Spajanje prekidača klime na presostat

grandepuconi

New member
Pozdrav!

Imam Xantiju 1.9 TD iz 1994 godine.

Kablovi od klime, koji dolaze s prekidača do presostata su pokidani, ali klima je ispravna i htio bih je spojiti. Zanima me kako spojiti prekidač na presostat? Na presostatu su četiri žice, a ne znam koje su za prekidač, a koje za kompresor.

Hvala!
 

grandepuconi

New member
Kad bi mi to napravio da vidim kako sta triba,bio bi ti jako zahvalan.

Uglavnom kupio sam Xantiu od majstora iz istoga mjesta odkud sam ja. On je osobno pokidao kablove jer je neki pametni elektricar mjenjao kablove od prekidaca do presostata i doslovno stavio kablove od kucnog fena za kosu. :O

I sada imam cetriri kabla koja vire iz presostata,dva koja mi dolaze s prekidaca i dva s kompresora. Spojio bi to sam je se inace razumin malo u struju, al nikako da dodjem do sheme kako razvrstati kabolve presostata jer nebi ih htio pomjesati.
 

fullcool

New member
Ne idu ti žice od prekidača na presostat, ima relej za kompresor, od njega ide struja za kompresor preko presostata. Ako pogledaš konektor na presostatu, unutra pokraj stopica bi trebali biti sitni brojevi u plastici, struja za komp ide preko 1 i 2, kontakti 3 i 4 su za drugu brzinu ventilatora. Ako je neko to prepravljo onda će biti teško vratiti to u prvobitno stanje, nije baš tako jednostavno, autoelektričari bi to trebali znati ali neka misteriozna sila ih tjera da kad neznaju naći kvar oni prepravljaju sistem po nekim svojim idejama.
 

grandepuconi

New member
OK! Hvala vam puno. ipak ce ici onda kod majstora da on to rijesi mislio sam da je malo jednostavnije. :hm:

kad otvorim haubu imam kabal s dvije zice sto izlaze iz kabine tu je kabal pokidan. Kompresor je isto odpojen. pa sam mislio da treba samo to pospojiti jer jer samo to pokidano nista drugo.

 

fullcool

New member
To nije uopće presostat od xantie, ko zna od čega je to i jel ispravan.
Probaj naći original konektore za kompresor i presostat, možda vise negdje oko kompa i presostata. Ne bi bilo loše da prvo vidiš jel ti uopće radi klima, spojiš kompresor direkt, samo moraš ispitati koji je plus a koji minus na kompresoru.
 

grandepuconi

New member
danas sam malo gledao oko presostata i naso orginalni jack s kablovima i svime ostalim. naravno sad posto nije presostat orginalan opet isti problem al bar nesto dobro instalacija je tu. sad samo neznam dal da se zezam s ovim presostatom ili da nabavim orginalni. sto vi mislite?? :confused:
 

fullcool

New member
Probaj kratko spojiti 1.i 2. pa onda 3. i 4. kontakt, dok auto radi i klima je uključena, slušaj dali se pale ventilatori i kompresor, javi rezultat pa ćemo ići dalje.
 

Lakii

Well-known member
Fora presostat.

Malo je slika losija ali to kablovi idu direktno iz njega bez jack-a? Nema nikakve oznake?

Fullcool ti je sve rekao, prvo vidi dali ti kompresor radi.

I, za slucaj da ti kompresor proradi, gledaj kroz ono malo stakalce na posudi na koju je zasarafljen presostat. Kada se ukljuci kompresor unutra bi ti se trebalo malo zamutiti i onda ponovo razbistriti. Ako je stalno bistro, odmah ugasi kompresor jer nema niti malo plina. Ako ostane mutno, oper ugasi kompresor jer ti fali plina.

Ugl ako je sve ok, predlazem ti original presostat, mozes skinuti sa hrpe PSA autiju, evo popis:

http://www.ebay.co.uk/itm/Pressure-Switch-Air-Conditioner-for-CITROEN-C4-BERLINGO-PEUGEOT-106-206-306-406-/281102019555?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4172fc6be3
 
Na vrh