Europska potražnja potaknula prodaju Peugeota
PSA Peugeot Citroën objavio je u utorak da je povećao prodaju vozila u 2015. za 1,2 posto na godišnjoj razini usprkos slabostima tržišta u razvoju. Do rasta prodaje došlo je zahvaljujući snažnoj potražnji u Europi.
Iz Peugeota kažu da su u 2015. prodali 2,9 milijuna vozila - u Europi su prodali 1,9 milijuna vozila, što je rast od 5,6 posto. U Kini i Jugoistočnoj Aziji je prodaja pala 0,9 posto, na 735.948 vozila, piše Wall Street Journal.
Peugeot prolazi veliki program restrukturiranja koji je započet 2014., kada je tvrtku preuzeo izvršni direktor Carlos Tavare, u sklopu kojeg tvrtka želi vratiti profitabilnost nakon godina pada prodaje i gubitaka. Kompanija je prošle godine objavila snažan rast profitnih marži prilikom objave polugodišnjih rezultata unatoč skromnom rastu prodaje, što ukazuje da kompanija svoj oporavak temelji na rezanju troškova, a ne rastu prodaje.
Peugeot je prema prodaji 2014. godini bio deveti proizvođač automobila u svijetu.
Prodaja u Euroaziji, što uključuje i Rusiju, te u Latinskoj Americi je nastavila padati jer na ta gospodarstva utječe pad cijena sirovina. Potražnja u Euroaziji se strmoglavila 73 posto, na 12.000 vozila, dok je prodaja u Latinskoj Americi pala 21 posto, na 157.078 vozila.
Unatoč padu prodaje u Kini i Jugoistočnoj Aziji, koje su proteklih godina bile glavni pokretači rasta prodaje, iz kompanije kažu da je prodaja u četvrtom lanjskom tromjesečju porasla 8,9 posto na godišnjoj razini.
banka.hr, objavljeno: 11:35, 12. 1. 2016.
P.S. Mislim da imamo na forumu temu o prodaji Citroena, ali je, za čudo, ne mogu pronaći.