Temperatura rashladne tekućine

Colnago

Active member
Donator foruma
Motor TUP5JP4S, benzin, 1.6
Unazad par mjeseci termostat se ne otvara na 89 C nego desetak stupnjeva ranije, mislio sam da je u pitanju niska temperatura (zima) ali sada kada je tempatura kao u proljeće (od cca 5-17 ) ista pojava :sleep:. Uglavnom temperatura rashladne se kreće između 75-85 C pa je info temp. većinom na 2 crtice a trebao bi imati 3.
Termostat ili senzor temperature ili oboje ??? Trenutno ne vidim da je problem, ali vjerojatnost da će prestati funkcionirati se povećava pa ne bi želio da "zakuha"



Screenshot_2024-03-06-11-43-22-71_1c4cade50911c4021d022fd7fc21ca47.jpg
 

Cutac

Prèkaroš
Vrlo vjerojatno je termostat.
Gledam, imaju dvije različite verzije, ne znam koja je tvoja. Ali, obje verzije su jako jeftine.
V1
https://www.motointegrator.de/artikel/340214-thermostat-kuehlmittel-calorstat-by-vernet-th619189j
https://www.motointegrator.de/artikel/1747896-sensor-kuehlmitteltemperatur-hella-6pt-009-309-161

V2
https://www.motointegrator.de/artikel/1747931-sensor-kuehlmitteltemperatur-hella-6pt-009-309-221
https://www.motointegrator.de/artikel/423259-thermostat-kuehlmittel-calorstat-by-vernet-th697291j


Verzija 1, termostat i senzor su skupa recimo 20 eura.
Verzija 2, 35 eura.

Ja osobno, na autu starom toliko godina, a očuvanom i paženom, ne vidim razlog da ne zamijeniš i jedno i drugo i da si miran. Plus 20 eura antifriza.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Vrlo vjerojatno je termostat.
Gledam, imaju dvije različite verzije, ne znam koja je tvoja. Ali, obje verzije su jako jeftine.
V1
https://www.motointegrator.de/artikel/340214-thermostat-kuehlmittel-calorstat-by-vernet-th619189j
https://www.motointegrator.de/artikel/1747896-sensor-kuehlmitteltemperatur-hella-6pt-009-309-161

V2
https://www.motointegrator.de/artikel/1747931-sensor-kuehlmitteltemperatur-hella-6pt-009-309-221
https://www.motointegrator.de/artikel/423259-thermostat-kuehlmittel-calorstat-by-vernet-th697291j


Verzija 1, termostat i senzor su skupa recimo 20 eura.
Verzija 2, 35 eura.

Ja osobno, na autu starom toliko godina, a očuvanom i paženom, ne vidim razlog da ne zamijeniš i jedno i drugo i da si miran. Plus 20 eura antifriza.
To je MK I (90 KW/122 HP) tako da je V1. Slijedi mijenjati oboje s time da bi temperaturni senzor bio Bosch (cca 20 €) , termostat vernet ,
dolazi vrijeme redovnog servisa na kojem ionako treba zamjeniti antifiz i kočionu, usput mijenjam kočiona crijeva (nabavio opletena :) ) jer auto je 2005 a treba se koji puta zaustaviti.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Eto, ako uspiješ naći.
Iako, meni je za C4 VTS OEM Hella. I sad imam Hellu već par godina i nema anomalija.
Hella je definitivno dobar odabir , negdje sam našao Bosch (ne sjećam se gdje) pa ću probati ponovo , za Hellu nisam niti znao da to ima
 

Cutac

Prèkaroš
Sad baš gledam, nas dvojica, tj. njih dvojica imaju isti 1338A7 senzor. Ja sam iz auta izvadio originalni i pisalo je Hella. Pa sad pretpostavljam da je i kod tebe tako. Ali ne mora biti, možda su mijenjali dobavljača.
Ja sad imam "aftermarket" Hella već par godina i niti se auto čudno ponašao, niti su grafovi temperature rashladne izgledali čudno kad sam ih pratio, tako da...
Ja ne štedim na autu niti malo, ali iskreno ne vidim razlog da daš 13 eura više za Bosch, ja osobno ne bih.
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Sad baš gledam, nas dvojica, tj. njih dvojica imaju isti 1338A7 senzor. Ja sam iz auta izvadio originalni i pisalo je Hella. Pa sad pretpostavljam da je i kod tebe tako. Ali ne mora biti, možda su mijenjali dobavljača.
Ja sad imam "aftermarket" Hella već par godina i niti se auto čudno ponašao, niti su grafovi temperature rashladne izgledali čudno kad sam ih pratio, tako da...
Ja ne štedim na autu niti malo, ali iskreno ne vidim razlog da daš 13 eura više za Bosch, ja osobno ne bih.
Ima "lifetime garanted" pa prevladava optimizam da ću još dugo voziti taj autić :cool:
 
Na vrh