempo :)
 

zacko

Member
Ma nije joj to maksimum, buraz ima xsaru isto 1.4 iz 98 i auto ide ko blesav i sto ga vise vrti to auto bolje ide.
Ma razmisljam da nije do katalizatora pa je zato grana pukla i kako puse malo plinova kroz pukotinu da mu lambda sonda krive podatke daje pa je smjesa jaca i to rezultira vecoj temp. Ili se termostat ne otvara kak spada.
 

DS9

Active member
Eh, sportska vožnja a delovi standardni/fabrički.

TU5 tj. KFW jeste izdržljiv ali je i poznat po tome da mu ode dihtung glave posebno originalni/fabrički. Uz to nekih 3 litra ulja u karteru (i ništa više od toga).

izdržaće on povremeno cepanje, ali redovno neće. Ništa nije bliže istini od ovog što reče Ivan.

Mislim, prema svecu i tropar, samo što ne znam koja se fraza kod vas koristi za isti taj smisao.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Hladnjak prljav izvana/zastopan, vodena pumpa ostala bez koje lopatice termostat povremeno zapinje, povrsine prije zamjene brtve glave izvan tolerancije, lose montirana/ostecena brtva glave, prekasno paljenje goriva u cilindru ili detonantno izgaranje zbog krivog oktanskog broja goriva?
 

zacko

Member
DS9 ne vozim se bas cijelo vrijeme tako, ali opet cudno mi je da se ne mogu vozit 140-160 km/h jer po meni 140 bi bilo taman a ja se ne mogu ni toliko vozit jer dize temp pogotovo po ljeti. Budem isprao sistem i provjerio termostat koliko otvara.
 

zacko

Member
Pomagajte, popiz.... cu s autom. Ocistio rashladni sistem ali opet oko 130 140 dize temperaturu. Znaci na mjestu sam ga testirao drzao na 4000 obrtaja i temp se digla upalio ventilator i drzalo ga na oko 90 stupnjeva. A dok se vozim dize ju u crveno i cim pustim gas na toj brzini spusti temp. Sve sam gledao i nebi znao sto dalje
 

Dalibor

Dado Tornado
napisao si na početku da javlja grešku katalizatora. očito je on zagušen kada diže temp. pod opterečenjem (na 140 km/h).
na leru ga možeš vrtiti jer je motor manje opterečen nego na autocesti, pa nastalu toplinu još nekako odvode kiler i ventilator.
vjerojatno je i bijeli dim bio posljedica katalizatora, jer ako on nije dobar kompjuter mu neće moći složiti smjesu gorivo-zrak
 

zacko

Member
Ok, znaci da provjerim katalizator? Inace ispusni kolektor mi je pukao na 1 i 4 cilindru, danas sam uzeo drugi i kada cu ga mijenjat cuo sam da ima neka tekucina za prat katalizator tj saca pa cu probat s time.
 
Na vrh