Trendovi u autoindustriji

Dalibor

Dado Tornado
citroen ove godine u RH uopće nebi imao model u 20 najprodavanijih, da nema prodaje c4 cactus u travnju:



citroen još uvijek ima preko 5% tržišta u RH, ali nema modela osobnih automobila u TOP 20, vjerojatno ide prodaja gospodarskih vozila (prodaja dizela je 80%), a generalno tržište novih automobila u padu nam je i ove godine, i to nemalih 17%
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Nažalost su to gotovo pa irelevantni podatci pošto nisu sposobni odvojit brojeve od prodaje fizičkim i pravnim licima.

Ali svejedno... jasno je da neke stvari ne štimaju sa prodajom. Mislim da je najveći problem precijenjeni C3, koji je već i dugo na tržištu... morala bi cijena bit bar 10% manja. A i C1 mi se čini krivo cijenovno pozicioniran s obzirom na planove PSA.

Eto, Peugeot prati planove, i poskupio je... a Citroen baš i ne prati, moramo pričekat.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Tako mi se i čini. Mislim da je omjer isti sve do Dustera, Corse i Fabije. Èak za Rapid ne vjerujem.
 

markan1000

Well-known member
što se tiče astri, možda cammeo obnavlja flotu?
šta reći za citroen, c1 vjerojatno preskup, iako su svi ti mali auti koji se pojavljuju u zadnje vrijeme jako skupi, jer su počeli u njih trpati svašta iz kompakt klase, i dizati im cijenu (npr. novi yaris, mazda 2...). prijatelj mi preko firme naručuje auto i ima ponudu za fabiu combi, diesel, nekakva gornja srednja oprema, 140.000 kuna. za fabiu combi?
c3 već dugo na tržištu, c4 još i dulje, c5 isto.
c4 picasso je navodno najprodavaniji monovolumen u hrvata, ali ta klasa je općenito sve manje atraktivna.
nažalost čini mi se da je i za ovaj rezultat cactusa najzaslužnija nekakva flotna prodaja (iako nije ni 48 ko zna kakav rezultat), jer sam zadnjih dana jako puno rentanih vidio (fleet čini mi se, ali nemojte me za riječ držati).
ds se ovdje vjerojatno još ubraja po citroena, ali tu se nažalost na neki značajniji poticaj prodaji još ne može računati, tu će trebati još koja godina da se uspiju ravnopravno potući s konkurencijom (barem kod nas)...
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Koji vrag je u fetišu Hrvata s Cliom? :) Po mojem mišljenju, nit je dobar nit je jeftin da bi bio na vrhu prodaje već mjesecima. U toj klasi i za taj novac ima najmanje tri solidnija modela za koja bih se prije odlučio. Leona neću ni komentirati.
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
Prodaja novih strmoglavo pada. Novaca se nema. Zato uvoz rabljenih iz EU cvate i to više ne sam za neke luksuzne modele, neg i ovo kaj mi obični ljudi peljamo. Baš sam nekidan vidil rabljenu Opel Astru sa zoll tablicama. Kriza se kotrlja svim putevima.
 

deda

New member
Clio je najpovoljniji i najbolji auto u klasi na našem tržištu i stekao je dobru reputaciju od kada je na tržištu,već 25 godina.Uostalom Renault HR radi dobar posao i nisu kenjaroši nadobudni kao Citroen HR ili Peugeot HR.Nažalost.
Uostalom kaj vas to briga,nije vam ni u đep ni iz đepa.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Baš sam nekidan vidil rabljenu Opel Astru sa zoll tablicama. Kriza se kotrlja svim putevima.
Nije kriza tolika koliko se rasulo domaće tržište rabljenih. Moraš imati lude sreće za naći pristojan auto uz poštenu cijenu. Oglasnicima dominiraju prekupci ili prvi vlasnici koji se uglavnom rješavaju teške krame uz nadnaravnu cijenu. :p Polako i ja razmišljam o novom (rabljenom) autu i uvoz mi kao koncept uopće više nije stran pojam.

Èekam samo datum prodaje novog C5 i da vidim koje će mu cijene biti, odnosno kretanja cijena za C5 2013.-2014. godišta. :cool:

Uostalom kaj vas to briga,nije vam ni u đep ni iz đepa.
Renault radi dobar posao. To stoji. Meni ni iz džepa ni u džep.
Znam čak dvoje ljudi koji imaju "fenomenalna" iskustva s novim autom, pa ostajem pri svojem mišljenju kojeg nisam neskolnom promijeniti ubuduće. :)
 

Dalibor

Dado Tornado
ja još ne mogu doći nikome pa ni sebi, da se prodaje toliko hyundaia ix35 i suzuki vitara.

pa od kad suzuki proizvodi aute?
 

ZlatkoC4

Well-known member
Neznam jesam pogodio temu. Ali nisam do sad primjetio da za C4-II nema više u ponudi 92ks 1,6 hdi motor. nude od dizela bluehdi 100-73kw, 99ks. i bluehdi120 motor-88kw, 120ks.

jedan i drugi motor je kao i prethodnici 1560cm3 :grin:
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
Trendovi, ili bolje rečeno pošast, pretvaranja narodskih, jeftinih ikona motorizacije i neuništivih peri-deri automobila u abnormalno skupe i bizarno dizajnirane aute se nasatavlja.

Ova dva auta niti dijele koncept niti ideju niti relativnu cijenu (nekad i danas).

Šablona koju smo već vidjeli s Mini Morrisom, Bubom i Fićom.



Radije bih dao novce za Ds3, nego za tu new-age-back-to-the-future četverokolicu od 20 kila €ura
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Europska potražnja potaknula prodaju Peugeota

PSA Peugeot Citroën objavio je u utorak da je povećao prodaju vozila u 2015. za 1,2 posto na godišnjoj razini usprkos slabostima tržišta u razvoju. Do rasta prodaje došlo je zahvaljujući snažnoj potražnji u Europi.

Iz Peugeota kažu da su u 2015. prodali 2,9 milijuna vozila - u Europi su prodali 1,9 milijuna vozila, što je rast od 5,6 posto. U Kini i Jugoistočnoj Aziji je prodaja pala 0,9 posto, na 735.948 vozila, piše Wall Street Journal.

Peugeot prolazi veliki program restrukturiranja koji je započet 2014., kada je tvrtku preuzeo izvršni direktor Carlos Tavare, u sklopu kojeg tvrtka želi vratiti profitabilnost nakon godina pada prodaje i gubitaka. Kompanija je prošle godine objavila snažan rast profitnih marži prilikom objave polugodišnjih rezultata unatoč skromnom rastu prodaje, što ukazuje da kompanija svoj oporavak temelji na rezanju troškova, a ne rastu prodaje.

Peugeot je prema prodaji 2014. godini bio deveti proizvođač automobila u svijetu.

Prodaja u Euroaziji, što uključuje i Rusiju, te u Latinskoj Americi je nastavila padati jer na ta gospodarstva utječe pad cijena sirovina. Potražnja u Euroaziji se strmoglavila 73 posto, na 12.000 vozila, dok je prodaja u Latinskoj Americi pala 21 posto, na 157.078 vozila.

Unatoč padu prodaje u Kini i Jugoistočnoj Aziji, koje su proteklih godina bile glavni pokretači rasta prodaje, iz kompanije kažu da je prodaja u četvrtom lanjskom tromjesečju porasla 8,9 posto na godišnjoj razini.

banka.hr, objavljeno: 11:35, 12. 1. 2016.

P.S. Mislim da imamo na forumu temu o prodaji Citroena, ali je, za čudo, ne mogu pronaći.
 
Na vrh